ارائه آنلاین خدمات ویزا و وقت سفارت - خدمات ویزا

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ویزای هلند

ویزای هلند

ویزای هلند : هلند کشوری است که بسیاری از افراد به خاطر محیط آرام و زیبای آن و همچنین دانشگاه های خوب آن، برای گردش و تحصیل انتخاب می کنند. برای ورود به کشور هلند، داشتن ویزای هلند از شروط مهم است و هر شخصی بعد از گذرنامه باید ویزای هلند را جهت اجازه ورود به کشور هلند داشته باشد. برای دریافت ویزای کشور هلند، باید مدارکی را از قبل تهیه کرد و به مراکز خدمات ویزا جهت مشاوره و … مراجعه نمود تا روند دریافت ویزای هلند سریعتر و بهتر پیش رود.

ویزای شنگن هلند

اگر شما هم قصد گرفتن ویزای هلند را دارید، حتما در مورد ویزای شنگن شنیده اید. در اینجا توضیح مختصری برای آشنایی با این نوع ویزا خواهیم داد. می توان گفت این ویزا برای عملی ساختن یک اروپای بدون مرز است. به زبان ساده شما می توانید با داشتن این ویزای شنگن امروزه به راحتی به ۲۶ کشور اروپایی سفر کنید بدون اینکه ویزای کشور دوم یا … نیاز باشد. این ویزا بیشتر برای هدف توریستی و گشت و گذار و تعطیلات استفاده می شود و دارای انواع A، B، C، D و LTV می باشد. که برای آشنایی بیشتر با آنها می توانید به سایت خدمات ویزا مراجعه کرده و اطلاعات جامعی را دریافت کنید که وکلای این مرکز آمادگی انجام مراحل اخذ ویزای هلند شما عزیزان را دارد. مسلما هلند هم عضو ناحیه شنگن می باشد و برای گرفتن ویزای شنگن هلند باید مدارک لازم را تهیه و همچنین نوع ویزای شنگن را متناسب با هدف خود انتخاب کنید. برای مشاهده مدارک مورد نیاز و نحوه تهیه آنها به سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید.

ویزای هلند

ویزای توریستی هلند

از جمله زیر مجموعه ویزای هلند، ویزای توریستی است. اگر شما دارای ویزای شینگن باشد شاید بتوان گفت به نوعی ویزای توریستی را دریافت کرده اید. همانطور که گفته شد این ویزا صرفا به قصد سفرهای تفریحی و تعطیلات و … است. اما اگر در طول سفر به کشور هلند، قصد شرکت در یک فعالیت رسمی را دارید یا می خواهید کسب و کاری شرکت کنید باید نسب به اخذ ویزای متناسب با آن اقدام کنید. ویزای توریستی به دو نوع ویزای یکبار ورود و چند بار ورود تقسیم می شود که با توجه به خواست شما صادر خواهد شد. از مدارک مهم مورد نیاز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تکمیل فرم درخواست ویزای هلند
  • شناسنامه، کارت ملی، گذرنامه
  • دو قطعه عکس رنگی (مطابق با شرایط گفته شده)
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط رفت و برگشت
  • و سایر مدارک دیگر
ویزای هلند

ویزای کاری هلند

از جمله مواردی که برای دریافت ویزای هلند برای آن اقدام می شود، ویزای کاری است. اگر شما هم رویای کار در هلند را دارید و متناسب با شرایط و حرفه و تخصص شما موقعیتی فراهم شده است که می خواهید برای کار به کشور هلند بروید باید برای دریافت ویزای هلند و مورد ویزای کاری اقدام کنید. با داشتن این ویزا می توانید در این کشور مشغول به کار شوید و در نهایت اقامت این کشور را دریافت کنید. ویزای هلند برای کار خود دارای چند نوع است:

  • ویزای جستجوی کار: طبق این ویزا بعد از اینکه وارد کشور هلند شدید،به مدت حداکثر ۶ ماه فرصت دارید که کار مورد نظر خود را پیدا کنید. (البته درهلند این ویزا داده نمی شود)
  • ویزای پیشنهاد کار: در این ویزا شما بعد از اینکه کارفرمای مورد نظر شما بعد از ۳ ماه آگهی در کشور هلند و بعد از آن به مدت ۳ ماه در منطقه شنگن اطلاعیه جذب کارمند را منتشر کرده باشد و شخص مورد نظر را پیدا نکرده باشد میتوانید اقدام کنید.

البته انواع دیگری نیز برای ویزای هلند به منظور انجام کار وجود دارد که می توانید شرایط آنها را در سایت خدمات ویزا و ویزای هلند مشاهده نمایید.مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری و تجاری هلند:

  • فرم درخواست ویزای کاری یا تجاری
  • گذرنامه، دو قطعه عکس
  • نامه تمکن مالی
  • بیمه مسافرتی
  • قرارداد کاری (برای ویزای کار هلند)

و موارد دیگر که جهت مشاوره و راهنمایی برای دریافت ویزای کار کشور هلند می توانید با سایت خدمات ویزا تماس حاصل فرمایید.

ویزای هلند

ویزای تجاری هلند

از جمله مواردی که برای دریافت ویزای هلند اقدام می شود، ویزای تجاری هلند است. در مورد دریافت ویزای تجاری هلند هم اگر قصد شرکت در کنفرانس، ورکشاپ، نمایشگاه تجاری و … را دارید می توانید اقدام کنید. اما اگر قصد فعالیت کاری را دارید باید ویزای کاری را دریافت کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تجاری هلند:

  • فرم درخواست ویزای کاری یا تجاری
  • گذرنامه، دو قطعه عکس
  • نامه تمکن مالی و حمایتی یا ترکیبی از تمکن مالی و حمایتی
  • بیمه مسافرتی
  • قرارداد کاری (برای ویزای کار هلند)
ویزای هلند

ویزای خویشاوندی و دیدار بستگان هلند

از دیگر زیر مجموعه ویزای هلند، ویزای دیدار با بستگان و خانواده درجه یک و درجه دو است. که اعتبار آن بین ۲ تا ۶ ماه می باشد. می توانید برای دریافت این ویزا، ویزای شینگن را دریافت کنید و به راحتی به دیدار بستگان خود بروید. برای دریافت ویزای دیدار بستگان و شینگین هم مدارک اولیه وجود دارد. برای مثال گذرنامه، تمکن مالی و … . اما در صورتی که سوال خاصی در مورد نحوه دریافت ویزای هلند به منظور دیدار با خانواده و بستگان خود دارید اطلاعات تکمیلی را می توانید از سایت خدمات مطالعه فرمایید و راهنمایی های لازم را توسط وکلای این مجموعه دریافت نمایید.

ویزای هلند

ویزای تحصیلی هلند

شاید بتوان گفت یکی از محبوب ترین ویزای هلند، ویزای تحصیلی می باشد. کشور هلند دارای دانشگاه های معتبر و پیشرفته ای است و هر ساله پذیرای علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه در دوره های مختلفی تحصیلی می باشد. با توجه به سیاست های اخیر اتحادیه اروپا، به کشور هلند بودجه ای داده شده است که در زمینه تحصیل سرمایه گذاری کند و این خود اهمیت تحصیل و بالا بودن کیفیت آموزش در این کشور را می رساند. از جمله معروف ترین دانشگاه های این کشور می توان به دلفت و آیندهون اشاره کرد. تحصیل در دانشگاه های هلنند به دو زبان انگلیسی و هلندی می باشد. اگر سن شما زیر ۱۸ سال است و قصد تحصیل در کشور هلند را دارید از بین مدارسی که وجود دارد، مراکزی که از سیستم آموزشی HAVO پیروی می کنند را انتخاب کنید. زیرا بیشترین تطابق را با سیستم آموزشی ایران دارد. برای انجام سریع روند کار خود برای پیدا کردن مدرسه مناسب، سرویس خدمات ویزای هلند این مجموعه شما را هدایت خواهد کرد و می توانید روند کار را به وکلای این مجموعه بسپارید. همچنین برای آشنایی با دیگر دوره های می توانید مطالب تکمیلی را از سایت خدمات ویزا و بخش ویزای هلند دریافت نمایید.

اگر قصد تحصیل در مقاطع لیسانس، فوق لیسانس و دکتری را در دانشگاه های هلند دارید باید گفت که مدت تحصیل در این دوره ها متفاوت است. دوره لیسانس بین ۳-۴ سال، فوق لیسانس ۱-۲ سال و دکتری ۲-۴ سال می باشد و در مقاطع دکتری و لیسانس عمدتا به شیوه تحقیقاتی تحصیل صورت می گیرد. در ادامه به دلیل اهمیت موضوع تحصیل در هلند و اخذ ویزای هلند برای تحصیل، با انواع شرایط تحصیلی هلند آشنا می شویم.

ویزای هلند

شرایط تحصیل در کشور هلند

همانطور که گفته شد سطح تحصیل در کشور هلند بالا می باشد و بودجه اختصاصی به آن داده شده است. از این رو افراد بسیاری از سراسر دنیا برای تحصیل در کشور هلند درخواست می دهند. همچنین بعد از تحصیل به علاقمندان مهاجرت به کشور هلند به مدت یکسال زمان داده می شود تا بتوانند شغل مناسبی را پیدا کنند. بنابراین با کار در این کشور می توانند ویزای خود را تمدید کنند و یا در صورت تمایل دائم و بعد اقامت این کشور را دریافت کنند.

ثبت نام در دانشگاه های هلند بسته به نوع دانشگاه و مقطع و رشته تحصیلی فرد متفاوت است، اما عموما بین اول ژانویه تا اواخر ماه ژوئن است و شروع کلاس ها ماه سپتامبر می باشد بنابراین باید نسبت به تهیه مدارک و اخذ ویزای هلند و سایر مدارک و ثبت نام در دانشگاه هر چه سریعتر متقاضی اقدام کند. لازم به ذکر است که در صورت پرداخت هزینه به دانشگاه متقاضی باید هزینه های که دانشگاه مقرر کرده، برای مثال بیمه و خوابگاه(حداقل ۳ ماه) و … را پرداخت نماید.

تحصیل در مقطع کارشناسی

برای تحصیل در مقطع کارشناسی در کشور هلند باید مدرک دیپلم (معدل بالای ۱۲) و مدرک زبان را داشته باشید. در صورتی که شرایط اخذ مدرک زبان را نداشته اید می توانید از کالج های زبان در کشور هلند استفاده کنید و مدرک زبان خود را بگیرید. در مقطع کارشناسی، دروس به زبان آلمانی ارائه می شود بنابراین مدرک زبان B1 یا B2 آلمانی باید ارائه شود. مدت زمان دوره کارشناسی ۴ سال می باشد. شهریه دانشگاه بین ۸-۱۰ هزار یورو همچنین دانشجو می تواند مدت ۱۰ ساعت در هفته به کاری مشغول باشد.

ویزای هلند

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد

داشتن مدرک مقطع کارشناسی و مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره حداقل ۶٫۵ از شرایط تحصیل کارشناسی ارشد در هلند است و مدت ۲ سال زمان برای پایان این دوره می باشد. شهریه این مقطه بین ۱۱-۱۵ هزار یورو می باشد و دانشجو هم می تواند در هفته ۲۰ ساعت به فعالیت دیگر (انجام کار) بپردازد.

تحصیل در مقطع دکتری

داشتن مدرک کارشناسی ارشد و مدرک زبان آیلتس با نمره حداقل ۷ از شرایط اولیه پذیرش دانشجو برای مقطع دکتری می باشد. مدت این دوره ۴ سال است و دانشجوی دوره دکتری اجازه ۳۰ ساعت کار در هفته را دارد.

شرایط تحصیل رایگان در هلند

برای پرداخت هزینه های تحصیل در کشور هلند، دانشجو یا می تواند خود هزینه دانشگاه را پرداخت نماید یا از بورسیه های تحصیلی استفاده کند که در این صورت دانشگاه اگر شما در مقطع دکتری باشید ماهانه حدود ۲ هزار یورو به شما خواهد داد بسته به نوع سبک زندگی شما این مبلغ میتواند مناسب و یا کم باشد.

ویزای هلند

روش های تحصیل رایگان در کشور هلند

تحصیل رایگان در هر کشوری که مورد نظر ماست بسیار حائز اهمیت است، زیرا می توانیم با خیال راحت به تحصیل بپردازیم و نگران پرداخت شهریه نیستیم. برای اینکه بتوانیم از خدمات تحصیل رایشگاه بهره مند شویم روش ها و شرایطی از سوی کشور هلند قرار داده شده است که در اینجا به بررسی آن ها می پردازیم.

تحصیل رایگان از طریق گرفتن بورس تحصیلی

بورس تحصیلی خود به سه قسمت، تخفیف در شهریه، تحصیل کاملا رایگان و دریافت کمک هزینه تقسیم می شود. علاوه بر این موارد همچنین کمک هزینه مسکن و خدمات درمانی هم جز خدماتی است که تحت عنوان student grants به دانشجوهای بین المللی داده می شود.

از شرایطی که فرد باید داشته باشد تا کمک هزینه تحصیلی را دریافت کند می توان به این موارد اشاره کرد:

  • سن کمتر از ۳۰ سال
  • فرد از توابع کشورهای اروپایی باشد و در کشور هلند یا به کار مشغول بوده باشد و یا در ۵ سال گذشته اقامت این کشور را گرفته باشد.

شرایط دریافت وام دانشجویی برای تحصیل رایگان در هلند به این دوره است:

  • سن کمتر از ۳۰ سال
  • دارای حساب بانکی در کشور هلند
  • فرد باید دارای کد شناسایی شهروندی باشد

دانشجو تا ۷ سال می تواند از این کمک های تحصیلی بهره مند باشد و بعد از آن باید نسبت به بازپرداخت آن ها اقدام کند.

ویزای هلند

ویزای سوئد

شرایط بورس تحصیلی هلند برای دانشجویان بین المللی و غیر اروپایی

شاید تا به اینجا در مورد تحصیل در دانشگاه های هلند و رایگان بودن دچار تردید شده باشید. اما باید گفت دولت هلند برای دانشجویان واجد شرایط غیر از اتحادیه اروپا هم شرایطی فراهم کرده است تا بتوانند به تحصیل رایگان در این کشور بپردازند. از جمله شرایط می توان به این موارد اشاره کرد:

  • ملیت فرد غیر اروپایی باشد
  • فرد باید متقاضی شرکت در دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد باشد. (دوره دکتری بورسیه تحصیلی در صورت داشتن داده می شود)
  • فرد نباید قبلا مدارک تحصیلی از موسسات و دانشگاه های هلند را دریافت کرده باشد.
  • فرد باید با توجه به شرایط خاص دانشگاه مورد نظر پذیرفته شده باشد.
ویزای هلند

مهاجرت به کشور هلند از طریق تحصیل

یکی از راه هایی که امکان مهاجرت به کشور هلند را فراهم می کند، مهاجرت تحصیلی است. از آنجایی که تحصیل بیش از ۱ سال به طول می انجامد، از این رو شما باید برای دریافت ویزای هلند، نسبت به دریافت ویزا یا اجازه اقامت موقت MVV که ۶ ماه اعتبار دارد، اقدام کنید که البته باید گفت MVV را دانشگاه مورد نظر شما باید فراهم کند. اما ویزای VVR از MVV مهمتر است و برای زمان تحصیل شما که بین ۱ تا ۴ سال است می باشد.

ویزای هلند

مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای تحصیلی هلند

در این بخش مدارک تحصیلی که برای ادامه تحصیل در کشور هلند و گرفتن ویزای هلند برای تحصیل است گفته می شود.

  • گذرنامه معتبر
  • شناسنامه و کارت ملی
  • دو قطعه عکس
  • مدارک تحصیلی مقاطع قبلی تحصیلی
  • مدرک زبان معتبر و مورد پذیرش دانشگاه مقصد
  • نامه پذیرش از سوی دانشگاه مقصد
  • ارائه تمکن مالی (به منظور مهاجرت تحصیلی و در صورت نداشتن بورس تحصیلی)
  • ارائه انگیزه نامه تحصیلی
  • بیمه درمانی
  • گزارش گردش حساب بانکی

و موارد دیگر که در تمامی انواع و مقاطع تحصیلی شما می توانید با سایت خدمات ویزا تماس حاصل فرمایید و با کمک وکلای این مجموعه روند کار خود را به ما بسپارید تا در اسرع وقت بهترین نتیجه را داشته باشید.

ویزای هلند

ویزای پزشکی هلند

یکی دیگر از انواع ویزای هلند، دریافت ویزای پزشکی می باشد که در دسته ویزاهای اقامت کوتاه مدت ویزای هلند طبقه بندی می شود. ویزای پزشکی با نان ویزای درمانی هم بعضا شناخته می شود. از طرفی شما در صورتی که ویزای شینگن نوع C را داشته باشید این ویزا از نوع رمانی محسوب می شود و آن را پوشش می دهد. ویزای پزشکی به بیماری هایی مانند انواع تومورهای سرطانی قابل درمان، سینه، مغز و استخوان، تومورهای بدخیم که در مراحل اولیه هستند، جراحی های پیوندی و … . مدارک مورد نیاز:

  • گذرنامه معتبر، شناسنامه، کارت ملی، دو قطعه عکس
  • فرم تقاضای ویزای پزشکی و اعزام بیمار
  • ارائه مدارک به جهت تامین هزینه های مالی مربوط به معالجه و درمان
  • بیمه مسافرتی
  • اسناد ملکی
  • دعوت نامه رسمی از بیمارستان که تاریخ و مدت زمان درمان و هزینه های آن دقیق توضیح داده شده باشد.

لازم به ذکر است که باید به سفارت اثبات شود که در کشور ایران روند درمان بیمار میسر نخواهد بود.

ویزای هلند

ویزای کارائیب

یکی دیگر از موارد ویزای هلند، ویزای کاراییب می باشد. اگر شما هم قصد سفر به بخش های کاراییب حوزه پادشاهی هلند را دارید باید نسبت به اخذ ویزای هلند مربوط به حوزه کارائیب یا ویزای کارائیب اقدام کنید که مدت اقامت کمتر از ۹۰ روز است، اگر می خواهید در ناحیه کارائیب طولانی تر از ۹۰ روز متوالی بمانید، باید اجازه اقامت داشته باشید. مجوز اقامت توسط مقامات معتبر کشور به مکانی که شما تمایل دارید بروید صادر می شود.

ویزای هلند

چرا باید برای دریافت ویزای هلند کار را به سایت خدمات ویزا سپرد؟

همانطور که میدانیم مراحل مربوط به اخذ ویزای هلند و یا هر کشور دیگر پروسه ای نسبتا طولانی دارد و قوانین خاصی را در بر می گیرد. اگر بخواهیم تمامی این قوانین را مورد بررسی قرار دهیم و پروسه مربوط به دریافت ویزا را طی کنیم زمان طولانی ای را در بر میگیرد و باعث از دست دادن زمان و برخی فرصت ها می شود. از طرف ما ارگ مطالعاتی را داشته باشیم درباره قوانین، باید گفت که هر ماده قانون تبصره هایی دارد که ممکن است ما از آنها مطلع نباشیم و این یا به ضرر ما باشد و یا به نفع ما. از این رو مراجعه به دفاتر خدمات ویزا کار را برای ما آسانتر می کند و روند دریافت ویزا سریعتر و آسانتر طی خواهد شد.

ویزای هلند

هلند کشوری رویایی

اگر به نقشه اروپا نگاه کنیم در شمال غرب اروپا کشور کوچک را می بینیم به نام هلند که با کشورهای آلمان و بلژیک همسایه می باشد. پایتخت آن آمستردام و شهر روتردام که دومین شهر بزرگ کشور هلند است، بزرگترین بندر اروپاست. همه ما کشور هلند را به خاطر رزهای معروف آن و همچنین لاله آن می شناسیم. اما کشور هلند به کشور دوچرخه ها هم معروف است زیرا می توان گفت همه افراد با دوچرخه رفت و آمد می کنند و گفته شده تعداد دوچرخه ها حتی از انسان ها هم بیشتر است. تابستان های هلند بسیار معروف است به خاطر آب و هوای ملایم و بهاری و بیشتر توریست ها در این فصل از هلند دیدن می کنند.  از جاذبه های دیدنی هلند می توان به موزه ون گوگ گه آثار این هنرمند نقاش را در خود جای داده است، باغ کوکنهف که به بزرگترین باغ گل جهان معروف است، موزه ریجکس، پارک ملی هوگ ولوه و … .

ویزای هلند

زبان مردم هلند، هلندی می باشد. از لحاظ اقتصادی این کشور بزرگترین صادر کننده گل به جهان است و همچنین به عنوان قطب تولید کننده محصولات لبنی هم هست. کشور هلند از لحاظ امنیت به یکی از امن ترین کشورهای دنیا تبدیل شده است به طوری که زندان های آن تعطیل شده است.

چگونه به کشور هلند برویم؟

اگر شما هم از علاقمندان به سفر به هلند هستید در ابتدا باید گفت که باید قصد سفر خود را به کشور هلند مشخص کنید؛ یعنی به چه منظور می خواهید به کشور هلند سفر کنید. آیا برای تفریح است، یا کار، یا تحصیل، یا ملاقات فرزند و … . بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید باید نسبت به اخذ ویزای هلند اقدام کنید و مدارک لازم را تهیه کنید. اغلب افراد که برای اولین بار به یک کشور خارجی مسافرت می کنند کمی نسبت به دریافت ویزای هلند ی اهر کشور دیگر دچار نگرانی هستند.

شما می توانید برای اطمینان از روند کار بدون هیچگونه نگرانی، به سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید و از این طریق راهنمایی ها و مشاوره های حرفه ای را دریافت کنید یا برای تسریع در روند کار اخذ ویزای خود را به این مجموعه بسپارید. در ادامه در مورد با انواع ویزای کشور هلند و شرایط دریافت آنها بیشتر آشنا می شویم.

ویزای هلند
۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه فرانسه : اگر به دنبال دعوتنامه فرانسه هستید در این مقاله همراه ما باشید در این مقاله قصد داریم که به ارائه اطلاعاتی در مورد دعوتنامه فرانسه بپردازیم. سفرهای مختلفی که برای فرانسه انجام می شود نیازمند داشتن دعوتنامه است و بدون داشتن دعوتنامه در بسیاری از موارد سفر به فرانسه غیرممکن است با توجه به نوع سفری که دارید باید دعوتنامه مورد نظر خود را پیش از سفر تهیه کنید و آن را به همراه سایر مدارک به سفارت فرانسه تحویل دهید.

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه فرانسه و انواع آن

دعوتنامه فرانسه از جمله مهمترین مدارکی است که برای اخذ ویزای فرانسه لازم است و باید زمانی که مدارک دیگر تحویل داده می شود دعوتنامه نیز در وقت سفارت آماده و ارائه گردد. هر چند ارائه دعوتنامه کشور فرانسه به معنی قطعی شدن اخذ ویزا نیست ولی در گاهی از موارد شما نمی توانید بدون ارائه دعوتنامه، ویزای این کشور را اخذ کنید برای مثال اگر به منظور شرکت در یک نمایشگاه به این شرکت بروید و دعوتنامه نداشته باشید موفق به اخذ ویزا نخواهید شد در مورد ویزای کار و تجاری نیز ارائه دعوتنامه ضروری است. دعوتنامه ای که برای سفر به فرانسه صادر می شود با توجه به نوع سفر شما چند نوع می باشد: ۱٫ دعوتنامه توریستی ۲٫ دعوتنامه دیدار آشنایان ۳٫ دعوتنامه تجاری ۴٫ دعوتنامه نمایشگاهی ۵٫ دعوتنامه کاری ۶٫ دعوتنامه تحصیلی

دعوتنامه فرانسه

نکاتی در رابطه با ارسال دعوتنامه فرانسه

توجه به نکاتی که در ادامه می آید به منظور ارسال دعوتنامه از فرانسه ضروری است:

  • اولین موردی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که باید رابطه کسی که دعوتنامه را از فرانسه ارسال می کند با کسی که دعوتنامه را در ایران دریافت می کند مشخص شود و مدارک معتبر در این زمینه به سفارت فرانسه ارائه گردد وگرنه دعوتنامه مورد پذیرش نخواهد بود.
  • کسی که دعوتنامه را از کشور فرانسه ارسال می کند باید مشخص خود را بصورت دقیق ذکر کند.
  • کسی که ویزای فرانسه را درخواست کرده است باید محل دقیق اقامت خود را مشخص کند و این محل نیز در دعوتنامه ذکر گردد.
  • یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد تاریخ تنظیم دعوتنامه است که باید در دعوتنامه درج شود.
  • ارسال دعوتنامه از سوی شخص دعوت کنند با استفاده از پست بین الملل انجام بگیرد و روند ارسال آن هم پیگیری شود تا در اسرع وقت به شخص دعوت شونده برسد.
دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه توریستی فرانسه

یکی از انواع دعوتنامه فرانسه، دعوتنامه توریستی این کشور است، از آنجا که کشور فرانسه از مهم ترین کشورها در زمینه گردشگری به حساب می آید در حال حاضر مسافران زیادی از کشورهای مختلف به این کشور سفر می کنند لذا کسانی که می خواهند سفر توریستی به فرانسه داشته باشند لازم است که دعوتنامه فرانسه توریستی را داشته باشند. اگر یکی از اقوام یا آشنایان شما در یکی از شهرهای این کشور حضور دارد برای سهولت در اخذ ویزای این کشور می توانید درخواست دعوتنامه فرانسه را داشته باشید. دعوتنامه ای که برای شما ارسال خواهد شد باید به زبان فرانسوی نوشته شود و محتوای دعوتنامه نیز باید بر اساس اهداف سفر شما یعنی توریستی باشد در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهد گرفت و احتمال دارد که روند رسیدگی به پرونده شما نیز دچار وقفه شود و در موعد مقرر نتوانید به سفر بروید.

دعوتنامه توریستی که برای فرانسه اخد می کنید نمی تواند تضمین قطعی برای اخذ ویزای این کشور باشد ولی به شما کمک خواهد کرد تا در پروسه اخذ ویزا مدت زمان کمتری را صرف کنید. در صورتی که به دنبال این هستید که سفر توریستی به فرانسه داشته باشید توصیه می شود که به منظور اخذ ویزای این کشور در اسرع وقت برای دریافت دعوتنامه این کشور اقدام کنید.

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه دیدار آشنایان فرانسه

یکی دیگر از انواع دعوتنامه فرانسه مربوط به دعوتنامه دیدار با خانواده و آشنایان است به منظور ارسال این دعوت نامه ضروری است که شخص دعوت کننده به مسئول آن در رداری این کشور مراجعه کند. ابن دعوتنامه برای افراد خویشاوند از جمله خواهر، برادر، پدر، مادر، مادربزرگ، پدربزرگ، نوه، برادر زاده، خواهر زاده و…میتواند ارسال شود و در واقع در مقایسه با دیگر خویشاوندان از اولویت اصلی در اخذ دعوتنامه فرانسه هستند. یکی از مهمترین اتی که در مورد دعوتنامه دیدار آشنایان در فرانسه باید مورد توجه قرار گیرد این است که از انجام سفر خانوادگی اجتناب شود در صورتی که دعوتنامه برای تمام اعضای خانواده فرستاده ود در این صورت احتمال دارد که مسئول سفارت فرانسه سخت گیری بیشتری را در طول صاحبه و صدور ویزا به کار بگیرد.

در صورتی که قصد دارید دعوتنامه کشور فراتسه را برای پدر، مادر، پدربزرگ و یا مادر بزرگ خود ارسال کنید به منظور کمک در روند درخواست ویزای آنها توصیه می شود که متن است ویزای آنها را نیز خودتان به زبان فرانسوی بنویسید تا نتیجه مثبتی را به دنبال داشته باشد.

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه تجاری فرانسه

دعوتنامه فرانسه برای سفر به این کشور شامل دعوتنامه تجاری نیز می شود کسانی که به دنبال سفر تجاری هستند باید برای دریافت دعوتنامه فرانسه از نوع تجاری اقدام کنند. فرانسه یکی از کشورهای پیشرفته از لحاظ اقتصادی و تجاری محسوب می شود لذا سفرهای تجاری به این کشور فراوان انجام می پذیرد. در صورتی که به دنبال سرمایه گذاری در این کشور هستید و یا می خواهید در یک همایش و کنفرانس تجاری شرکت کنید و یا ملاقات و جلسه کاری داشته باشید برای دریافت دعوتنامه تجاری این کشور می توانید اقدام کنید. برای دریافت دعوتنامه تجاری باید از طرف کسانی که شما را به جلسه، همایش، ملاقات کاری، سرمایه گذاری، داد و ستد و… دعوت می کنند برای شما دعوتنامه صادر شود و به همراه این دعوتنامه نیز مدارک لازم ارائه شود و جزئیات سفر با دقت در دعوتنامه ذکر گردد برخی از سفرهای تجاری وجود دارند که بدون اخذ دعوتنامه امکان گرفتن ویزا برای آنها وجود ندارد.

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه نمایشگاهی فرانسه

از دیگر انواع دعوتنامه فرانسه می توانیم به دعوتنامه نمایشگاهی این کشور اشاره داشته باشیم، کسانی که می خواهند در یک نمایشگاه بین المللی در کشور فرانسه شرکت کنند باید به دنبال اخذ این دعوتنامه فرانسه باشند که معمولا به چند نوع تقسیم می شود:

  • کسانی که در یک نمایشگاه غرفه دارند و به دنبال این هستند که محصولات و ایده خود را به مراجعه کنندگان نشان دهند این افراد ضروری است که دعوتنامه نمایشگاهی را که از طرف مسئولان نمایشگاه دریافت کرده اند را به سفارت تحویل دهند.
  • کسانی که در زمینه نمایشگاه بین المللی که در کشور فرانسه برگزار می شود در حال تحصیل می باشند و به دنبال افزایش اطلاعات خود هستند می توانند از مسئولین برگزاری نمایشگاه درخواست صدور دعوتنامه کشور فرانسه را برای حضور در این نمایشگاه داشته باشند.
  • کسانی که زمینه فعالیت آن مرتبط با نمایشگاهی است که برگزار می شودو به دنبال این هستند که کسب کار خود را رونق و بهبود ببخشند با ارائه مدارک مورد نیاز می توانند از مسئولین برگزار کننده نمایشگاه درخواست کنند که برای آنها دعوتنامه نمایشگاهی صادر کنند.
  • اشخاصی که به دنبال خرید محصول مورد نظر از نمایشگاه مورد نظر هستند می توانند درخواست دریافت دعوتنامه داشته باشند.
  • در برخی از موارد شرکت هایی نیز وجود دارند بدون این که خودشان درخواستی مبنی بر دریافت دعوتنامه داشته باشند برای آنها دعوتنامه ارسال می شود و می توانند برای دریافت ویزای نمایشگاهی فرانسه اقدام کنند.

نکته ای که در مورد دعوتنامه نمایشگاهی فرانسه باید مورد توجه قرار گیرد این است که در این دعوتنامه نیز باید جزئیات سفر و همچنین تاریخ شروع و پایان نمایشگاه باید ذکر گردد.

دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه کاری فرانسه

یک نوع دیگر از دعوتنامه فرانسه، دعوتنامه کاری فرانسه است. فرانسه از جمله کشورهایی است که در آن فرصت های شغلی زیادی وجود دارد لذا در صورتی که از تخصص خاصی برخوردار باشید برای اشتغال در این کشور می توانید اقدام کنید و برای همین منظور نیز داشتن دعوتنامه کاری فرانسه الزامی است که این دعوتنامه باید از سوی شرکت یا کارفرمایی که می خواهد شما را استخدام کند صادر شود. در صدور دعوتنامه کاری فرانسه باید به جزئیات ذیل توجه گردد:

  • نیروی کاری که جذب می شود بر اساس قوانین فرانسه باشد
  • صلاحیت و کارایی فرد جهت فعالیت در کشور فرانسه اثبات شود
  • امور اقامت شخص دعوت شده باید توسط دعوت کننده بر عهده گرفته شود
  • در برخی موارد نیز شخص دعوت کننده باید محل اقامت فرد متقاضی را تعیین کند و آدرس آن را نیز در دعوتنامه ذکر کند.
  • مدرک معتبر در مورد شرکت ثبت شده نیز باید ارائه شود.
  • کسی که از سوی کارفرمای فرانسوی استخدام می شود باید مسئولیت آن توسط وی پذیرفته و تایید شود.
دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه تحصیلی فرانسه

یکی دیگر از انواع دعوتنامه فرانسه مربوط به دعوتنامه تحصیلی فرانسه است کسانی که می خواهند در کشور فرانسه به تحصیل مشغول شوند ضروری است که این دعوتنامه را اخذ کنند فرانسه از جمله کشورهایی است که دانشگاه های معتبر زیادی دارد و دانشجویان و دانش آموزان زیادی از کشورهای مختلف برای تحصیل در فرانسه حضور پیدا می کنند. اگر می خواهید در این کشور مشغول به تحصیل باشید به منظور تسهیل در روند صدور ویزای تحصیلی ضروری است که دعوتنامه ارسال شده از دانشگاه مدنظر را به سفارت این کشور به همراه سایر مدارک خواسته شده تحویل دهید. در صورتی که دعوتنامه تحصیلی را ارائه ندهید برای شما ویزا تحصیلی صادر نخواهد شد. بسیاری از دانشگاه ها پس از پذیرش برای شما دعوتنامه ارسال می کنند.

دعوتنامه فرانسه

مشخصات فرد ارسال کننده دعوتنامه فرانسه

کسی که دعوتنامه فرانسه را ارسال می کند باید یکسری مشخصات و ویژگی ها را داشته باشد در غیر اینصورت امکان ارسال دعوتنامه این کشور مقدور نیست.

  • شخص دعوت کنند باید بالغ باشد و اقامت دائم فرانسه را نیز داشته باشد و سن قانونی مشخص شده را نیز داشته باشد.
  • وضعیت مالی وی مناسب باشد و مالیات ها را نیز در موعد مقرر پرداخت کرده باشد.
  • حداقل حقوق ماهیانه را که در کشور فرانسه تعین شده است را داشته باشد.
  • دارای خانه باشد و یا این که محل اقامت وی از متراژ مناسبی برخوردار باشد. در صورتی که بررسی های لازم انجام شود و بعد آن مشخص شود که محل اقامت وی شرایط لازم برای اقامت مهمان را ندارد با درخواست شخص دعوت کننده موافقت نمی شود.
دعوتنامه فرانسه

دعوتنامه فرانسه برای افراد کمتر از ۱۸ سال

در صورتی که کسی که به فرانسه سفر می کند دارای سن کمتر از هجده سال باشد ضروری است که تمامی مدارکی که برای صدور ویزای وی از جمله دعوتنامه لازم است توسط والدین و با رضایت آنها صادر شود در غیر اینصورت ویزا برای وی صادر نخواهد شد و پرونده نیز رسیدگی نخواهد شد.

دعوتنامه فرانسه

مدارک لازم برای ارسال دعوتنامه فرانسه

مدارک لازم برای ارسال دعوتنامه فرانسه

شخصی که شما را به فرانسه دعوت می کند باید مدارک لازم را به سفارت این کشور یا قسمت مربوطه تعیین شده تحویل دهید مهم ترین مدارک قابل ارائه موارد ذیل هستند:

  • برای اثبات هویت شخص دعوت کننده کارت شناسایی، کارت اقامت و یا پاسپورت ارائه شود.
  • مدارک لازم به منظور اثبات داشتن مسکن در فرانسه ارائه شود این مدارک می تواند قبوض گاز، برق، آب، تلفن، قرارداد اجاره منزل و… باشد.حداکثر تاریخ این مدارک باید به سه ماه قبل تر تعلق داشته باشد و گواهی های که قبل تر از سه ماه ارائه می شود قابل قبول نیستند.
  • فیش حقوقی سه ماه قبل ارائه گردد.
  • ارائه گواهی پرداخت مالیات نیز ضروری است.
  • از شخص دعوت کننده برای اثبات توانایی مالی خود ممکن است که مدارک دیگری هم خواسته شود.
  • شخص دعوت کننده همچنین ضروری است که تمبر مالیاتی نیز تهیه کنید واز طریق اداره مالیات و دفترهای فروش روزنامه قابل تهیه است.

برای کسانی که بالای هجده سال سن دارند باید دعوتنامه جداگانه ارسال شود بر اساس قوانین برای زوجی که فرزندان آنها سن کمتری از هجده سال دارند امکان ارسال یک دعوتنامه وجود دارد.

سفر به فرانسه

فرانسه یکی از مهم ترین کشورهای اروپایی است در طول سال مسافران زیادی از کشورهای مختلف به فرانسه سفر می کنند با توجه به این که فرانسه یکی از کشورهای پیشرفته اروپایی است سفرهایی که به این کشور انجام می پذیرد در قالب های مختلف است. سفرهای توریستی، دیدار آشنایان، سفرهای کاری، تجاری، بازدید از نمایشگاه، تحصیلی و… از جمله سفرهای متداول به این کشور است برای سفر به فرانسه نیازمند اخذ ویزا هستید، اخذ ویزا نیز مراحل خاص خود را دارد و باید یکسری مدارک نیز تحویل داده شود یکی از مهم ترین مدارک لازم برای سفر به فرانسه، دعوتنامه فرانسه است که با توجه به نوع سفر باید دعوتنامه مورد نظر نیز ارائه شود. دعوتنامه کشور فرانسه باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد که به آن اشاره خواهد شد.

۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه ایتالیا

کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی که همواره مورد توجه بسیاری از گردشگران و افراد برای انجام کارهای اقتصادی و تحصیلی می باشد، مورد توجه بوده است. دعوتنامه ایتالیا به عنوان یکی از بهترین راه های دریافت ویزای این کشور می باشد و افراد می ‌توانند با استفاده از آن نسبت به سفر به این کشور اقدام نمایند. ما در این متن قصد داریم تا چگونگی دریافت دعوتنامه ایتالیا و سفر به این کشور را مورد بررسی قرار داده و افرادی را که قصد استفاده از این سفر را دارند، راهنمایی نماییم.

دریافت دعوتنامه ایتالیا کار بسیار آسانی می باشد که در عین حال باید به یک سری از جزئیات آن توجه شود. چنانچه شما نیز قصد دریافت دعوتنامه ایتالیا و سفر به این کشور را دارید، حتما ما را تا پایان این متن همراهی نمایید تا با نکات مختلفی که در مورد دریافت دعوتنامه این کشور و سفر به آن وجود دارد شما را راهنمایی نماییم.با ما در خدمات ویزا همراه باشید.

دعوتنامه ایتالیا

کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای بسیار مناسب و پر پتانسیل برای سرمایه‌ گذاری، تحصیل و اقامت دائم می‌ باشد. همین موضوع باعث شده که بسیاری از افراد نسبت به دریافت ویزای اقامت دائم و یا موقت این کشور به سفارت این کشور مراجعه نمایند. چیزی که فکر افراد را به خود مشغول کرده است چگونگی دریافت دعوت نامه ایتالیا و ماهیت این دعوتنامه ها است. در این مورد می توان گفت دعوت نامه ایتالیا به عنوان یکی از روش های دریافت ویزای این کشور می باشد که بسیاری از افراد با استفاده از آن به این کشور سفر می نمایند.

لازم به ذکر است کشور ایتالیا دارای پتانسیل های مختلفی برای سرمایه گذاری می باشد که همین پتانسیل ها باعث شده تا بسیاری از افراد با سفر به آن از خدمات و ویژگی های که دارد، استفاده کنند. اگر بخواهیم یک توصیف کلی در مورد دعوتنامه داشته باشیم، می توان گفت دعوت نامه ایتالیا به عنوان یکی از چیزهایی است که از کشور ایتالیا، توسط شرکت های مختلف و نهادهای متفاوت و یا افراد حقیقی و حقوقی برای افرادی که خارج از این کشور می‌ باشند، ارسال می شود.

دعوتنامه ایتالیا

چگونگی دریافت دعوتنامه ایتالیا

افرادی که قصد دریافت دعوتنامه ایتالیا را دارند، باید با توجه به نوع سفری که به این کشور دارند نسبت به دریافت این دعوتنامه ها اقدام نمایند. چگونگی دریافت دعوتنامه ایتالیا با توجه به نوع سفری که افراد به این کشور دارند، می ‌تواند متفاوت باشد. به طور مثال بعضی از افراد برای سفرهای گردشگری به این کشور سفر می ‌کنند و با برنامه ‌های مختلفی از طرف بستگان خود رو به ‌رو می‌ شوند. اگر قصد دارید خودتان برای دریافت این دعوتنامه ها اقدام نمایید، باید با واحدها و اشخاصی که قصد دارید آن ها برایتان دعوت نامه را ارسال کنند، مکاتبه کرده و نسبت به دریافت انواع دعوت نامه ها اقدام نمایید. روش‌هایی که دریافت انواع دعوتنامه ها مورد استفاده می ‌گیرد برای هر کشوری متفاوت می باشد. لذا کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی دارای روش‌ های خاص خود برای دریافت دعوتنامه می باشد و افراد می ‌توانند با استفاده از آن روش نسبت به دریافت دعوتنامه های خود اقدام نمایند.

دعوتنامه ایتالیا

انواع دعوتنامه ایتالیا و چگونگی دریافت آن ها

همانطور که گفته شد کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای منحصر به ‌فرد اروپایی، دارای پتانسیل ‌های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از این پتانسیل های متفاوت نسبت به دریافت انواع دعوتنامه های مختلف این کشور اقدام نمایند. از دعوت نامه هایی که برای یک کشور ایتالیا صادر می‌ شود، می ‌توان به دعوت نامه های گردشگری، پزشکی، تحصیلی، کاری، تجاری و… اشاره کرد. از مهمترین دعوتنامه می ‌توان به دعوتنامه تحصیلی و گردشگری اشاره کرد. ما در ادامه قصد داریم تا نمونه های متفاوتی از نمونه های دعوتنامه ایتالیا را مورد بررسی قرار دهیم و افرادی که قصد استفاده از این دعوت نامه ها را دارند، راهنمایی نماییم.

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه تجاری ایتالیا

یکی از مهمترین دعوت نامه هایی که افراد برای سفر به کشور ایتالیا مورد استفاده قرار می ‌دهند، دعوت نامه های تجاری این کشور می باشد. لذا افراد می توانند با استفاده از این دعوت نامه ها، نسبت به دریافت ویزای تجاری ایتالیا اقدام نمایند. لازم به ذکر است که ویزای تجاری ایتالیا به عنوان یکی از ویزاهای پرطرفدار محسوب می شود که بسیاری از افراد برای انجام کارهای اقتصادی و سرمایه گذاری های مختلف از آن استفاده می نمایند. با توجه به اینکه کارهای اقتصادی و تجاری در کشور ایتالیا همواره مورد توجه مسئولین این کشور می باشد، بسیاری از افراد به راحتی می توانند این نوع از دعوتنامه ایتالیا را دریافت کرده و به راحتی نسبت به دریافت ویزای ایتالیا اقدام نمایند.

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه گردشگری ایتالیا

از دیگر نمونه ‌های دعوتنامه ایتالیا که مهم ‌ترین نمونه آن نیز می ‌باشد، دعوت نامه گردشگری و توریستی این کشور می باشد. لذا این نوع از دعوت نامه ها اغلب از طرف بستگان و کسانی که در این کشور زندگی می کنند برای سایر افراد صادر می شود. شما می توانید با استفاده از دعوتنامه توریستی، ۹۰ روز در کشور ایتالیا بمانید و به گشت و گذار در آن بپردازید. لازم به ذکر است این نوع از دعوت نامه ها، دعوت نامه هایی می باشند که ویزایی که برای آن ها صادر می ‌شود از ویزاهای موقت می باشد.

افرادی که قصد دریافت دعوتنامه گردشگری را دارند، می ‌توانند به راحتی نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. با توجه به اینکه سیاست مسئولین کشور ایتالیا در صنعت گردشگری بسیار مثبت می باشد، راه دریافت این نوع از ویزا بسیار باز بوده و به راحتی می ‌تواند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایند. توصیه ما این است که حتماً با دریافت این نوع از دعوتنامه و ویزای گردشگری نسبت به سفر به این کشور اقدام نمایید و از جاذبه ‌های پر شمار آن لذت ببرید.

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه تحصیلی ایتالیا

این نوع از دعوتنامه ایتالیا به عنوان یکی از پر درخواست نامه ها می باشد. لذا کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای مستعد دارای فضای آموزشی و تحصیلی و همچنین دانشگاه ها و بخش های متفاوتی می باشد که افراد می ‌توانند با استفاده از به تحصیل و آموزش در کشور ایتالیا اقدام نمایند. دریافت دعوتنامه در بخش تحصیلی یا همان بورسیه نامه ‌هایی که از دانشگاه های مختلف برای افراد صادر می‌ شود، شرایط و روندهای خاص خود را دارد. این نوع از دعوتنامه ایتالیا برای افرادی صادر می ‌شود که دارای مدارک علمیه سطح بالا و مدارج مناسبی می باشد.

افراد می توانند با استفاده از این روش ها، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند و از محیط آموزشی بسیار خوبی که در این کشور وجود دارد، استفاده نمایند. لازم به ذکر است که دعوتنامه های تحصیلی کشور ایتالیا تا زمانی که شما در این کشور ثبت‌ نام می‌ کنید اعتبار دارند. البته زمان ثبت نام دانشگاه هایی که این دعوتنامه ها را برای شما فرستاده اند، می تواند متفاوت باشد. شما با دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا به راحتی می ‌توانید نسبت به سفر به و بهره مندی از فضای آن برای آموزش و تحصیل استفاده نمایید.

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه نمایشگاهی ایتالیا

یکی دیگر از دعوت نامه هایی که مورد توجه بسیاری از افراد می باشد، دعوتنامه های نمایشگاهی است. کشور ایتالیا به عنوان یکی از کشورهای مستعد برای برگزاری انواع نمایشگاه های بین المللی همواره بسیاری از افراد را از نقاط مختلف دنیا برای شرکت در این نمایشگاه‌ ها دعوت می ‌کند. لذا سیاست های مختلف این نمایشگاه ها می تواند متفاوت باشد. به طور مثال بعضی از نمایشگاه ‌ها از افراد با تجربه و پر سابقه در رابطه با موضوع نمایشگاهی خود دعوت به عمل آورده تا در این نمایشگاه شرکت نمایند. این نوع از دعوتنامه ها باعث می شود تا افراد به راحتی بتوانند ویزای نمایشگاهی را دریافت کرده و تا پایان مدت برگزاری نمایشگاه در کشور ایتالیا بمانند.

دعوتنامه ایتالیا

دعوتنامه پزشکی ایتالیا

دعوتنامه های پزشکی ایتالیا به عنوان یکی دیگر از دعوتنامه‌ هایی محسوب می‌ شود که به صورت فوری برای افراد صادر و ارسال می شود. لازم به ذکر است بعضی از افراد با توجه به مشکلات حادی که دارند، نسبت به دریافت این نوع از دعوت نامه ها و ویزای پزشکی این کشور اقدام می ‌نمایند. این دعوتنامه ها ممکن است از طرف بیمارستان‌ های مختلف طی مکاتباتی که با آن بیمارستان ها داشته اید، برای شما ارسال شده و در شرایط دریافت ویزای پزشکی افراد تأثیرگذار باشد. توصیه ما به افرادی که دارای مشکلات حاد می باشند، این است که حتماً با استفاده از دریافت دعوتنامه های پزشکی به بیمارستان ‌های مختلف ایتالیا رفته و به درمان خود بپردازند. این نوع از دعوتنامه های ایتالیا، می تواند تحت شرایط مختلف و نوع بیماری که افراد در بدنشان دارد صادر شود.

دعوتنامه ایتالیا

مزایای دریافت دعوتنامه ایتالیا

یکی از سوالاتی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد می ‌باشد این است که دریافت دعوتنامه ایتالیا چه مزایایی را برای افراد دارد. در این مورد می توان گفت اولین مزیتی که دریافت دعوتنامه ایتالیا برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند، این است که به راحتی می‌ توانند مراحل دریافت اخذ ویزای این کشور را صورت دهند. افراد با دریافت دعوت نامه و مراجعه به سفارت و ارائه این نوع از دعوتنامه ها، به راحتی می توانند مراحل دریافت ویزای این کشور را طی کرده و آن را دریافت کنند. لازم به ذکر است از دیگر مزایای که این دعوتنامه ها برای افراد دارند این است که وجه افراد را بالا می‌ برد. به طور مثال افرادی که در یک زمینه کاری فعالیت دارند و برای آن ها دعوتنامه های نمایشگاهی از سوی ایتالیا صادر می شود، نشان می‌ دهد که این افراد از اطلاعات خوبی در زمینه کاریشان برخوردار می باشد و همین موضوع باعث شده تا کشور پر آوازه ایتالیا، از آن ها برای شرکت در نمایشگاه هایشان دعوت به عمل آورند. توصیه ما این است که برای سفر به این کشور از دعوتنامه ایتالیا استفاده کنید تا بتوانید به راحتی در این کشور اقامت داشته باشید. تصویری ۹

استفاده از موسسات حقوقی برای دعوتنامه ایتالیا

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توان برای استفاده از دعوتنامه ایتالیا اقدام نمود و گفت خدمات از موسسات حقوقی می باشد و موسسات مختلفی موجود می باشند که افراد می‌توانند با استفاده از آن نسبت به دریافت دعوتنامه های خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که این موسسات با استفاده از وکلای مجرب که در این امر دارند می‌توانند نسبت به دریافت دعوتنامه ایتالیا و ویزای این کشور برای شما اقدام نمایند. توصیه ما این است که برای دریافت این دعوت نامه، من به استفاده از این موسسات فکر کرده ام و کار خود را برای سفر به کشور ایتالیا آسان نمایید.

دعوتنامه ایتالیا

اقدامات لازم برای دعوتنامه ایتالیا

مراحلی که افراد برای دریافت دعوتنامه ایتالیا و سفر به این کشور باید طی کنند متفاوت می باشد. شما پس از آن که دعوتنامه ایتالیا را با توجه به نوع سفری که به این کشور دارید، دریافت کردید به راحتی می توانید نسبت به دریافت ویزای این کشور اقدام نمایید. دریافت ویزای کشور ایتالیا طبق شرایط و روندهای خاص خود انجام می گیرد. شما می توانید با استفاده از مدارک مختلف مانند شناسنامه، پاسپورت، عکس سه در چهار و سایر مدارکی که برای سفر به این کشور نیاز دارید، همراه دعوتنامه های مختلف به سفارت کشور ایتالیا ارائه داده و نسبت سفر اقدام نمایید. دریافت دعوت نامه ایتالیا می ‌تواند راه را برای سفر به این کشور برای شما باز نماید اما تضمین‌ کننده دریافت ویزا و سفر به آن نمی باشد.

دعوتنامه ایتالیا

بحث پایانی در مورد دعوتنامه ایتالیا در پایان می توان گفت دعوتنامه ایتالیا به عنوان یکی از دعوتنامه های پر درخواست محسوب می ‌شود که بسیاری از افراد با واحد های مختلف برای دریافت این نوع از دعوت نامه ها مکاتبات خود را انجام می دهند. لذا توصیه ما برای افرادی که قصد دریافت این نوع از دعوت نامه ها را دارند این است که با توجه به نوع سفری که دارند، نسبت به دریافت این دعوتنامه اقدام نمایند تا به راحتی بتوانند نسبت به سفر اقدام کنند. توصیه ما به افراد این است که با خواندن متون بالا در راه دریافت این دعوتنامه ها و سفر به این کشور اقدام نمایند. امیدواریم که توانسته باشیم نکات مهم در مورد دریافت دعوتنامه ایتالیا و چگونگی سفر به این کشور را برایتان مورد بررسی قرار داده باشیم و شما را برای سفر به این کشور و بهره بردن از پتانسیل های مثبت این کشور سوق داده باشیم. از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

۱۲ تیر ۹۸ ، ۱۷:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

دعوتنامه اسپانیا

دعوتنامه اسپانیا

دعوتنامه اسپانیا : کشور اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی همواره مورد توجه بسیاری از افرادی که قصد دارند به سفر اروپایی بروند، قرار گرفته است. یکی از روش هایی که می توان ویزای اسپانیا را به راحتی دریافت کرد، دعوتنامه اسپانیا می باشد. شما می توانید با دریافت دعوتنامه های اسپانیا نسبت به سفر به این کشور به راحتی اقدام نموده و به راحتی از جاذبه های مختلف گردشگری، شغلی، پزشکی، تحصیلی و… که در این کشور موجود می باشند، بهره ببرید. ما در این متن قصد داریم تا چگونگی دریافت دعوتنامه های اسپانیا و سفر به این کشور را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه شما نیز قصد استفاده از دعوتنامه اسپانیا و سفر به این کشور را دارید، با ما تا پایان همراه باشید تا با نکات ویژه ای که در این مورد وجود دارد شما را راهنمایی نماییم.با مادر خدمات ویزا همراه باشید.

دعوتنامه اسپانیا

یکی از چیزهایی که برای سفر به هر کشوری مورد توجه افراد می باشد، دریافت دعوتنامه های این کشورها است. لذا بسیاری از افراد برای دریافت اقامت کوتاه و بلند مدت خود نیاز به دریافت یک سری از دعوت نامه ها دارند که بایستی آن را از کشور مبدأ خود دریافت نمایند. اسپانیا به عنوان یکی از کشورهایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد برای سفر و گردش می باشد، دعوت نامه هایی را به افراد ارائه می ‌دهد.

افراد می‌ توانند با استفاده از دعوت نامه ها به سفارت کشور اسپانیا مراجعه کرده و نسبت به دریافت ویزای خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که دریافت دعوت نامه می تواند تاثیر شگرفی در دریافت ویزای کشور اسپانیا داشته باشد. افرادی که قصد دارند برای سفر به این کشور اقدام نمایند، باید توجه داشته باشند که با توجه به سفر خود یکی از این دعوت نامه ها را دریافت کنند.

دعوتنامه های اسپانیا به هر فردی داده نمی ‌شود و شرایط مختلفی برای دریافت این نوع از دعوتنامه ها وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از این نوع شرایط نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. چنانچه شما نیز قصد سفر به کشور اسپانیا را دارید، حتما دعوتنامه های اسپانیا را در نمونه های مختلف دریافت نمایید تا به راحتی بتوانید سفر به این کشور و بهره مندی از جاذبه‌ های گردشگری، کاری، تحصیلی و تجاری که در این کشور موجود می باشد را تجربه نمایید.

دعوتنامه اسپانیا

چگونگی دریافت دعوتنامه اسپانیا

چگونگی دریافت دعوت نامه اسپانیا به عنوان یکی از مهمترین موضوعاتی می باشد که افراد باید نسبت به آن توجه داشته باشند. افرادی که قصد دریافت دعوتنامه های اسپانیا را دارند، باید با توجه به نوع سفری که دارند، نسبت به دریافت این دعوتنامه اقدام نمایند. در بعضی از موارد این دعوتنامه ها بدون توجه به درخواست طرف مقابل برای آن ها ارسال می ‌شود. این موضوع با توجه به نوع فعالیت و مهارت هایی که این افراد ممکن است داشته باشند، صورت می‌ گیرد. شما برای دریافت دعوتنامه ها باید در نظر داشته باشید که فعالیت هایی که انجام می دهید و یا قصدی که از سفر به این کشور را دارید، به واحد مربوطه ارائه داده و نسبت به دریافت دعوتنامه اقدام نمایید. ممکن است این واحد یک واحد تحصیلی آموزشی باشد و یا یک واحد اقتصادی باشد و در هر حال این دعوتنامه بستگی به نوع سفری دارد که شما به کشور اسپانیا خواهد داشت.

دعوتنامه اسپانیا

انواع دعوتنامه اسپانیا و چگونگی دریافت آن ها

همانطور که گفته شد دعوتنامه اسپانیا دارای نمونه های مختلفی می باشد که افراد می ‌توانند با توجه به نوع فعالیتی که قصد دارند در اسپانیا انجام دهند، یکی از این دعوتنامه ها را استفاده نمایند. به طور مثال بسیاری از افراد تنها قصد سفری گردشگری و توریستی به این شهر را دارند که به راحتی می توانند نسبت به دریافت این دعوت نامه اقدام نمایند. اما اگر بخواهیم دعوت نامه های مختلف اسپانیا را مورد بررسی قرار دهیم، می‌ توان گفت دعوتنامه تجاری، دعوتنامه کاری، تحصیلی، توریستی و گردشگری، نمایشگاهی، پزشکی و بسیاری دیگر از این موارد وجود دارد که افراد می ‌توانند نسبت به انتخاب یکی از آن ها اقدام نمایند. ما در ادامه چندین نمونه از مهمترین دعوت نامه های اسپانیا را مورد بررسی قرار داده و افرادی که قصد دریافت دعوتنامه های اسپانیا را دارند راهنمایی می نماییم.

دعوتنامه اسپانیا

یکی از دعوت نامه هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد برای سفر به اسپانیا قرار می‌ گیرد، دعوتنامه تجاری اسپانیا می باشد. این نوع از دعوتنامه اسپانیا توسط بسیاری از افراد مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که قصد دریافت دعوتنامه تجاری را دارند، باید از سرمایه خوبی برخوردار باشند که بتواند با سرمایه‌ گذاری در کشور اسپانیا نسبت به دریافت این دعوتنامه اقدام نمایند.

مراحل دریافت این دعوتنامه به این صورت می باشد که افراد برای سفر به اسپانیا و اقامت در این کشور به صورت دائمی و یا موقت طرح پیشنهادی خود را برای سرمایه‌گذاری در این کشور با ایجاد شرکت‌ ها و یا ساخت و سازهای مختلف به مسئولین سفارت اسپانیا ارائه داده و افرادی که در کشور اسپانیا هستند برای رشد و توسعه کشورشان از این افراد دعوت کرده که به این کشور سفر کنند و اقدامات تجاری خود را در آن عملی نمایند. دریافت این نوع دعوتنامه اسپانیا با توجه به این که مرتبط با رشد و توسعه کشور اسپانیا می باشد، می تواند به راحتی صادر شود و مشکلی برای دریافت ویزا نخواهد بود.

دعوتنامه اسپانیا

دعوتنامه گردشگری اسپانیا

دعوتنامه گردشگری و توریستی کشور اسپانیا به عنوان یکی از دعوت نامه های پر مصرف موجود می باشد و افرادی که در کشور اسپانیا اقامت دارند، اغلب برای آشنایان و بستگان خود یک سری از دعوت نامه ها را برای اقامت کوتاه مدت در این کشور ارسال می نمایند. گفتنی است دعوت ‌نامه گردشگری اسپانیا معمولا ۹۰ روزه می باشد و افراد پس از اینکه با استفاده از این دعوت نامه ویزای این کشور را دریافت نمودند، می‌ توانند در پایان ۹۰ روز به کشور خود بازگردند. استفاده از این دعوتنامه ها می تواند شرایط دریافت ویزای گردشگری که به خودی خود مراحل آسانی برای دریافت دارد را آسان تر نماید. ویزا های گردشگری اسپانیا حتماً باید از طریق آشنایان و بستگان شما ارسال شود. در بعضی از موارد خاص سازمان های گردشگری در این کشور ممکن است دعوتنامه هایی را برای افراد بفرستند. در کل می توان گفت دریافت این نوع از دعوت نامه ها به‌ راحتی می تواند صورت بگیرد.

دعوتنامه اسپانیا

دعوتنامه تحصیلی اسپانیا

یکی دیگر از دعوت نامه هایی که همواره مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، دعوتنامه تحصیلی کشور اسپانیا می باشد. لذا کشور اسپانیا به عنوان یکی از کشور های بسیار مناسب برای تحصیل و آموزش قلمداد می‌ شود. دانشگاه های بسیار مختلفی در کشور اسپانیا موجود می باشند که می توان با استفاده از آن ها نسبت به بهره برداری از محیط آموزشی آن ها اقدام نمایند. برای دریافت این نوع از دعوتنامه اسپانیا، افراد باید مدارک تحصیلی خود را به آموزشکده ها و دانشگاه های مختلف دنیا بفرستند و پس از آن که این مدارک توسط آنها بررسی شد، بورسیه می‌ شوند. افراد می ‌توانند با استفاده از این بورسیه نامه ها نسبت به دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا اقدام نمایند.

ویزاهای تحصیلی اسپانیا که با دریافت این نوع از دعوت نامه ها صادر شده باشد مدت دار می باشد و پس از پایان تحصیل ویزای افراد به پایان خواهد رسید. لازم به ذکر است این نوع از دعوتنامه اسپانیا با توجه به شرایط افراد و رتبه های علمی که در بخش های متفاوت دارند، صادر می شود. هر آنچه که رتبه علمی و سطح سواد شما بالاتر باشد، شما می توانید نسبت به دریافت این نوع از بورسیه نامه‌ها و یا دعوتنامه های تحصیلی امیدوار تر باشید. چنانچه قصد دارید این دعتونامه تحصیلی را مورد استفاده قرار دهید، اقدامات لازم برای ارائه مدارک علمی خود را به سفارت اسپانیا و دانشگاه های مختلف این کشور انجام دهید تا بتوانید دریافت دعوتنامه این کشور را به راحتی انجام دهید.

دعوتنامه اسپانیا

دعوتنامه نمایشگاهی اسپانیا

از دیگر نمونه‌ های دعوتنامه اسپانیا، دعوت نامه نمایشگاهی این کشور می باشد. لذا نمایشگاه های مختلفی در راستای هدف های متفاوت در کشور اسپانیا برگزار می ‌شوند و افراد با تجارب متفاوت، در راستای هدف های متفاوت نمایشگاه، نسبت به استفاده از این نمایشگاه‌ ها و ارائه تجربیات خود به سایرین، دعوت می شوند. مسئولین برگزاری نمایشگاه ها از قبل برگزاری نمایشگاه ها نسبت به دعوت افراد مختلف اقدام می‌نمایند و دعوت نامه هایی را برای آن ها ارسال می ‌کنند. افراد متقاضی برای شرکت در این نمایشگاه‌ ها با مراجعه به سفارت این کشور برای ارائه دعوت ‌نامه های نمایشگاهی اسپانیا، نسبت به دریافت ویزای این کشور اقدام می نمایند. لازم به ذکر است نوع ویزایی که برای افراد با توجه به این دعوتنامه اسپانیا صادر می شود، زمان دار بوده و افراد پس از پایان زمان نمایشگاه باید به کشور خود باز گردند.

دعوتنامه اسپانیا

مزایای دریافت دعوتنامه اسپانیا

دریافت دعوتنامه اسپانیا دارای مزایا و نکات مختلفی می باشد. یکی از مهمترین مزایایی که دریافت دعوتنامه اسپانیا دارد این است که راه دریافت ویزا برای این کشور را آسان می نماید. لذا افراد با مراجعه به سفارت اسپانیا و ارائه این دعوتنامه ها به راحتی می‌ توانند نسبت به دریافت ویزا اقدام نمایند و با کمترین فعالیتی این ویزاها را دریافت کنند. چیزی که وجود دارد دریافت دعوت نامه تضمین کننده دریافت ویزا نمی باشد و فقط تسهیل کننده راه دریافت ویزا است. از دیگر مزایایی که دریافت دعوتنامه اسپانیا دارد این است که وجهه ی کاری شما را افزایش خواهد داد. به طور مثال اگر در یک زمینه کاری فعالیت دارید و با دریافت دعوتنامه از اسپانیا به این کشور دعوت می شوید، مطمئن نشان دهنده ی آن می باشد که شما در راستای انجام فعالیت کاریتان فردی با تجربه و خلاق هستید. پس سعی کنید قبل از سفر به این کشو حتما نسبته به دریافت این دعوتنامه ها اقدام نمایید.

دعوتنامه اسپانیا

استفاده از موسسات حقوقی برای دعوتنامه اسپانیا

یکی از روش های دریافت دعوتنامه اسپانیا استفاده از موسسات حقوقی می باشد که برای سفر به کشور اسپانیا و دیگر سفرهای خارجی اقداماتی را انجام می دهند. شما می توانید با مراجعه به این موسسات حقوقی راه های دریافت انواع دعوت نامه های اسپانیا را تحت نظر گرفته و از این موسسات نسبت به انتخاب یکی از نمونه ‌های دعوت نامه اسپانیا و دریافت آن اقدام نمایید. مزیتی که استفاده از موسسات حقوقی برای دریافت انواع دعوتنامه ها، دارد این است که شما می توانید با استفاده از آن ها، سایر کارهایی که برای دریافت ویزا موجود است را انجام دهید.

لازم به ذکر است این موسسات پس از انجام کارهایی که برای شما در راستای دریافت دعوتنامه ها صورت می دهند، هزینه ای را از شما اخذ کرده و شما به راحتی در قبال این هزینه صاحب ویزای اسپانیا شده اید. در پایان توصیه ی ما به افرادی که قصد استفاده از این دعوتنامه ‌ها را دارند این است که حتما به موسسات حقوقی و وکلایی که در این امر فعالیت دارند توجه داشته باشید.

دعوتنامه اسپانیا

اقدامات لازم برای دعوتنامه اسپانیا

پس از آن که اقدامات لازم برای دریافت دعوتنامه اسپانیا را انجام دادید، باید یک سری از اقدامات را برای سفر به این کشور در نظر بگیرید. شما پس از آنکه این دعوتنامه ها را دریافت نمودید، باید با مراجعه به سفارت کشور اسپانیا نسبت به ارائه یک سری از مدارک اقدام نمایید. این مدارک با توجه به نوع سفری که شما به اسپانیا دارید، می تواند متفاوت باشد. به طور مثال از دعوت نامه هایی که برای اسپانیا مورد استفاده قرار می‌ گیرد، باید به مدارک عمومی مانند شناسنامه ‌ها، پاسپورت و یکسری از دیگر موارد اشاره کرد. لازم به ذکر است، نوع ویزا و دعوت نامه ‌ای که شما دریافت کرده اید، در ارائه این نوع از مدارک می‌ تواند تاثیر گذار باشد. شما باید قبل از دریافت این دعوتنامه ها حتما نکاتی که در این مورد وجود دارد را مورد بررسی قرار داده و سپس نسبت به انجام این دعوتنامه ها اقدام نمایید.

دعوتنامه اسپانیا

بحث پایانی در مورد دعوتنامه اسپانیا

در پایان می توان گفت که کشور اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای بسیار مناسب برای سفر و گردش محسوب می ‌شود، توصیه ی ما به افرادی که قصد سفر به کشور اسپانیا را دارند این است که حتما به دریافت دعوتنامه توجه داشته باشند و سپس نسبت به دریافت این دعوتنامه اقدام نمایند تا به راحتی بتوانند به این کشور سفر نمایند. امیدواریم که توانسته باشیم نکات منحصر به فردی که در مورد دعوتنامه اسپانیا وجود دارد را برای شما بررسی کرده باشیم. از این که تا پایان این مطلب با ما همراه بودید، بسیار سپاس گزاریم. تصویر

دعوتنامه اسپانیا

۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۹:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه آلمان

افراد جهت ورود به هر کشوری نیاز به اخذ ویزای آن کشور دارند. آنچه سبب افزایش سرعت در گرفتن ویزای آلمان می شود دریافت انواع دعوتنامه آلمان می باشد. جهت اخذ و ارسال هر نوع دعوتنامه آلمان باید شرایط و ضوابط خاصی را رعایت نمایید. در این مقاله سعی شده اطلاعات کافی و کاملی در خصوص انواع دعوتنامه های آلمانی در اختیار افراد قرار دهیم.

نکته مهم در دعوتنامه آلمانی توجه به تمامی نکات و ضوابط ارائه شده در دعوتنامه می باشد و در صورت عدم توجه به هر ضابطه و یا قانون سبب ابطال دعوتنامه و ویزا می باشد و قبل از ارسال دعوتنامه و اخذ ویزا سازمان مربوطه تمامی قوانین را به دو طرف فرستنده و گیرنده یادآوری می نماید.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه آلمان چیست؟

در حقیقت دعوتنامه به نامه ای گفته می شود که فرد گیرنده با استفاده از آن می تواند به کشور مورد نظر سفر نماید و فرد ارسال کننده ویزا به دلیل منطقی و قانونی اقدام به ارسال دعوتنامه می نماید. در واقع دعوتنامه به روند گرفتن ویزا سرعت می بخشد. حال این دعوتنامه می تواند از سوی شخصی از بستگان و آشنایان ارسال شود و یا از سوی ارگان، شرکت و یا سازمانی ارسال گردد.

انواع دعوتنامه آلمان که برای افراد فرستاده می شود عبارتند از: دعوتنامه توریستی، دعوتنامه تجاری، دعوتنامه کاری، دعوتنامه پزشکی، دعوتنامه تحصیلی و دعوتنامه نمایشگاهی می باشد که از طرفی هر یک از دعوتنامه های آلمان می توانند در دسته دعوتنامه رسمی آلمان و یا دعوتنامه غیر رسمی آلمان قرار گیرند که هر یک دارای شرایط و ضوابط مخصوصی می باشند.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه آلمان:

افراد جهت سفر به کشور آلمان نیاز به یک دعوتنامه آلمانی دارند. این دعوتنامه می تواند از سوی هر شخص و یا شرکت و سازمانی ارسال شود، ولیکن هر دعوتنامه دارای شرایط و قوانینی می باشد که در صورت عدم رعایت قوانین، دعوتنامه معتبر نبوده و تاثیر مثبتی در روند اخذ ویزا نخواهد داشت. به صورت کلی دعوتنامه به دو دسته کلی دعوتنامه رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی می شود که دعوتنامه رسمی دارای اعتبار بیشتری است و روند درخواست و اخذ ویزا را به سرعت کاهش می دهد. در ادامه به بررسی این دو نوع دعوتنامه پرداخته می شود.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه رسمی آلمان:

دعوتنامه رسمی آلمان از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی برای دیگر افراد ارسال می شود و طبق دعوتنامه آلمان، فرد ارسال کننده تمامی مخارج و هزینه های فرد دعوت شونده را در طی مدت زمانی که در آلمان اقامت دارند بر عهده می گیرد. در حقیقت فرد ارسال کننده دعوتنامه قبل از ارسال دعوتنامه باید دارای شرایط مالی خوبی باشد و این توانایی مالی را اثبات نماید.

آنچه در دعوتنامه رسمی بسیار حائز اهمیت می باشد عدم نیاز به اثبات شرایط مالی و تامین هزینه های فردی در مدت زمان اقامت در آلمان می باشد و همین مسئله سبب کاهش زمان اخذ ویزای آلمان می شود. البته باید در نظر داشت که صدور دعوتنامه های رسمی به مراتب از صدور دعوتنامه های غیر رسمی سخت تر و دارای قوانین و شرایط خاصی می باشد.

دعوتنامه رسمی آلمان باید به صورت تایپ شده به زبان آلمانی و با رعایت تمام نکات موجود در ارسال دعوتنامه های رسمی تنظیم و سپس ارسال گردد. در غیر این صورت دعوتنامه فاقد اعتبار است و فرد ارسال کننده باید در صورت نیاز، درخواستی مجدد با رعایت تمامی نکات موجود در دعوتنامه های رسمی تنظیم و ارسال نماید. لازم به ذکر می باشد علاوه بر تمام نکات بیان شده جهت ارسال دعوتنامه رسمی، تایید و ثبت امضا لازم و ضروری است.

دعوتنامه غیر رسمی آلمان:

در کنار دعوتنامه رسمی، دعوتنامه های غیر رسمی بسیار از سوی افراد مقیم در آلمان برای افراد در سایر کشور ها ارسال می شود. اغلب دعوتنامه آلمان در قالب غیر رسمی جهت دیدار خانواده، دوستان و آشنایان تنظیم و ارسال می شود در این سبک از دعوتنامه آلمان باید مشخصات دعوت کننده، مشخصات دعوت شونده، مدت زمان اقامت در آلمان و هدف از سفر به آلمان درج شود. تمامی موارد نام برده باید به زبان آلمانی به صورت تایپ شده و یا به صورت دست نوشته تنظیم گردد و در نهایت باید دعوتنامه توسط ارسال کننده حقیقی امضا شود.

مدت زمان اعتبار دعوتنامه آلمان:

از زمان دریافت دعوتنامه رسمی، تنها ۹۰ روز در ۶ ماه اعتبار دارد و فرد در صورت نیاز به مدت زمان بیشتر، باید مدارک بیشتری مبنی بر دارا بودن تمکن مالی را به سازمان مربوطه ارائه دهد تا درخواست اقامت ۲ ساله فرد را ابتدا بررسی و سپس تایید نمایند.

شرایط فردی ارسال کننده دعوتنامه آلمان:

هر فردی جهت ارسال دعوتنامه برای دوستان، آشنایان و بستگان باید دارای شرایط زیر باشد و در صورت مغایرت شرایط فرد ارسال کننده با شرایط ارائه شده دعوتنامه باطل می شود و دعوتنامه دیگر هیچگونه اعتباری نخواهد داشت.

۱- شرایط اقامت:

فردی که اقدام به ارسال دعوتنامه می کند باید از سوی سفارت آلمان دارای اقامت دائم و یا اقامت موقت باشد. البته با داشتن کارت آبی مربوط به اتحادیه اروپا هم می توان برای دوستان، آشنایان و بستگان دعوتنامه ارسال کرد. ولیکن افرادی که از وضعیت دولدونگ در آلمان برخوردار هستند امکان ارسال دعوتنامه را نخواهند داشت و ارسال دعوتنامه از سوی این افراد باطل و فاقد ارزش و اعتبار می باشد.

۲- شرایط مالی:

یکی از مهمترین نکات در ارسال دعوتنامه آلمان شرایط مالی است که از سوی مراجع مربوطه بررسی می شود. به دو طریق می توان شرایط مالی را به ثبت رساند.

– ارائه مدارک جهت اثبات درآمد خالص

– گذاشتن وثیقه

در روش اول: ارائه مدارک جهت اثبات درآمد خالص

فرد تمام مدارک مورد نیاز را به اداره مربوطه ارائه می دهد و آنها وضعیت مالی فرد ارسال کننده دعوتنامه را بررسی و نتیجه را که قبول و یا عدم قبول شرایط مالی فرد می باشد از سوی مراجع مربوطه بازگو می شود تا در صورت مثبت بودن نتیجه مراحل بعدی ارسال دعوتنامه صورت گیرد.

روش دوم: گذاشتن وثیقه

وثیقه ای از سوی فرد ارسال کننده دعوتنامه آلمان برای مراجع مربوطه ارسال می شود و این وثیقه تا زمان حضور فرد دعوت شده در آلمان در بلوکه می ماند و پس از خروج فرد از آلمان و ثبت تاییدیه خروج وثیقه آزاد می شود.

دعوتنامه آلمان

انواع دعوتنامه های آلمان: 

دعوتنامه آلمان انواع گوناگونی دارد و توسط اشخاص حقیقی و حقوقی ارسال می شود که افراد حقیقی به آشنایان، بستگان و دوستان گفته می شود و اشخاص حقوقی به شرکت ها، سازمان ها و ارگان ها اطلاق داده می شود. که تمامی دعوتنامه های این کشور به صورت رسمی و یا به صورت غیر رسمی برای فرد مورد نظر ارسال می شود. البته هر کدام دارای شرایط و قوانین خاصی است که بالاتر به تمامی قوانین و ضوابط اشاره شده است.

از معروف ترین این مورد را می توان به دعوتنامه های توریستی، تجاری، نمایشگاهی، کاری و پزشکی اشاره کرد که در ادامه به شرح هر یک به صورت مجزا می پردازیم هر یک از دعوتنامه ها در صورت شرایط مخصوص دو طرف قابل ارسال و اخذ می باشد و هر فرد جهت ارسال دعوتنامه باید مدارک لازم را به سفارتخانه ارائه نماید و با بررسی مدارک توسط تیم فنی تصمیم جهت ارسال و یا عدم ارسال دعوتنامه صورت می گیرد.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه های پزشکی آلمان:

کشور آلمان از نظر پزشکی در رتبه بالایی قرار دارد، بدین دلیل تقاضا برای ورود به این کشور جهت درمان بسیار زیاد می باشد که البته افراد جهت ورود به کشور آلمان و استفاده از خدمات درمانی این کشور باید از سوی کلینیک و بیمارستان های معتبر دعوتنامه ای مبنی بر دعوتنامه پزشکی دریافت نمایید. البته گاهی جهت برگزاری سمینارهای پزشکی و غیره چنین دعوتنامه هایی برای پزشکان و افراد دیگر ارسال می شود و چون بحث اصلی در خصوص پزشکی می باشد دعوتنامه آن به دعوتنامه پزشکی شهرت دارد.

دعوتنامه های کاری آلمان:

دعوتنامه های کاری توسط کارفرما برای دیگر اشخاص که از نظر کاری با هم در ارتباط هستند ارسال می شود و هدف از ارسال دعوتنامه کاری افزایش تعاملات کاری و عقد قراردادهای کاری می باشد. گاهی دعوتنامه کاری جهت استخدام فرد صورت می گیرد و در این صورت فرد استخدام کننده باید تمامی هزینه های مربوط به فرد استخدام شده را تامین نماید. دعوتنامه های کاری به صورت الکترونیکی برای شخص مورد نظر ارسال می شود.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه های تجاری آلمان:

یکی از پر تقاضا ترین دعوتنامه آلمان، دعوتنامه های تجاری می باشد این دعوتنامه ها برای افرادی که در شرکت های مختلف فعالیت دارند ارسال می شود. در این نوع دعوتنامه آلمان باید، هدف و زمان دقیق سفر به این کشور درج شود و همچنین در دعوتنامه باید درج شود که هزینه های سفر و اقامت بر عهده دعوت کننده و یا بر عهده دعوت شونده می باشد، چرا که هر کدام دارای شرایط و ضوابط مخصوصی است.

دعوتنامه آلمان

دعوتنامه های نمایشگاهی آلمان:

کشور آلمان یکی از برترین کشورها در خصوص برگزاری انواع نمایشگاه ها می باشد. این مسئله سبب افزایش درخواست دعوتنامه آلمان جهت برگزاری و یا بازدید از نمایشگاه می باشد که به چنین دعوتنامه ای دعوتنامه نمایشگاهی گفته می شود. اغلب نمایشگاه هایی که در آلمان برگزار می شود عبارتند از: نمایشگاه مد و جواهرات، نمایشگاه ساختمان و سخت افزار، نمایشگاه فرش، نمایشگاه اتومبیل، نمایشگاه غذای ارگانیک می باشد.

دعوتنامه نمایشگاهی بسیار به دعوتنامه تجاری شباهت دارد و در ارسال آن باید قوانین کشور آلمان از جمله مدت زمان اقامت در آلمان و دلیل سفر به آلمان ذکر شود.

دعوتنامه های توریستی آلمان: 

دعوتنامه توریستی آلمان از ابتدایی ترین و پر تقاضا ترین نوع دعوتنامه آلمان می باشد و اغلب جهت دیدار با دوستان، آشنایان و اقوام افراد اقدام به ارسال چنین دعوتنامه هایی می کنند این نوع دعوتنامه به صورت رسمی و غیر رسمی ارسال می شود و در صورت رسمی بودن دعوتنامه باید فرد ارسال کننده دعوتنامه، تقبل هزینه های فرد دعوت شده را بر عهده بگیرد و آن را با ارائه تعهد نامه تضمین نماید. در این نوع دعوتنامه سفارت آلمان روابط فامیلی بین افراد دعوت کننده و دعوت شونده را بررسی می نماید و در صورت وجود روابط فامیلی دعوتنامه توریستی ارسال می شود. جهت اثبات روابط فامیلی ارائه گواهی تولد و یا شناسنامه کفایت می کند.

دعوتنامه تحصیلی آلمان: 

کشور آلمان چند سالی که جهت افزایش دانش بومی خود از متخصصان و دانشجویان خبره جهت تحصیل به کشور خود دعوت به عمل می آورد. در واقع کشور آلمان با استفاده از این عمل می تواند روابط علمی بین کشور خود را با سایر کشورها ارتقا دهد. این نوع دعوتنامه دارای زمان اعتبار و قوانین مخصوصی می باشد که دانشگاه ارسال کننده و فرد دریافت کننده باید به صورت دوطرفه تمام قوانین را بپذیرند. البته با اتمام هر دوره تحصیلی افراد می توانند دعوتنامه دیگری جهت ادامه تحصیل در مقطع بالاتری را دریافت نمایند.

بیمه مسافرتی دعوتنامه های آلمان چیست؟

پس از اخذ ویزای آلمان افراد قبل از سفر به این کشور باید فرد تحت پوشش یکی از بیمه های درمانی کشور آلمان قرار گیرند که این بیمه در تمامی کشورهای عضو شینگن اعتبار دارد و تا پایان زمان حضور فرد در این کشور دارای اعتبار می باشد و فرد می تواند در خصوص هر نوع بیماری از بیمه استفاده نماید.

سوال های رایج در استفاده از دعوتنامه آلمان:

در زمان ارسال دعوتنامه آلمان برای ارسال و دریافت سوالاتی خواهند داشت که متداول ترین سوالات در این خصوص به شرح زیر می باشد.

– دعوتنامه چیست؟ 

– چگونه می توان درخواست دعوتنامه داد؟

– انواع دعوتنامه آلمان چیست؟

– شرایط ارسال دعوتنامه آلمان چگونه می باشد؟

– نحوه افزایش درخواست زمان دعوتنامه به چه طریقی می باشد؟

– از زمان ارسال دعوتنامه، دعوتنامه آلمان تا چه زمانی اعتبار دارد؟

– نحوه اثبات روابط فامیلی جهت ارسال دعوتنامه توریستی چگونه می باشد؟

– تفاوت بین دعوتنامه رسمی و غیر رسمی چه چیزی می باشد؟

– فرد ارسال کننده دعوتنامه باید دارای چه شرایطی باشد؟

– فرد دریافت کننده دعوتنامه باید دارای چه شرایط و ویژگی باشند؟

سوالات نام برده برخی از سوالاتی می باشد که برای دو طرف دعوت شونده و دعوت کننده حائز اهمیت خواهد بود و در توضیحات ارائه شده افراد به سادگی می توانند تمامی اطلاعات لازم را بدست آورند.

۱۱ تیر ۹۸ ، ۱۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

کشور هلند

کشور هلند

کشور هلند یکی از جذاب ترین و دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که با داشتن آسیاب های دشت های لاله خود توانسته است توجه میلیون ها گردشگر و توریست را از کشورهای مختلف به سوی خود جذب کند. اگر شما نیز به دنبال بازدید از بهترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری هستید می توانید سفر به این کشور را در اولویت های خود قرار داده و بهترین وبه یادماندنی ترین سفر را تجربه کنید. آب و هوای این کشور نیز بسیار معتدل بوده و بهترین زمان برای بازدید از کشور هلند فصل بهار و تابستان می باشد.با ما در خدمات ویزا همراه باشید.

کشور هلند

هلند کشوری است با جاذبه های گردشگری و بی نظیر که در قاره اروپا واقع شده است و به داشتن زیباترین و گل های لاله و آسیاب های بادی معروف است. این کشور نمونه زیبایی از یک شهر دلنشین و شگفت انگیز می باشد که سالانه میلیون ها گردشگر و مسافر برای بازدید از این زیبایی ها به سوی کشور هلند روانه می شوند.

در نظر داشته باشید که این کشور همچنین یکی از پیشرفته ترین کشورهای جهان بوده و علاوه بر میلیون ها گردشگر، افراد بسیار زیادی نیز سالانه با اهدافی مختلفی از جمله تحصیل، سرمایه گذاری و کار و به سوی این کشور روانه می شوند و به برای داشتن زندگی بسیار موفق و بی نظیر حیات جدیدی را در این کشور شروع می کنند. کشور هلند دارای تاریخ بسیار قدیمی و کهنی می باشد که گردشگران می توانند با قدم زدن در کوچه و خیابان های این کشور به این موضوع پی ببرند.

اگر شما نیز قصد دارید تا یکی از بهترین سفرهای اروپایی خود را به سوی این کشور انجام دهید می توانید با انتخاب کشور هلند به این هدف تان دست پیدا کنید. پایتخت این کشور شهر زیبای آمستردام بوده که از مهم ترین و بهترین پایتخت های اروپایی بوده و با داشتن جاذبه های گردشگری بی نظیر و جذاب خود توانسته با دیگر پایتخت های اروپایی در صنعت گردشگری رقابت داشته باشد. از مهم ترین پایتخت های این کشور نیز می توان به فرودگاه آیندهوون، روتردام دی هیگ و خرونینگن اشاره داشت. در این مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای سفر به این کشور اطلاعاتی را به حضورتان ارائه دهیم.

کشور هلند

آب و هوای هلند

کشور هلند دارای آب و هوای بسیار مناسب و معتدل می باشد که این موضوع برای گردشگران بسیار رضایت بخش بوده و می توانند با خیال راحت در این کشور به گشت و گذار می پردازند. میانگین دما در فصل تابستان در حدود ۲۰ درجه سانتی گراد می باشد و میانگین هوا در فصل زمستان نیز حدود ۲ درجه سانتی گراد بوده که با توجه به این اطلاعات می توانید به دل نشین و خوش آب و هوا بودن این کشور پی ببرید.

گردشگران و مسافران می توانند با در نظر گرفتن فصل اوقات فراغت خود، می توانند از دمای و وضعیت شرایط اقلیمی این کشور اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به سفر داشته باشند. اشاره به این موضوع نیز خالی از لطف نمی باشد که هر چه در شهرهای جنوبی این کشور پیش روی می کنیم به دمای آب و هوا نیز افزوده می شود و اگر شما نیز به دنبال آب و هوای گرم و معتدل هستید می توانید شهرهای جنوبی این کشور را در اولویت های بازدید خود قرار دهید.

کشور هلند

موقعیت جغرافیایی هلند

کشور هلند یکی از کوچکترین و کم جمعیت ترین کشورهای اروپایی بوده که در شمال غربی قاره اروپا واقع شده و حدود ۱۶ میلیون جمعیت دارد که از این ۱۶ میلیون جمعیت حدود یک میلیون آن نیز مسلمان می باشد. هلند با کشورهایی از جمله بریتانیا، آلمان و بلژیک همسایه بوده و روابط اقتصادی بسیار خوبی را نیز با این کشورها دارد. سرزمین ها بسیار بکر و بی نظیری در این کشور وجود دارد که تمام این مناطق سهم بسزایی را در منظره شگفت انگیز این کشور و آب و هوای آن داشته است.

در نظر داشته باشید که حدود ۲۵ درصد از زمین های این کشور از سطح دریا پایین تر هستند که این امر سبب ایجاد شرایط اقلیمی بسیار خاصی را در این مناطق شده است. مساحت این کشور نیز در حدود ۴۱ هزار کیلومتر مربع بوده و حدود ۱۸ درصد کل مساحت این کشور را آب تشکیل داده است. کشور هلند در زبان مردم محلی آن به معنای سرزمین پست می باشد. البته در برخی از لغت نامه ها به هلند را به معنای سرزمین چوب معرفی کرده اند چرا که جنگل های بسیار زیادی در این کشور وجود داشته و بسیاری از خانه های این کشور نیز از چوب می باشد.

کشور هلند

 فرهنگ مردم هلند

یکی از موضوعات که گردشگران بایستی قبل از سفر خود به هر کشور در باره آن اطلاعاتی را به دست بیاورد، فرهنگ مردم آن کشور می باشد چرا که می توانند با آگاهی از قبل، راحت تر با مردم این کشور کنار آمده و سفر بسیار خوبی را تجربه کنند. از مهم ترین ویژگی های فرهنگی مردم هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          مردم هلند علاقه بسیار زیادی را به استفاده از انواع پنیر از خود نشان می دهند و در بسیاری از غذاهای خود از انواع پنیرها استفاده می کنند.

–          مردم هلند در هنگام ملاقات یکدیگر با هم سه بار روبوسی کرده و دست می دهند که البته این امر در میان مردم مسلمان این کشور رایج نمی باشد.

–          مردم هلند بی پروا و رک گویی بسیار زیادی دارند و اگر به شکل مستقیم حرفی یا انتقادی از شما داشتن، نبایستی این امر را بی ادبی تلقی کرده و ناراحت شوید.

–          در صورتی که به زبان هلندی با یک هلندی صحبت می کنید و او پاسخ شما را به زبان انگلیسی می دهد از این امر ناراحت نشوید چون مردم هلند استعداد بسیار خاصی را برای یادگیری و به کار بردن زبان از خود نشان می دهند.

–          مردم هلند ولخرجی را نوعی ویژگی منفی تلقی کرده و علاقه زیادی را در مورد صحبت کردن در حوزه ی حقوق و درآمد ندارند.

–          سر میز غذا به هیچ بهانه ای از سر میز بلند نشوید چرا که این امر را بسیار بی ادبی تلقی می کنند و از عدد ۱۳ نیز متنفر بوده و آن را عدد شوم می پندارند.

کشور هلند

بهترین زمان سفر به هلند

بسیاری از گردشگران و توریست ها به دنبال بهترین زمان ممکن برای بازدید از کشور هلند هستند تا از طریق بتوانند از جاذبه های گردشگری بسیار زیادی بازدید نموده و نهایت لذت را ببرند. اگر شما نیز قصد دارید که در بهترین زمان ممکن از این کشور بازدید داشته باشید می توانید فصل بهار و تابستان را به این منظور انتخاب نمایید همچنین در نظر داشته باشید که فصل پاییز نیز یکی دیگر از زیباترین این فصل ها می باشد و گردشگران و هنرمندان بسیار زیادی برای بازدید از کشور هلند، این فصل را برای سفر خود انتخاب می کنند.

اگر می خواهید که از دشت های لاله و جشنواره های گل لاله بازدید داشته باشید می توانید فصل بهار و تابستان را انتخاب کرده و از منظره های بسیار زیبا و شگفت انگیز بازدید لازم را داشته باشند. امروزه بسیاری از تورهای گردشگری کشور هلند در سراسر جهان برگزار می شود که هر کدام از این تورها سعی بر آن دارند تا در بهترین زمان ممکن تور خود را اجرا نموده و بهترین لحظات را برای گردشگران و مسافران خود به ارمغان بیاورند.

کشور هلند

شهرهای مهم هلند

کشور هلند کشوری می باشد که در کنار برج های بسیار مدرن و زیبای خود روستاهای بسیار زیبایی را نیز دارد که گردشگران و مسافران می توانند هر دو نوع این سبک زندگی را در کنار هم مشاهده نمایند. از مهم ترین و زیباترین شهرهای کشور هلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          آمستردام: یکی از زیباترین و مهم ترین شهر های این کشور بوده و با داشتن جاذبه های بی نظیر خود توانسته است اسم بسیاری از این جاذبه ها را در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت برساند.

–          بروک در واترلند: از دیگر بهترین و دیدنی ترین شهرهای کشور هلند می توان به بروک اشاره کرد که در سواحل غربی مارکرمیر واقع شده است.

–          دلفت: شهر دلفت نقاشی بسیار زیبای کشور هلند می باشد که با داشتن ساختمان ها و خیابان های طراحی شده ی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. کلیسای اود کرک با داشتن ۷۵ متر ارتفاع خود توانسته است نماد این شهر بوده و بهترین جاذبه ی دیدنی این کشور نیز به شمار می رود.

–          گیتورون: این شهر با داشتن بافت روستایی شکل خود توانسته است یکی از دیدنی ترین شهرهای کشور هلند به شمار رفته و با داشتن کلبه های گلی خود منظره بسیار زیبایی را به وجود می آورد. گردشگران و توریست ها می توانند با قدم زدن در کوچه های این شهر زیبا بهترین لحظات را در این شهر داشته باشند.

کشور هلند

جاذبه های گردشگری هلند

همان طور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، کشور هلند یکی از زیباترین و دیدنی ترین کشورهای اروپایی می باشد که با داشتن جاذبه های بی نظیر و دیدنی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب کند. کشور هلند با داشتن جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیار شگفت انگیز خود امروزه در صنعت گردشگری پیشرفت بسیار زیادی را داشته است. از مهم ترین جاذبه های دیدنی و تاریخی این کشور می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          پروژه دلتای هلند

–          پروژه وریجتف شهر ماستریخ هلند

–          موزه ریجکس هلند

–          روستای نهر کودکان هلند

–          پارک هوگه ولوو هلند

–          باغ های گل کوکنهوف هلند

–          ساختمان شهرداری دلفت

–          کانال های شهر لیدن هلند

گردشگران و توریست هایی که قصد بازدید از این کشور را دارند می توانند فهرستی از بهترین و بی نظیرترین جاذبه های گردشگری این شهر را استخراج نموده و با برنامه ریزی دقیق خود بتوانند از این جاذبه ها بازدید داشته باشند. در ادامه ی مقاله می خواهیم در مورد چند مورد از بهترین و مشهورترین جاذبه های گردشگری این کشور توضیحات بیشتری را ارائه دهیم.

کشور هلند

روستای نهر کودکان هلند

کشور هلند را به کشور آسیاب های بادی می شناسند چرا که قدمت این آسیاب ها به ۱۰۰۰ سال قبل برمیگردد که گردشگران و توریست ها می توانند بزرگترین و بهترین آسیاب های بادی را در روستای نهر کودکان مشاهده کنند. آسیاب های مذکور در روستای نهر کودکان در جهت خشک کردن رطوبت زمین تاسیس شدند که امروزه نیز به عنوان یکی از مهم ترین و معروف ترین جاذبه های گردشگری این کشور به شمار می آید و بسیار پایین تر از سطح دریا واقع شده اند. بسیاری از نقاشی هایی که از کشور هلند ارائه می شود نمایی زیبا از این آسیاب ها بوده که به همین جهت بسیاری از مردم جهان به این منظره و مکان آشنا هستند.

کشور هلند

موزه ریجکس هلند

از دیگر جاذبه های گردشگری و تاریخی این کشور می توان به موزه ریجکس اشاره کرد که با واقع شدن در شهر آمستردام به یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر تبدیل شده است. گردشگران و توریست هایی که از این موزه بازدید به عمل می آورند می توانند آثار بسیار باشکوه و بی نظیر هنرمندان بسیار زیادی را در این موزه مشاهده کرده و لذت زیادی را تجربه کنند. این موزه در سال ۲۰۱۳ نیز به شکل کامل بازسازی شد و به شکل امروزی خود در آمد که یکی از شاهکاری های بزرگ استادان برتر کشور هلند بوده و سهم بسزایی را در جذب گردشگران به سوی خود داشته است.

کشور هلند

پروژه دلتا هلند

پروژه دلتا از دیگر و مهم ترین پروژه های کشور هلند می باشد که در بین سال های ۱۹۵۰ تا ۱۹۹۷ در برای مقاومت زمین در برابر دریا اجرا شد و این پروژه در استان های زی لند و هاند صورت گرفته است که هر دو این استان ها در جنوب کشور هلند واقع شده است. مهندسین کشور هلند با ساخت این سدها و پل ها توانستند از برخورد مستقیم امواج به زمین جلوگیری لازم را به عمل آورده تا آسیب های کمتری به سطح زمین وارد شود که امروزه این پروژه به یکی از مراکز دیدنی و گردشگری این کشور تبدیل شده است. همچنین این پروژه در کشور آمریکا و توسط مهندسان این کشور به یکی از عجایب هفتگانه دنیای مدرنیته شناخته شده است و اگر شما نیز قصد بازدید از این کشور را دارید می توانید بازدید از این مکان را در اولویت های خود قرار دهید.

کشور هلند

هزینه اقامت در هلند

هزینه های اقامت در کشور هلند با توجه به نوع محل اقامت و شهر مورد نظرتان تفاوت خواهد بود. در حالت کلی می توان گفت که گردشگران و توریست ها می توانند با توجه به نوع هتل و امکانات آن و با در نظر گرفتن بودجه در اختیار خود، یکی از بهترین و زیباترین هتل های کشور هلند را انتخاب کرده و اتاق مورد نظر خود را رزرو کنید.

شما نیز می توانید قبل از سفرتان به این کشور، در مورد هزینه های اقامتی خود در هلند، اطلاعاتی را از وب سایت های رسمی هتل های این کشور به دست آورده و با توجه به توان مالی خود اتاق مورد نظر خود را رزرو کنند. با این حال هزینه های اقامت در این کشور زیاد گران نبود و از مهمترین هتل های این کشور می توان به هتل لاکچری سوئیتز آمستردام، هتل ان اچ کالکشن آمستردام، هتل والدورف آستوریا و هتل ماریوت اشاره کرد که در بخش بعدی نیز در مورد یکی از بهترین این هتل ها توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه خواهیم داد.

کشور هلند

هتل والدورف آمستردام هلند

هتل والدورف از بهترین و مشهورترین هتل های کشور هلند می باشد که با داشتن طراحی و معماری بسیار بی نظیر و جذاب خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران و توریست ها را به سوی خود جذب می کنند. نمای بیرونی این ساختمان از آجرهای قرمز پوشیده شده است که با پنجره های عمودی بسیار بزرگ خود منظره جالبی را برای اتاق ها به وجود بیاورند. دکوراسیون اتاق های این هتل نیز از رنگ های طوسی، سفید و آبی رنگ بوده که حس بسیار آرام و دلنشینی را برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهد. اگر شما نیز به دنبال اقامت در یک هتل بسیار لوکس و ارزان قیمتی هستید می توانید این هتل را در اولویت های خود قرار دهید.

کشور هلند

هزینه خورد و خوراک در هلند

هزینه های خورد و خوراک در کشور هلند بسیار مناسب و ارزان قیمت می باشد به طوری که گردشگران و توریست ها می توانند با هزینه های بسیار کمتری بهترین و لذیذترین غذاهای این کشور را میل کنید. همچنین شما می توانید با هزینه های بسیار جزئی از خوشمزه ترین فست فودهای این کشور بهره مند شوید. در نظر داشته باشید که این کشور از بهترین و سالم ترین مواد غذایی در تهیه غذاهای خود استفاده می کند و شما می توانید با توجه به علاقه خود یکی از این غذاها را انتخاب کرده و صرف کنید. اگر به دنبال گوشت حلال هستید می توانید از رستوران هایی که گوشت حلال دارند بازدید کرده و با خیال راحت غذای مدنظرتان را صرف کنید.

کشور هلند

هزینه حمل و نقل در هلند

بسیاری از مردم کشور هلند به دلیل گران بودن هزینه های حمل و نقل در این کشور، از دوچرخه استفاده می کنند و شهرداری بسیاری از شهرهای این کشور دوچرخه های مخصوصی را برای گردشگران و توریست ها نیز در نظر گرفته اند و گردشگرانی که علاقه مند به استفاده از آنها هستند می توانند با کرایه کردن اقدام به جا به جایی در سطح کشور هلند داشته باشند. در نظر داشته باشید که تاکسی های هلند کرایه های بسیار گرانی را از گردشگران دریافت می کنند که توصیه می شود برای جابه جایی ها خود از این وسایط نقلیه استفاده نشود. گردشگران و توریست هایی که می خواهند حمل و نقل مقرون به صرفه ای را داشته باشند می توانند از مترو و اتوبوس استفاده کنند.

کشور هلند

خرید در هلند

خرید یکی از مهم ترین موضوعات برای گردشگران و توریست های می باشد. اگر شما نیز به دنبال خرید سوغاتی از بهترین محصولات این کشور را دارید می توانید با مراجعه به بهترین مراکز خرید این کشور بهترین سوغاتی ها را برای دوستان و نزدیکان خود تهیه و خریداری کنید. از مهم ترین مراکز خرید کشور هلند می توان به کالور استرات، لیدس، خیابان پی سی هوف، خیابان اسمال و مرکز خرید وی اند وی اشاره کرد.

کشور هلند

شکم گردی در هلند

شکم گردی در کشور هلند یکی دیگر از جاذبه های گردشگری در این کشور به شمار می آید چرا که گردشگران می توانند در وعده ها و میان های وعده های خود از لذیذترین غذاها و دسرهای این کشور بهره مند شوید. از مهم ترین این غذاها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          پای سیب: یکی از لذیذترین شیرینی های این کشور می باشد و شما می توانید شاهد صف های بسیار طولانی برای تهیه این شیرینی در کشور هلند باشید.

–          شاه ماهی: هر گردشگری که از کشور بازدید می کند بایستی یک بار هم که شده از این غذای بی نظیر میل کند طعم این ماهی شبیه سوشی می باشد و بسیار لذیذ و خوشمزه است.

–           سوسیس دودی: سوسیس گوشت را به شکل تاس کبابی تهیه کرده و با انواع بسیار مختلف ادویه ها مورد سرو قرار می دهند.

کشور هلند

نکات مورد توجه در سفر به هلند

از مهمترین نکاتی که بایستی در سفر به کشور هلند می توانید به آنها توجه داشته باشید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          قبل از سفرتان به کشور هلند می توانید در مورد فرهنگ این کشور اطلاعاتی را به دست آورده تا با آگاهی بیشتر با مردم این کشور در ارتباط باشید.

–          حتما چند ماه قبل از سفر خود به این کشور می توانید درخواست اخذ ویزای گردشگری این کشور را اعلام کرده و در بهترین زمان ممکن اقدام به دریافت ویزای کشور هلند مد نظر خود داشته باشید.

–          حتما به قوانین و مقررات حاکم بر این کشور آگاهی لازم را داشته باشید و از آنها پیروی و اطاعت کنید.

در عین حال نیز می توانید بعد از رعایت موارد بالا به سایت خدمات ویزا برای سفر به هلند اقدام نمایید.

کشور هلند
۱۰ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا

ایتالیا یکی از بهترین و پیشرفته ترین کشورهای اروپایی به شمار می رود که هر ساله تعداد بسیار زیادی از توریست ها، محصلان و مهاجرین وارد این کشور می شوند. برای دریافت ویزای ایتالیا نیاز دارید که وقت سفارت ایتالیا را دریافت کنید و وارد سفارت این کشور شوید تا با مصاحبه ای که کارمندان سفارت از شما به عمل می آورند، ویزای این کشور را دریافت کنید. در این پست در مورد ویزای ایتالیا، انواع آن و بهترین روش دریافت وقت از سفارت این کشور برای شما می گوییم و مدارکی که برای دریافت ویزای کشور ایتالیا نیاز دارید را به شما خواهیم گفت.

همچنین شرایط دریافت ویزا و اینکه دقیقا باید چه مراحلی را پشت سر بگذارید و در نهایت اینکه چرا باید از خدمات ما برای دریافت وقت سفارت ایتالیا استفاده کنید، اطلاعات تکمیلی را به شما ارائه خواهیم داد. ایتالیا یکی از پیشرفته ترین و صنعتی ترین کشورهای دنیا می باشد و تمامی کسانی که به دنبال کشوری خوب برای مهاجرت می گردند، این کشور را به عنوان یکی از کاندیدای خود ارائه می دهند. همچنین این کشور از لحاظ زیبایی و سواحل به همراه اماکن تاریخی می تواند انتخاب خوبی برای پشت سر گذاشتن تعطیلات به شمار رود.

بهترین روش برای دریافت وقت سفارت ایتالیا

همانطور که اشاره کردیم، شما برای دریافت ویزای ایتالیا نیاز دارید که وقت سفارت این کشور را دریافت کنید و با تکمیل مدارک و ارائه آنها، به کارمندان سفارت اثبات کنید که به چه دلیلی دقیقا می خواهید وارد کشور ایتالیا شوید. دریافت وقت سفارت و پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت ایتالیا برای دریافت ویزای این کشور زمان بر است و نیاز به داشتن اطلاعات حقوقی دارد و به همین دلیل کارشناسان ما در سایت خدمات ویزا می توانند در تسریع زمان دریافت ویزا به شما کمک شایانی نمایند. در کل می توان گفت که خدمات دریافت ویزا توسط شرکت ما به شما ارائه می شود. به خصوص برای کسانی که می خواهند در اسرع وقت ویزای این کشور را دریافت کنند مانند موارد پزشکی و تحصیلی می توانند از خدمات ما استفاده نمایند. ایتالیا کشوری قانون مدار است و تمامی کارها بر اساس قانون جلو می رود. برای اینکه بتوانید در روند اخذ ویزای این کشور موفق باشید، نیازمند دانستن نکات حقوقی این کشور می باشید که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد. در هر زمان در پی روند ویزای خود می توانید از خدمات ما استفاده کنید و از راهنمایی مشاوران ما برخوردار شوید.

وقت سفارت ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

دریافت ویزای توریستی ایتالیا برای کسانی که می خواهند از زیبایی های این کشور و شهرهای زیبا و سواحل خوش آب و هوای ایتالیا دیدن کنند، می تواند گزینه ای مناسب به شمار رود. در صورتی که در کشور ایتالیا خویشاوند درجه یک دارید می توانید برای دریافت ویزای توریستی ایتالیا اقدام نمایید و با دریافت این ویزا برای دید و بازدید وارد این کشور شوید. دریافت ویزای توریستی ایتالیا کار سختی نیست و می توانید با ارائه مدارک مورد نیاز سفارت، دریافت وقت سفارت ایتالیا و انجام مصاحبه به راحتی این ویزا را دریافت کنید. در صورتی که می خواهید برای دریافت وقت سفارت ایتالیا برای انجام کارهای مربوط به ویزای توریستی اقدام نمایید، شرکت ما می تواند خدمات مربوط به دریافت ویزای توریستی را انجام دهد و در کوتاه ترین زمان برای شما ویزای توریستی ایتالیا را دریافت نماید. برای دریافت این ویزا نیاز به ارائه مدارکی در سفارت خواهید داشت که در ادامه به توضیح آن خواهیم پرداخت. ویزای کشور ایتالیا در کوتاه ترین زمان به شما داده خواهد شد و می توانید برای اینکه در روند دریافت ویزای کشور ایتالیا تسریع ایجاد کنید، از خدمات ما در سایت خدمات ویزا بهره مند شوید.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت و مدارک مورد نیاز ویزای توریستی

مانند هر کشور دیگری که برای ورود باید ویزای خود را ارائه دهید، برای ورود به کشور ایتالیا نیز باید ویزای خود را ارائه کنید. برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و همچنین انجام امور مربوط به دریافت ویزای این کشور، می توانید از خدمات ما بهره مند شوید. از مهمترین مدارکی که برای ارائه در سفارت نیاز دارید می توان به یک پاسپورت با ۲ برگ خالی و حداقل ۳ ماه اعتبار اشاره نمود. همچنین شما باید صورتحساب بانکی ترجمه شده ای را به سفارت این کشور نشان دهید که ثابت کند توانایی مالی سفر توریستی به ایتالیا برای خود و خانواده را دارید و با ارائه مدارک مربوط به شغل در ایران ثابت خواهید کرد که در انتهای مدت زمان ویزا به کشور بازگشت خواهید داشت. در صورتی که برای دریافت وقت سفارت ایتالیا به مشکل برخورد کردید می توانید از خدماتی که ما در این زمینه ارائه می دهیم استفاده کنید و در کوتاهترین زمان برای دریافت ویزای این کشور اقدام نمایید. لازم به ذکر است که در زمان ورود به سفارت باید هزینه های مربوط به دریافت ویزای کشور ایتالیا را به صورت ارزی به مسئولین سفارت پرداخت نمایید.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا ودر ویزای تحصیلی ایتالیا

یکی از پر متقاضی ترین کشورها برای ادامه تحصیل در دنیا ایتالیا به شمار می رود که دانشگاه های این کشور به خصوص در زمینه هنر و معماری حرف اول را در دنیا می زنند. در صورتی که می خواهید به کشور ایتالیا وارد شوید و در این کشور ادامه تحصیل دهید نیازمند دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا هستید که در این زمینه می توانید برای دریافت ویزا و دریافت وقت سفارت ایتالیا روی خدمات ما در سایت خدمات ویزا حساب باز کنید. ویزای تحصیلی ایتالیا به کسانی اعطا می شود که از دانشگاهی در این کشور توانسته اند پذیرش قطعی دریافت نمایند و همچنین مدرک زبان انگلیسی یا ایتالیایی دارند. در صورتی که هنوز موفق به اخذ مدرک زبان نشده اید، در این زمینه می توانید با مشاوران ما مشورت کنید و در صورت لزوم نسبت به دریافت مدرک زبان در کشور ایتالیا اقدام کنید. ویزای تحصیلی کشور ایتالیا باید در زمان مشخصی دریافت شود و به این منظور شما باید برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و همچنین مصاحبه کوتاه ترین زمان را انتخاب کنید. برای تسریع در روند دریافت وقت سفارت ایتالیا می توانید از خدمات ما در این زمینه استفاده نمایید.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت و مدارک مورد نیاز ویزای تحصیلی

دریافت وقت سفارت ایتالیا جهت دریافت ویزای تحصیلی این کشور از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد و در صورتی که می خواهید در مدت زمان کوتاهی این کار را انجام دهید بهتر است از خدمات شرکت ما استفاده نمایید. در زمان ورود به سفارت برای احراز هویت و همچنین اثبات صداقت درخواست در دریافت ویزای ایتالیا شما باید مدارک مختلفی را به همراه داشته باشید که از مهمترین آنها می توان به پاسپورت با ۳ ماه اعتبار اشاره نمود. همچنین شما باید ثابت کنید که می توانید هزینه های مربوط به زندگی در ایتالیا را پرداخت کنید و در این زمینه باید صورتحساب بانکی خود را به زبان لاتین ترجمه نمایید و به سفارت ایتالیا ارائه دهید. دریافت وقت سفارت ایتالیا و همچنین مشاوره در زمینه انتخاب دانشگاه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد که در این خصوص می توانید با مشاوران ما مشورت کنید. همچنین باید نامه ای دال بر اینکه از دانشگاهی در کشور ایتالیا به شما پذیرش تحصیلی داده شده است و مدارک فارغ التحصیلی در مقاطع پیشین و ریز نمرات در دانشگاه های ایران مورد نیاز شما در سفارت ایتالیا می باشد.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ویزای کاری ایتالیا

ایتالیا یکی از بهترین کشورهای دنیا برای کار کردن به شمار می رود و همه ساله تعداد بسیار زیادی از مهاجران به این کشور می روند. دریافت ویزای کاری ایتالیا منوط به آن است که شما از یک کارفرمای ایتالیایی یک فرم دعوتنامه دریافت کرده باشید و در زمینه شغل پیشنهادی سابقه کاری در ایران داشته باشید. در این صورت می توانید با ارائه مدارک و دریافت وقت سفارت ایتالیا، برای مهاجرت به این کشور اقدام نمایید. دریافت وقت سفارت ایتالیا برای دریافت ویزای کاری شاید زمان بر باشد و شما نخواهید توانست در مدت زمانی که کارفرما از شما درخواست دارد برای شروع کار و عقد قرارداد وارد ایتالیا شوید به همین دلیل بهتر است کارهای مربوط به دریافت ویزای کاری ایتالیا را به ما بسپارید. کارشناسان ما مراحل قانونی کار را به شما توضیح خواهند داد و بهترین روش برای اینکه در کوتاه ترین زمان بتوانید ویزای کاری ایتالیا را دریافت کنید و یا برای دریافت وقت سفارت این کشور اقدام نمایید، استفاده از خدمات ما در این زمینه می باشد. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز سفارت خواهیم پرداخت.

وقت سفارت ایتالیا

دریافت وقت سفارت و مدارک مورد نیاز ویزای کاری

برای اینکه بتوانید در کوتاهترین زمان مدارک مورد نیاز سفارت را ارائه دهید این را به یاد داشته باشید که پاسپورت شما باید ۲ برگ خالی و همچنین ۳ ماه اعتبار داشته باشد تا روند درخواست دریافت ویزای شما با مشکلی مواجه نشود. برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و همچنین پر کردن فرم اپلیکیشن سفارت می توانید روی کمک های ما حساب باز کنید. برای ورود به سفارت برای ارائه درخواست دریافت ویزای کاری این کشور باید مدارک دعوتنامه کاری خود را ارائه دهید و همچنین به یاد داشته باشید که کارفرمای شما نباید صورتحساب پرداخت نشده مالیات و شهرداری در کشور ایتالیا داشته باشد. ارائه مدارک سابقه کار در ایران می تواند به روند دریافت ویزای شما کمک کند و برای این منظور بهتر است سابقه بیمه ای خود را که ثابت کننده فعالیت شما در این زمینه می باشد را به کارمندان سفارت ارائه دهید. شما می توانید برای دریافت وقت سفارت ایتالیا در تهران جهت انجام مصاحبه و آمادگی پیش از مصاحبه از کمک های کارشناسان ما در سایت خدمات ویزا برخوردار شوید و به یاد داشته باشید که در زمان ورود به سفارت و انجام مصاحبه صداقت کامل را در گفتار خود حفظ کنید. ارائه ویزای کاری ایتالیا در مدت زمان کوتاهی انجام پذیر می باشد.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ویزای ازدواج ایتالیا

زمانی که شما با فردی با تبار ایتالیایی یا کسی که اقامت دائم در کشور ایتالیا دارد ازدواج می کنید، می توانید ویزای ازدواج ایتالیا را دریافت کنید و از حق زندگی، تحصیل و کار در این کشور بهره مند شوید. دریافت ویزای ایتالیا برای ازدواج کار سختی نیست و می توانید به راحتی برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و ارائه درخواست ویزای این کشور اقدام نمایید. تمامی مدارک شما در کوتاه ترین زمان مورد بررسی قرار خواهند گرفت و شما می توانید به راحتی به کشور ایتالیا سفر کنید. سفارت ایتالیا در تهران به درخواست شما در کوتاهترین زمان پاسخ خواهد داد. ویزای ازدواج ایتالیا برای بانوان و آقایان ارائه می شود و دولت این کشور تفاوتی بین خانم ها و آقایان در موضوع ازدواج قائل نخواهد شد. دریافت وقت سفارت برای آن دسته از کسانی که می خواهند این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهند و همچنین دریافت مشاوره در زمینه دریافت ویزای ازدواج ایتالیا در کوتاهترین زمان انجام داده خواهد شد و شما می توانید برای دریافت ویزای این کشور در مدت زمان کوتاهی اقدام نمایید. در ادامه به بررسی مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ازدواج ایتالیا خواهیم پرداخت.

وقت سفارت ایتالیا

دریافت وقت سفارت و مدارک ویزای ازدواج

همانطور که گفته شد برای دریافت ویزای کشور ایتالیا در هر نوعی نیاز به دریافت وقت سفارت ایتالیا دارید و باید با مراجعه به سفارت این کشور مدارک مربوط به دریافت ویزای ازدواج خود را ارائه کنید و مصاحبه شوید. برای اینکه کارمندان سفارت از صحت ازدواج شما مطمئن شوند، مدارک مربوط به ازدواج، دیدار طرفین حداقل برای یک بار در ایران، ایتالیا یا کشور سوم باید انجام داده شده باشد و در این خصوص عکس های مربوط به انجام دیدار باید در اختیار کارمندان سفارت قرار گیرد. در ادامه فردی که می خواهید با وی ازدواج کنید و به کشور ایتالیا بروید، نباید مالیات یا صورتحساب عقب افتاده داشته باشد و یکی از شما باید بتواند ثابت کند که از پس هزینه های زندگی در کشور ایتالیا بر خواهد آمد. شما زمانی واجد شرایط دریافت ویزای کشور ایتالیا برای ازدواج خواهید بود که تمامی این مدارک را ارائه دهید. دریافت وقت سفارت ایتالیا نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد که در این خصوص می توانید از کارشناسان ما در امر حقوقی ارائه ویزای ایتالیا و کمک های آنها بهره مند شوید.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ویزای پزشکی ایتالیا

ایتالیا یکی از پیشرفته ترین سیستم های بهداشتی و درمانی را در دنیا دارد و در صورتی که روند درمانی بیماری شما در ایران به مشکل برخورد کرده است می توانید ویزای پزشکی ایتالیا را دریافت کنید و برای ادامه روند درمان وارد این کشور شوید. ارائه ویزای پزشکی کشور ایتالیا منوط بر آن است که شخص درخواست دهنده ویزا پیش از ورود به سفارت و یا دریافت وقت سفارت ایتالیا، با یک پزشک یا بیمارستان در ایتالیا مکاتبه داشته باشد و پذیرش درمانی در این کشور دریافت نماید. سپس می تواند برای ادامه روند درمان به این کشور وارد شود. مهمترین بخش، آن است که شما باید برای درمان بیماری خود که در ایران غیر قابل درمان است و یا به سختی امکان پذیر است ولی در کشور ایتالیا تکنولوژی لازم برای درمان وجود دارد، به این کشور وارد شوید. ویزای پزشکی کشور ایتالیا به راحتی و در اسرع وقت قابل دریافت می باشد و کسانی که می خواهند در این زمینه اقدام نمایند می توانند برای کوتاه کردن کارهای قانونی و دریافت وقت سفارت ایتالیا با کارشناسان ما در  سایت خدمات ویزا در ارتباط باشند. مدارک مورد نیاز برای دریافت وقت سفارت ایتالیا در ادامه تشریح خواهد شد.

وقت سفارت ایتالیا

وقت سفارت ایتالیا و مدارک ویزای پزشکی

دریافت ویزای پزشکی کار سختی نیست ولی برای دریافت وقت سفارت ایتالیا و همچنین ارائه مدارک و طی کردن مسیر حقوقی دریافت ویزای ایتالیا ممکن است برای شما کمی پیچیده و سردرگم کننده باشد و به همین منظور به شما خدمات مربوط به دریافت وقت سفارت ایتالیا را ارائه می دهیم تا در کوتاهترین زمان بتوانید برای دریافت ویزای پزشکی این کشور اقدام نمایید. دریافت ویزای پزشکی مدارکی نیاز دارد که از مهمترین آنها می توان به صورتحساب بانکی ترجمه شده به زبان لاتین و همچنین صورتحساب پرداخت شده بیمارستان در ایتالیا به صورت ارزی در کنار پاسپورت و سایر مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای پزشکی ایتالیا اشاره کرد. شما می توانید برای تسهیل در کارها و تسریع زمان دریافت ویزای پزشکی ایتالیا، از خدمات ما در این زمینه استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید که دریافت ویزای کشور ایتالیا برای امر پزشکی خیلی رایج نیست و بهتر است برای جلوگیری از پیچیدگی کارها از کارشناسان ما در سایت خدمات ویزا، با تجربه بسیار بالایی که در این زمینه دارند، استفاده نمایید. ایتالیا سیستم پزشکی و درمانی بسیار قدرتمندی دارد و قطعا می تواند برای شما مقصدی بسیار مناسب به شمار رود.

وقت سفارت ایتالیا

چرا دریافت وقت سفارت ایتالیا مهم است؟

در واقع جنبه رسمی دریافت ویزای ایتالیا از زمانی شروع می شود که شما برای دریافت ویزای این کشور وقت سفارت آن در تهران را دریافت کنید و به آن وارد می شوید. یکی از قدم های آخر دریافت ویزا به شمار می رود و می تواند تاثیر بسیار زیادی در قبول یا رد شدن ویزای شما داشته باشد و به همین دلیل بهتر است که از خدمات و مشاوره کارشناسان ما در این خصوص بهره مند شوید تا بهترین خدمات به شما ارائه داده شود و شما بتوانید با خیال راحت ویزای این کشور را دریافت نمایید.

وقت سفارت ایتالیا

مدت زمان دریافت ویزای ایتالیا

پس از اینکه برای دریافت وقت سفارت ایتالیا از کارشناسان ما مشورت دریافت کردید، انجام این کار و کارهای قانونی در زمینه اخذ ویزای ایتالیا را به ما بسپارید، در کوتاه ترین مدت زمان به شما خدمات دریافت ویزای ایتالیا به شما ارائه داده شده و در مدت زمان بسیار کوتاهی می توانید برای دریافت ویزا، وارد سفارت شده و وقت سفارت را دریافت نمایید. تمامی این مراحل در صورتی که شخصی انجام داده شود ممکن است مدت زمان بسیار زیادی به طول انجامد که اصلا مناسب برای شما نخواهد بود.

وقت سفارت ایتالیا

هزینه دریافت وقت سفارت ایتالیا

پس از دریافت وقت سفارت ایتالیا و ورود به سفارت این کشور برای پر کردن فرم اپلیکیشن ایتالیا نیاز دارید تا هزینه ای را به خود سفارت ایتالیا پرداخت نمایید که این هزینه بسته به نوع ویزای درخواستی و سن کسانی که برای آنها می خواهید ویزا دریافت کنید تعیین شده و به صورت ارزی و نقدی از شما دریافت می شود. دقت داشته باشید که برای پرداخت این هزینه نمی توانید از کارت اعتباری و بانکی استفاده کنید و باید این هزینه را به صورت نقدی پرداخت نمایید.

وقت سفارت ایتالیا

انواع ویزا از لحاظ تعداد ورود

زمانی که شما برای دریافت ویزای ایتالیا به سفارت این کشور وارد می شود و دریافت وقت سفارت ایتالیا را انجام می دهید، ویزای صادر شده برای شما از لحاظ تعداد ورود و نوع کارایی با هم متفاوت است و ممکن است با یک ویزا شما بتوانید تنها یک بار و یا شاید دو یا سه بار یا در بهترین حالت برای چندین بار پیاپی به کشور ایتالیا سفر داشته باشید. جهت اینکه ویزای شما بهترین حالت را داشته باشد می توانید از خدمات شرکت ما در این زمینه استفاده کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

تمدید ویزای ایتالیا

پس از اتمام مدت زمان قانونی حضور شما در کشور ایتالیا در صورت لزوم می توانید برای تمدید ویزای ایتالیا وقت سفارت ایتالیا را دریافت کنید و سپس با حضور در سفارت این کشور، دلایل درخواست تمدید ویزای خود را مطرح نمایید. در صورتی که در کشور ایتالیا برای کاری حضور داشته اید و این کار هنوز به اتمام نرسیده است می توانید درخواست تمدید ویزای این کشور را ارائه دهید. همچنین در صورتی که ویزای کشور ایتالیا را دریافت کرده اید و می خواهید نوع آن را تغییر می توانید با مشاوران ما در سایت خدمات ویزا در این خصوص مشاوره داشته باشید.

وقت سفارت ایتالیا

کلام آخر

دریافت ویزای ایتالیا کار سختی نیست و در این خصوص می توانید از خدمات شرکت ما که در این خصوص ارائه می شود استفاده نمایید. در این پست به شما بهترین روش دریافت وقت سفارت ایتالیا برای هر یک از انواع ویزای این کشور را ارائه دادیم و شما می توانید برای دریافت اقامت ایتالیا و سفر به ایتالیا از خدمات ما در این خصوص بهره مند شوید. لازم به ذکر است که دریافت ویزای ایتالیا از تخصص های این مجموعه به شمار می رود و ما می توانیم در خصوص تمامی کارهای مورد نیاز در دریافت ویزای ایتالیا به شما کمک کنیم.

۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۸:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

وقت سفارت چیست و چگونه باید وقت سفارت یونان بگیرند؟ چه مدارکی جهت ویزای یونان مورد نیاز است؟ برای بسیاری افرادی که قصد سفر و مهاجرت به یونان و سایر کشورهای منطقه را دارند این سوال پیش می آید چگونه این مراحل را طی کنند اخذ وقت سفارت یونان برای افرادی که تصمیم دارند به این کشور سفر کنند الزامی است دریافت ویزا یکی از پیش نیازهای سفر به یونان است برای این کار باید مراحلی را طی نمایید.

طی این مراحل گرچه سخت و زمان بر است اما الزامی است. وب سایت خدمات ویزا ارائه کننده خدمات ویزا و مرکز معتبر و مورد تایید سفارت یونان است که علاوه به مشاوره دادن به شما، جهت دریافت وقت سفارت یونان وکیل و همراه شما برای طی کردن این مراحل باشد. همچنین مشاوره های تخصصی و خصوصی قبل از دریافت وقت سفارت یونان برای تمام مراجعین و افرادی می دهد که قصد سفر به یونان را دارند. با شما همراه و همگام از ابتدا تا انتهای راه دریافت ویزای یونان و اخذ وقت سفارت یونان خواهیم بود تا در این راه به بهترین شکل عمل نموده و زمان دریافت وقت سفارت و دریافت ویزا را برایتان کوتاه و سریع و آسان کنیم.

وقت سفارت یونان

وب سایت خدمات ویزا همراه شما برای سفر به یونان

سفر به یونان این کشور اروپایی عضو شنگن می تواند به یک تجربه بی نظیر در زندگیتان تبدیل شود. برای اینکه سفری آسان به این کشور زیبا داشته باشید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. از جمله خدماتی که وبسایت ما می دهد انجام و مشاوره در زمینه صدور ویزای شنگن است. ویزای شنگن برای بیش از ۲۶ کشور اروپایی که تفاهم نامه ای مبنی بر اینکه محدودیت مرزی برای اتباع خود قائل نباشند صادرمی شود. البته برای افراد و اتباع خارجی این قوانین سختگیرانه خواهد بود.

وب سایت ما مجری ویزای شنگن و ویزای یونان است تا تمام مراحل از همان ابتدا تا سفر به یونان با شما همراه باشد. شنگن بزرگترین منطقه ای است که بدون نیاز به پاسپورت می توان در آن سفر کرد. ما به شما در چند مرحله مهم کمک می کنیم: نوع در خواست ویزای یونان، چگونه و چطور در خواست بدهید و وقت سفارت یونان را بگیرید، مشاوره مصاحبه خود را چگونه انجام دهید و … . وب سایت ما مرجعی برای تسهیل درخواست ویزای یونان است که اطلاعات کاملی راجع به پروسه درخواست ویزا را در اختیارتان قرار می دهد، در زمینه صدور ویزا و سفر و اقامت در یونان اطلاعات مفید در اختیارتان قرار می دهد.

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

گرفتن وقت سفارت یونان پروسه ای طولانی و پیچیده دارد و زمان انتظار آن کمی زیاد است این امر به دلیل حجم بالای تقاضا است. وقت سفارت یونان  چیست و چرا باید وقت سفارت بگیریم؟ تمام گردشگران و مهاجرینی که قصد ورود به خاک یونان را دارند موظف اند اقدام به دریافت ویزا نمایند. برای این امر سفارت یونان پس از دریافت مدارک روز معینی را برای حضور شما جهت مصاحبه و انگشت نگاری مشخص می کنند. دریافت وقت سفارت یونان و تکمیل فرم های درخواست ویزا یکی از موارد ضروری درخواست دریافت ویزا است که می توانید این موارد را به وب سایت خدمات ویزا بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان تمام مراحل را بدون این که لازم به دوندگی و صرف زمان زیاد باشد انجام دهیم. تعیین وقت سفارت یونان در صورتی که فرد مدارک ناقصی ارائه داده باشد و یا فرم خود را بدرستی پر نکرده باشد و یا در زمان مشخص شده در سفارت حضور بهم نرساند، سه ماه به تاخیر می افتد. هر اشتباهی در این زمینه باعث می شود تاخیری چند ماهه در روند صدور ویزای تان ایجاد شود اما با واگذار کردن این امور به ما در کلیه امور مربوط به صدور ویزا راهنمایتان خواهیم بود تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید علاوه بر دریافت وقت سفارت یونان، ویزای شنگن را برای سفر به این کشور دریافت نمایید.

وقت سفارت یونان

مراحل دریافت وقت سفارت یونان

 برای این که بتوانید وقت سفارت یونان را بگیرید باید در سایت سفارت درخواست ویزا نمایید این روند با مراجعه به سایت خدمات ویزا و تکمیل فرم در خواست انجام می گیرد. پس از اینکه در فرم مشخصات و اطلاعات تماس و هدف از سفرتان را مشخص نمودین یک کد رهگیری همراه با یک تاریخ مشخص به اطلاعات تماس شما ارسال خواهد شد. کد ارسال شده شناسه مشخصات و پرونده تکمیل شده شما در سفارت است که با آن کد شما را در سیستم تعیین وقت سفارت می شناسند و زمان مشخص شده همان وقت سفارت یونان است که در آن تاریخ باید در سفارت برای مصاحبه و بررسی پرونده و انگشت نگاری حضور داشته باشید. وب سایت خدمات ویزا مجری صدور ویزای یونان فرآیند دریافت وقت سفارت یونان را به صورت اینترنتی برای متقاضیان عزیز انجام می دهد.

اگر فرم به صورت صحیح تکمیل شود برای شما یک کد رهگیری مشخص خواهد شد و براساس همین کد زمانی برای حضورتان در سفارت تعیین می شود که به وسیله ی اطلاعات تماسی که خودتان به سایت داده اید از آن مطلع خواهید شد. وقت سفارت یونان به صورت تلفنی داده نمی شود و برای این که مراحل را به شکل صحیحی طی نمایید می توانید به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. با سپردن تمامی امور مربوط به صدور ویزا به وبسایت خدمات ویزا هم در هزینه و هم در زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کرده اید.

وقت سفارت یونان

موارد مهم گرفتن وقت سفارت یونان

جهت راهنمایی در زمینه مصاحبه، مشاوران ما راهنمای شما خواهند بود دقت نمایید، پس از دریافت کد رهگیری دیگر هیچگونه ویرایش و اصلاحاتی نمی توان روی فرم انجام دادو بدون داشتن کد رهگیری نمی توانید وقت سفارت یونان دریافت نمایید. باید در ثبت اطلاعات دقت لازم داشته باشید زیرا هرگونه مغایرتی در نام ها و اطلاعات وارد شده در فرم بخش پذیرش ویزا از مصاحبه با فرم امتناع خواهد کرد. داشتن دو کپی یا پرینت اینترنتی فرم در وقت تعیین شده برای مصاحبه الزامی است برای این که روند دریافت ویزایتان خیلی سریع و بدون اشتباه پیش روددرصورت تمایل به این که کلیه امور مربوط به دریافت وقت سفارت یونان  و دریافت ویزا طبق روال و در مدت زمان کوتاه پیش رود ویا هر اطلاعات و خدمات مربوطی قبل از سفر به یونان برای دریافت اطلاعاتی راجع به هتل ها و تورهای لحظه اخری یونان به وبسایت خدمات ویزا مراجعه نمایید این شرکت راهنمای سفر به یونان برای اطلاع مهاجرین ومشاورانی متبحر برای راهنمایی مسافرین عزیز به مقصد این کشور دارد که اطلاعاتی مفید در این زمینه را در  اختیار شما قرار می دهد.

وقت سفارت یونان

توصیه هایی از وب سایت خدمات ویزا مربوط به ویزای یونان و گرفتن وقت سفارت یونان

در زمانی که برای وقت سفارت برایتان تعیین شده حتما ده دقیقه قبل در محل حضور داشته باشید. حضور متقاضی صدور ویزا الزامی است و وقت تعیین شده قابل انتقال به غیر نمی باشد. در صورتی که وقت مشخص شده را از دست بدهید وقت تعیین شده لغو شده و شما باید مجددا اقدام به پر کردن فرم و درخواست تعیین وقت سفارت یونان را بدهید، کد رهگیری جدیدی به شما داده می شود که البته این بار باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا برایتان وقت سفارت جدیدی تعیین شود. هنگام مراجعه در زمان وقت سفارت یونان پاسپورت تان را همراه داشته باشید زیرا اطلاعاتتان به دقت مورد بررسی قرا می گیرد و سپس به شما اجازه ورود به بخش ویزای سفارت را خواهند داد. به جز کودکانی که به سن قانونی نرسیده اند سایرین نمی توانند همراه داشته باشند. برای اطلاع دقیق از روند مصاحبه و نحوه حضور در سفارت و شرایط صدور ویزا  برای آسودگی خاطر خود به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. ما به شما کمک خواهیم کرد این مراحل را به صحیح ترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن طی کنید.

وقت سفارت یونان

ویزای یونان

وب سایت ما نه تنها در زمینه صدور ویزا همراه شما است بلکه پکیج های تورهای مسافرتی تفریحی، خانوادگی و گروهی و انفرادی با تایید رسمی آژانس مسافرتی یونان جهت ارائه به سفارت ها و اخذ ویزای تورهای توریستی، تجاری و نمایشگاهی و تفریحی این شرکت در سراسر دنیا را  ارائه می دهد. اطلاعات مفیدی هم به صورت تلفنی و حضوری دریافت نمایید. همچنین این شرکت برای پیشگیری از هزینه های غیر ضروری و مشکلات عدم صدور ویزا، بررسی و پیگیری وضعیت متقاضی برای اخذ ویزا تکمیل پرونده امکان مشورت با کارشناسان با تجربه و متخصص این شرکت را به صورت تماس تلفنی و ایمیلی فراهم آورده است. ویزا برگه ی اجازه ورود شما به یونان است و مفهوم جداگانه ای با پاسپورت و گذرنامه دارد. ویزای یونان، ویزای شنگن است و این ویزا برای متقاضیان ایرانی سفر به این کشور صادر می شود و بسته به نوع سفر و انگیزه و هدف شما از سفر انواع ویزا متفاوت است. انواع ویزای کوتاه مدت و بلند مدت یونان وجود دارد که می توانید با ارسال مدارک و پر کردن فرم تقاضا، درخواست دهید. اما اگر می خواهید روند دریافت ویزایتان سریعتر و بدون دوندگی انجام شود می توانید به ما که خدمات تخصصی در این خصوص می دهیم مراجعه نمایید. شرکت ما، مشاوره های تخصصی در خصوص خدمات مربوط به انواع ویزای یونان، تنظیم انواع دعوت نامه رسمی و تکمیل تقاضا نامه به صورت آنلاین و تعیین وقت سفارت یونان و راهنمایی ضروری و مفیدی جهت انجام مصاحبه به شما می دهد.

وقت سفارت یونان

سایر وقت سفارت های کشور های اروپایی

  • وقت سفارت نروژ
  • وقت سفارت لهستان
  • وقت سفارت پرتغال
  • وقت سفارت فنلاند
  • وقت سفارت استونی
  • وقت سفارت لیتوانی
  • وقت سفارت لوکزامبورگ
  • وقت سفارت اسلواکی
  • وقت سفارت اسلوونی
  • وقت سفارت لاتویا
  • وقت سفارت مالت
  • وقت سفارت چک
  • وقت سفارت دانمارک

اخذ ویزای یونان  با وبسایت خدمات ویزا

 صدور ویزا در دسته بندی های کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به نوع در خواست و هدفتان از سفر تعیین می شود. ویزای یونان برای افراد متقاضی برای ورود به خاک این کشور و یا گذر از آن صادر می شود و به صورت برچسب همراه با مهر مخصوص در صفحات مربوط در گذرنامه شخصی متقاضی الصاق می شود. شرکت ما مجری ویزا و خدمات ویزا است. تمام امور مربوط به انواع ویزای یونان ووقت سفارت یونان را در کوتاهترین زمان برای شما انجام می دهد. مدارک هویتی، مدارک تحصیلی و مدارک شغلیتان را با مراجعه به این شرکت می توانید جهت پیگیری امور ویزا نزد ما بگذارید و با عقد قرارداد کلیه امور مربوط به دریافت ویزا را به شرکت ما محول کنید. صدور ویزا در شرکت ما با بهره مندی از مدیران متخصص و مجرب می تواند به راحتی امکان  دریافت وقت سفارت یونان را در کوتاهترین مدت برایتان مهیا نماید. ویزا نوعی اجازه ورود از سوی کشور به فرد متقاضی است و شروع و پایان آن یعنی تاریخ اعتبار ویزا است و شما با توجه به آن تاریخ مجاز به حضور با مدت مشخص در این کشور خواهید بود. انواع ویزای یونان با دسته بندی ها مختلف شامل ویزای تحصیلی یونان، ویزای توریستی؛ ویزای تجاری، ویزای پزشکی، ویزای کار و ویزای کنفرانس و ویزای خانوادگی و…می باشد.

وقت سفارت یونان

انواع ویزا و وقت سفارت یونان

ویزا ها و هدف شما از سفر زمان اقامت و زمان تقاضا ی ویزا، اخرین زمان حضور تان در کشور یونان را مشخص می کند. تاریخ اعتبار ویزا ها تعیین می کند شما چه مدت مجاز به حضور و اقامت در یونان هستید و تنها در همین مدت اجازه حضور در این کشور را دارید. ویزای یونان مانند سایر ویزا ها نشان می دهد شما واجد شرایط ورود به خاک یونان هستید هدفتان از سفر نوع ویزای صادره برای شما را تعیین می کند و ضمیمه گذرنامه و پاسپورت برای ورود به کشور مقصد می شود. ویزای مولتی یونان یکی از ویزاهایی است که طبق قوانین کشورهای عضو شنگن تا ۵ سال اعتبار دارد و در این مدت دارنده این ویزا می تواند بدون محدودیت در حوزه شنگن وارد شده و یا از آن خارج شود.

ویزاهایی که جهت گردشگری، دیدار وابستگان و کنفرانس و برخی ویزاهای تحصیلی در زمره ویزای کوتاه مدت یونان قرار دارد و مابقی ویزای بلند مدت محسوب می شود به طور معمول مدت زمان ویزا های کوتاه مدت و بلند مدت از یک تا ۹۰ روز است ولی شما تنها سی روز اجازه حضور در یونان را خواهید داشت که  از زمان صدور ویزا در تایم نود روزه، خودتان می توانید انتخاب کنید به چه شکل حضور از این زمان استفاده نمایید. وب سایت خدمات ویزا مطمئن ترین گزینه برای دریافت ویزای یونان و دریافت وقت سفارت یونان می باشد.

وقت سفارت یونان

ویزای تحصیلی یونان

دانشگاه های یونان در سطح بالایی قرار دارند و از شناخته شده ترین دانشگاه در سطح اروپا می باشند این کشور را با عنوان پایتخت فرهنگ اروپا می شناسند و یکی از برترین کشورها برای ادامه تحصیل و بورسیه و زندگی به حساب می آید. برای اطلاع از شرایط تحصیل در یونان و دریافت ویزای یونان جهت تحصیل و نحوه تنظیم دعوت نامه های رسمی دانشگاه و موسسات عالی یونان و نحوه تکمیل پرونده آموزشی به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. مدارک آموزشی برای تحصیل و دریافت این ویزای یونان به زبان یونانی و یا انگلیسی باید ترجمه باشند در این کشور امتیازات زیادی برای دانشجویان در نظر گرفته می شود و سطح بالای دانشگاه ها موجب شده افراد زیادی متقاضی ادامه تحصیل در یونان باشند.

اگر شما هم تصمیم دارید با تکمیل مدارک تحصیلی از یکی از موسسات و دانشگاه های یونان پذیرش بگیرید، می توانید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. مشاوران متبحر ما در خصوص دریافت ویزای تحصیلی یونان شما را راهنمایی خواهند کرد جالب است بدانید تحصیل در یونان برای هر فردی با شرایط سنی ممکن است فقط  برای جلوگیری از بروز مشکل در مراحل دریافت ویزای تحصیلی یونان باید با مشاوران خبره در ارتباط باشید تا بتوانید این مسیر را به درستی طی کنید.

وقت سفارت یونان

ویزای کار یونان

افزایش و تغییرات صنعتی که در یونان صورت پذیرفته باعث شده این کشور در زمینه کشاورزی، صنایع دریایی و گردشگری که بخش های مهم صنعت یونان را تشکیل می دهد. سیاست های متفاوتی را برای جذب و به کار گیری نیرو پیش بگیرد. خدماتی از قبیل فروش و خدمات کاری شخصی همواره در حال پیشرفت و زمینه جذب نیرو دارد. برای دریافت ویزای کار یونان و نحوه اقدام برای این در خواست ویزا قبل از دریافت وقت سفارت یونان باید دعوت نامه رسمی از سوی یک کارفرما از یونان داشته باشید.

می توانید به مشاوران وبسایت خدمات ویزا تماس بگیرید و از شرایط دقیق دریافت ویزای کار مطلع شوید. این شرکت در انجام تمام امور مربوط به ویزای کار یونان با شما همراه است. متقاضیان ویزای کار لازم است سلامت جسمی و توانایی تامین هزینه برگشت باید دعوتنامه معتبر از یک کارفرما در یونان داشته باشند اگر هم بعد از اتمام قرار داد کاری خود تمایل به تمدید ویزای یونان خود دارید می توانید مجدد وب سایت خدمات ویزا کمک بگیرید. دقت داشته باشید در خواست ویزای کار با توجه به مدت آن دارای هزینه های متفاوتی است بالاخص برای مهاجرین و متقاضیان کار از سایر کشور های اروپایی این روند متفاوت خواهد بود.

وقت سفارت یونان

ویزای توریستی یونان

وب سایت خدمات ویزای یونان مشاوره تخصصی ویزای یونان با تنظیم دعوتنامه رسمی و ترانسفر فرودگاهی بعلاوه هزینه سفارت کوتاهترین راه برای دریافت ویزا توریستی یونان و اخذ وقت سفارت یونان پیش رویتان قرار می دهد. این سایت کلیه خدمات اخذ ویزای یونان را انجام می دهد و مشاورین با تجربه ما متخصص در صنعت توریسم در خدمت هموطنان، انواع ویزا توریستی را از ابتدا تا انتها انجام می دهد.

ویزا توریستی مخصوص تور یونان یا دیدار اعضای خانواده است. تاریخ و مدت اعتبار ویزای توریستی یونان بسته به تصمیم کنسولگری و نوع درخواست تان دارد که برای این که روند کارتان صحیح انجام شود و در مسیر درستی قرار بگیرد. می توانید از مشاوران وب سایت خدمات ویزا مشاوره های تخصصی در این زمینه بگیرید همچنین جهت مصاحبه و سایر امور همراه شما هستیم. برای سفر به یونان برای ویزای توریستی حداقل سه ماه قبل از سفر باید اقدام نمایید.

وقت سفارت یونان

ویزای پزشکی یونان

ویزای پزشکی یونان نیز تقریبا شرایط یکسانی با قوانین اتحادیه اروپا دارد یکی از شرایط دریافت ویزای پزشکی یونان این است که بیماری فرد مسری و واگیردار نباشد. طول درمان نباید طولانی باشد زیرا به سلامت جامعه لطمه وارد می شود. تمکن مالی جهت هزینه های درمانی از الزامات است. ویزای پزشکی از ویزاهای فوری است که برای اطلاعات و دریافت راهنمایی می توانید با وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. در این ویزا بیمار باید اثبات کند در پایان دوره درمان به کشور خود باز خواهد گشت.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای پزشکی یونان شامل نامه تاییدیه از سوی پزشک و مدارک و پرونده پزشکی به طور کامل برای دریافت این ویزای یونان لازم است.  تمامی مدارک برای هماهنگی با بیمارستان و تیم پزشکی به تایید پزشک متخصص کشور مقصد باید رسیده باشد. پرینت حساب شش ماه گذشته فرد از سوی بانک و اثبات توان مالی برای هزینه درمان؛ مدارک مربوط به تمکن مالی و آدرس محل اقامتی که در طول حضور در یونان خواهید داشت.

وقت سفارت یونان

ویزای ازدواج یونان

ویزای یونان مانند سایر ویزاها کوتاه مدت است. برای این که از شرایط اخذ ویزا برای ازدواج با یک تبعه یونانی مطلع شوید می توانید با وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید برای تقاضای این ویزا باید قبل از تعیین وقت سفات یونان مشخص نمایید هدف از سفرتان چیست، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ازدواج و اخذ این ویزا شامل پاسپورت، مدارکی دال بر مجرد بودن شما قبل از ازدواج یا مدارک رسمی طلاق و یا فوت همسر سابق با تاییدیه افسران سفارت؛ مشخص کردن محل اقامت بعد از ازدواج و نامه ای مبنی بر برنامه تان برای اقامت بعد از ازدواج، اعلامیه ازدواج باید در یکی از نشریات محلی(روزنامه )با زبان یونانی منتشر شود و کپی آن برای صدور ویزا لازم است.

وقت سفارت یونان

سایر ویزاهای یونان

ویزا های دیگری هم وجود دارد که بر اساس تعداد دفعات ورود و خروج به این کشور مشخص می شود که این امر ویزای یونان را به ویزای محدود شده، ویزای عادی شنگن و ویزای یو اس وی، تقسیم می کند. ویزای ترانزیت نیز برای افرادی صادر می شود که شخص نمی تواند از فرودگاه خارج شود و تنها می تواند پرواز خود را به یک مقصد دیگر تعویض نماید. با ویزای وی ال تی شخص می تواند بدون ارائه مدارک معتبر به عنوان پناهنده به کشورهای عضو شنگن وارد شود که این ویزا برای مواقع ضروری است.

وقت سفارت یونان

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت یونان

برخی مدارک برای اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت یونان عمومی است. مدارکی مانند عکس، ترجمه شناسنامه، کپی از تمام صفحات شناسنامه، استعلام تمکن مالی و کلیه مدارک هویتی برای همه یکسان است اما مدارکی چون پرونده پزشکی برای ویزای پزشکی، دعوتنامه کارفرما برای ویزای کار، و مدارک تحصیلی و نامه پذیرش یک موسسه عالی، مرتبط با هدف شما از سفر خواهد بود. که می توانید جهت صدور انواع ویزا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

وقت سفارت یونان

وبسایت خدمات ویزا

چرا وبسایت ما را برای امور مربوط به ویزای خود انتخاب نمایید؟ خدمات وبسایت ما تضمینی و دقیق است و متخصصینی متبحر تمام امور مربوط به ویزا را برایتان از صفر تا صد انجام می دهند. همچنین خدمات مشاوره ای در زمینه اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت، دریافت وقت سفارت یونان بدون دریافت پیش پرداخت کارمزد و دریافت کارمزد پس از تایید امور مربوطه، تحویل وقت به متقاضی و تحویل اکانت پس از واریز، پیگیری و ارائه خدمات صفر تا صدور نهایی ویزا به متقاضی تا زمان سفر، مشاوره در زمینه تهیه مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت و تعیین وقت سفارت یونان در کوتاه ترین زمان از امتیازات مراجعه به این وب سایت خواهد بود.

درباره یونان

زادگاه تمدن اروپا، یونان است این کشور یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری دنیاست درجنوب شرق اروپا و در بخش جنوبی شبه جزیره بالکان مهد تمدن اروپا”یونان” قرار دارد. زادگاه دموکراسی غرب است و جزء مقاصد اول گردشگری در جهان است. همسایه شرقی یونان، ترکیه که مرزی مشترک با این کشور دارد دریای اژه در شرق یونان و در غرب آن، دریای یونان قرار دارد. یونان به صورت پلی زمینی از هر جهت میان سه قاره قرار گرفته است و نقطه اتصال آفریقا، اروپا و آسیا به یکدیگر است و بیش از ۱۰ میلیون جمعیت دارد. کشوری با سه هزار شبه جزیره که ۳۰۰ جزیره آن مسکونی است بزرگترین شهر یونان آتن پایتخت سراسر زیبایی و فرهنگ است.

واحد پول یونان یورو است. کشوری با تمدن چند هزار ساله هم اکنون یکی از مدرن ترین کشور های جهان و مملوء از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به جای مانده از سزارها و گلادیاتورهای افسانه ای است. یونان عضو اتحادیه اروپا ست و برای سفر بدان به ویزای شنگن نیاز دارید برای اطلاع دقیق از زمان سفر به این کشور و برای برنامه ریزی جهت دریافت ویزا و وقت سفارت یونان می توانید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا ما تماس بگیرید.

۰۹ تیر ۹۸ ، ۱۷:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه

برای سفر به کشور فرانسه بایستی بتوانید ویزای کشور فرانسه را از قبل تهیه و آماده کنید که مراحل بسیار مختلفی برای صدور ویزای این کشور وجود دارد. از مهم ترین این مراحل می توان به اخذ و گرفتن وقت سفارت فرانسه اشاره کرد و برای اخذ وقت سفارت این کشور نیز بایستی به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام نمود.

توجه داشته باشید که زمان اخذ وقت سفارت این کشور بسیار مهم و حساس می باشد چرا که در برخی از فصول سال، تعداد درخواست ها به قدری افزایش می باشد که دریافت پاسخ از سوی کنسولگری این کشور به چند ماه زمان نیاز دارد. متقاضیان می توانند در زمان مراجعه خود به این سفارت تمام مدارک مورد نیاز را به همراه داشته باشند و به مسئولان مربوط در این سفارت تحویل دهند و در ارائه مدارک نیز نهایت توجه و دقت را داشته باشید.


وقت سفارت فرانسه

همانطور که در بخش های قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، وقت سفارت فرانسه یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل در صدور ویزای کشور فرانسه می باشد و افرادی که قصد دارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت ویزای این کشور داشته باشند بایستی در بهترین زمان ممکن اقدام به درخواست اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشند.

توصیه می شود سعی بر آن داشته باشید تا از طریق راه های قانونی اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشید. قانونی ترین راه برای اخذ این سفارت نیز مراجعه به وبسایت ها و آژانس های دارای مجوز می باشد و متقاضیان می توانند با مراجعه به آنها که در شهر تهران واقع شده است اقدام به گرفتن وقت سفارت این کشور داشته باشید. در ادامه مقاله سعی بر آن است تا راه های مختلفی که می توان اقدام به گرفتن و اخذ وقت سفارت فرانسه را داشت، توضیحاتی ارائه دهیم.

وقت سفارت فرانسه

تعیین وقت سفارت فرانسه برای انواع ویزاها

با توجه به این انواع بسیار مختلفی از ویزای کشور فرانسه وجود دارد، به همین جهت نیز شاهد انواع گوناگونی از وقت سفارت این کشور نیز هستیم که به طبع وقت سفارت هر کدام از ویزاهای مختلف با یکدیگر متفاوت خواهد بود. زمان و هزینه هر کدام از ویزاهای کشور فرانسه با یکدیگر متفاوت می باشد و متقاضیان می توانند با توجه به نوع ویزای درخواستی خود اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشند.

وقت سفارت فرانسه

تعیین وقت سفارت فرانسه برای ویزای گردشگری

تعیین وقت سفارت برای ویزای گردشگری فرانسه یکی از پرطرفدارترین وقت سفارت فرانسه می باشد که سالانه میلیون ها نفر گردشگری به منظور بازدید از جاذبه های بی نظیر این کشور اقدام به دریافت آن داشته باشند همچنین در نظر داشته باشید به دلیل این که بیشترین حجم ورودی مسافران به کشور فرانسه به خاطر بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور است، شاهد بالا بودن تعداد درخواست ها برای تعیین وقت سفارت فرانسه برای ویزای گردشگری هستیم. اگر شما نیز قصد دارید تا در آینده نزدیک به منظور بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی فرانسه راهی این کشور باشید، می توانید در بهترین زمان ممکن اقدام به گرفتن و اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشید.

وقت سفارت فرانسه

تعیین وقت سفارت فرانسه برای ویزای کاری

یکی دیگر از ویزاهایی که امروزه افراد بسیار زیادی به دنبال اخذ و صدور آن هستند، ویزای کاری کشور فرانسه می باشد. همان طور که در بخش های قبلی نیز به این امر اشاره شده است، کشور فرانسه یکی از پیشرفته ترین و بهترین کشورهای صنعتی جهان می باشد که صدها فرصت های شغلی برای افرادی که مهارت لازم را دارند فراهم کرده است و همین امر نیز سبب شده است تا افراد به دنبال مهاجرت های کاری به سوی این کشور بوده و به همین جهت نیز اقدام به تعیین وقت سفارت فرانسه برای ویزای کاری داشته باشند.

یکی از مهمترین موضوعاتی که در این خصوص وجود دارد این است که متقاضیان بایستی بتوانند دعوتنامه کاری را از طرف شرکت های معتبر کشور فرانسه دریافت کنند چرا که در این صورت می توانند به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به دریافت ویزای کاری مورد نظر خود داشته باشند. هم چنین متقاضیان در نظر داشته باشند که با مهاجرت کاری خود به این کشور می توانند اقامت موقت فرانسه را به دست آورده و بعد از گذشت مدت زمان مشخص درخواست خود را جهت اخذ اقامت دائم این کشور اعلام کنند.

وقت سفارت فرانسه

اخذ وقت سفارت فرانسه به صورت حضوری

اخذ وقت سفارت فرانسه به دو حالت متفاوت موجود می باشد که از مهمترین آنها می توان به گرفتن وقت سفارت این کشور به صورت حضوری اشاره کرد. در این حالت متقاضی بایستی به صورت حضوری به کنسولگری کشور فرانسه مراجعه کرده و همراه خود نیز تمام مدارک مورد نیاز، اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت کشور فرانسه داشته باشند. توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به کنسولگری این کشور در مورد روزهای کاری و ساعات کاری آن اطلاعاتی را به دست آورده و اقدام به سفر داشه باشید.

اخذ وقت سفارت فرانسه به صورت حضوری برای اکثر افرادی مناسب نمی باشد زیرا ساکن شهر تهران و اطراف این شهر هستند و نمی توانند با توجه به دور بودن خود، به صورت حضوری اقدام به اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشند و یا افراد متقاضی به علت مشغله فراوان ممکن است فرصت و مهارت کافی را نداشته باشند، از این رو به این دسته از افراد وبسایت خدمات ویزا به عنوان کارگزار و مشاوره در این امر را پیشنهاد میکنیم.

وقت سفارت فرانسه

وقت سفارت فرانسه به صورت آنلاین

در بسیاری از مواقع مراجعه حضوری به کنسولگری کشور فرانسه جهت اخذ وقت سفارت امکان پذیر و مقدور نمی باشد که در این صورت افراد متقاضی می توانند به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نموده و با درخواست آنلاین برای خود، اقدام به درخواست اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشند. این روش بسیار آسان و سریع می باشد همچنین افراد هیچ گونه هزینه ای را نیز از بابت رفت و آمد به کنسولگری کشور فرانسه متحمل نمی شوند و می توانند به راحتی و در عرض چند دقیقه از محل کار یا منزل خود اقدام به دریافت و اخذ وقت سفارت این کشور داشته باشند.

هم چنین توجه داشته باشید که در اخذ وقت سفارت فرانسه به صورت آنلاین نیز افراد بایستی تصویز گذرنامه و در صورت امکان تصویر دعوتنامه خود را از قبل تهیه و آماده کنند تا در حساب کاربری مختص خود بارگذاری های لازم را انجام دهد. در هنگام بارگذاری نیز سعی بر آن داشته باشید تا حجم فایل های مربوط از مقدار مشخص شده کمتر بوده و از وضوح مناسبی برخوردار باشد. در صورت به وجود آمدن هرگونه سوال و مشکلی نیز می توانید با همکاران این وبسایت تماس های لازم را انجام داده و راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید. علاوه بر آن در وب سایت رسمی خدمات ویزا شاهد فایلی جهت راهنمایی اخذ وقت سفارت کشور فرانسه هستیم که شما می توانید با مطالعه این فایل اطلاعات بسیار مناسبی را به دست بیاورید.همکاران ما نیز در پشتیبانی آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

وقت سفارت فرانسه

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت فرانسه برای ویزای گردشگری

از مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت فرانسه برای ویزای گردشگری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          اصل پاسپورت

–          دو قطعه عکس با پس زمینه سفید

–          بیمه سلامت

–          مدرک زبان معتبر

–          اصل مدارک شناسایی

–          گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری

–          ترجمه مدارک شناسایی

–          بلیط هواپیما

–          رسید رزرو هتل مورد اقامت

–          پر کردن فرم درخواست ویزای مورد نظر

–          ارائه اصل و ترجمه سند ازدواج

وقت سفارت فرانسه

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت فرانسه برای ویزای سرمایه گذاری

از مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت برای ویزای سرمایه گذاری فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          ارائه ضمانت نامه بانکی معتبر

–          ارائه اصل مدارک شناسایی

–          ارائه گواهی نامه های شغلی

–          ارائه صورت حساب و گردش حساب بانکی در طی ۳ سال گذشته

–          اصل پاسپورت

–          سایز ویزای های خارجی

–          بلیط هواپیما

–          رسید رزرو مکان اقامت

–          گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری

–          گواهی مبنی بر نداشتن سوء پیشینه

–          دو قطعه عکس

وقت سفارت فرانسه

مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت فرانسه برای ویزای تحصیلی

از مهم ترین مدارک مورد نیاز جهت اخذ وقت سفارت فرانسه برای ویزای تحصیلی فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          اصل پاسپورت با حداقل ۶ ماه اعتبار زمانی

–          اصل مدارک شناسایی

–          دعوتنامه

–          دو قطعه عکس با پس زمینه سفید

–          رزومه تحصیلی

–          ترجمه ریز نمرات

–          ترجمه مدارک تحصیلی

–          ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه بیماری

–          ارائه گواهی مبنی بر نداشتن هیچ گونه سوء پیشینه

–          بیمه سلامت

–          ارائه مدرک زبان معتبری که حداقل ترین نمره قبولی را بایستی دریافت کرده باشد.

وقت سفارت فرانسه

ویزای چک

هزینه اخذ وقت سفارت فرانسه

در مورد هزینه های اخذ وقت سفارت فرانسه نیز می توان گفت که تمام هزینه های مربوط در وب سایت خدمات ویزا موجود می باشد که افراد بایستی تمام این هزینه ها را در زمان گرفتن وقت سفارت فرانسه پرداخت کرده و رسید آن را تحویل کارشناس مربوطه دهد. همچنین در نظر داشته باشید که در صورت عدم صدور ویزای مورد نظر نیز، افراد هیچ گونه درخواستی از بابت عودت پول خود را نخواهند داشت چرا که تمام این هزینه های جهت بررسی مدارک متقاضی خرج شده است.

وقت سفارت فرانسه

سفارت کشور فرانسه

سفارت کشور فرانسه یکی از مهم ترین سفارت خانه های خارجی در کشور می باشد که همیشه و در همه روزهای سال شاهد ایجاد صف های طولانی در جلوی درب این کنسولگری هستیم. آدرس سفارت کشور فرانسه و نیز شرکت خدمات ویزا به صورت ذیل می باشد:

آدرس خدمات ویزا : تهران، خیابان میرزای شیرازی، بالاتر از کریمخان، بین کوچه ۴ و ۶، پلاک ۷۶، طبقه دوم

آدرس: تهران – خیابان نوفل لوشاتو – پلاک ۶۶-۶۴

متقاضیان می توانند با استفاده از نقشه های الکترونیکی که بر روی گوشی خود نصب کرده اند به راحتی خود را به این کنسولگری رسانده و مراحل لازم را جهت اخذ و صدور ویزای مورد نظر خود داشته باشند.

وقت سفارت فرانسه

نکات مورد توجه در اخذ وقت سفارت فرانسه

از مهم ترین و ضروری ترین نکات مورد توجه در هنگام اخذ وقت سفارت فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          سعی بر آن داشته باشید تا در بهترین زمان ممکن اقدام به اخذ و دریافت وقت سفارت فرانسه داشته باشید

–          تمام مدارک خود را مرور کرده و از ارائه مدارک فیک خودداری نمایید.

–          حتما از رسید هزینه ی پرداختی رسیدی را نزدی خود نگه دارید

–          در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکلی آن را با مسئولان و مارشناسان ما در میان بگذارید

–          از پرسیدن سوال های اضافه که باعث ایجاد سردرگمی و ناراحتی در میان ماموران این سفارت خانه می شود خودداری کنید.

–          زبان انگلیسی یا فرانسوی خود را برای روز مصاحبه تقویت کنید

–          در روز مصاحبه از شیک ترین لباس خود استفاده کرده و عطر ملایمی را نیز بر روی لباس خود داشته باشید.

وقت سفارت فرانسه

بهترین زمان برای اخذ وقت سفارت فرانسه

در طول مقاله نیز به این موضوع اشاره های زیادی شد که افراد بایستی بتوانند در بهترین زمان ممکن اقدام به اخذ وقت سفارت فرانسه داشته باشند. بهترین زمان برای گرفتن وقت سفارت نیز زمانی می باشد که افراد چند ماه فرصت برای سفر خود دارند و یا چند ماه دیگر زمان پرواز آن ها می باشد. دلیل این مدت زمان به این خاطر است که در برخی از فصل های سال شاهد افزایش درخواست های اخذ و صدور ویزای کشور فرانسه هستیم که این امر سبب می شود افراد زمان زیادی را برای دریافت ویزای مورد نظر خود تلف کنند. اگر قصد دارید تابستان خود را با سفر به این کشور زیبای اروپایی متفاوت تر بسازید به شما پیشنهاد می کنیم که از هم اکنون اقدامات لازم را جهت اخذ ویزای گردشگری فرانسه داشته باشید تا بتوانید در زمان مورد نظر خود و بدون داشتن هرگونه نگرانی از بابت جا ماندن از پروازتان اقدام به سفر کنید.

وقت سفارت فرانسه

سوال های متداول در مصاحبه وقت سفارت فرانسه

بسیاری از افراد در هنگام مراجعه به کنسولگری استرس و نگرانی بسیار زیادی دارند و همین امر سبب می شود که نتوانند پاسخ مناسبی را به سوالات مامور مربوط دهند. این موضوع در حالی است که اگر افراد در مورد نوع سوال هایی که قرار است پرسیده شود اطلاعاتی را به دست بیاورند می توانند با آگاهی بهتری به سوال های ارائه شده از سوی ماموران پاسخ دهند. از مهم ترین و متداول ترین سوال هایی که در وقت سفارت فرانسه پرسیده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          هدفتان از سفر چیست؟

–          مدت زمان اقامت در این کشور چقدر می باشد؟

–          آخرین اخبار و رویدادی که در کشور فرانسه رخ داده است؟

–          آیا قصد سفر گروهی به این کشور را دارید تا انفرادی؟

همچنین در مورد برخی از مدارک ارائه شده از طرف متقاضی نیز سوالاتی پرسیده خواهد شد که افراد می توانند با کنترل استرس و خونسردی خود به تمام سوالات پاسخ های مناسبی ارائه دهند همچنین برای سوال هایی که جواب آن را نمی دانید به شکل صریح بگویید که نمی دانید.

وقت سفارت فرانسه

دلیل رد شدن درخواست وقت سفارت فرانسه

دلایل بسیار زیادی برای رد شدن درخواست وقت سفارت این کشور وجود دارد که از مهم ترین این دلایل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          ارائه مدارک ناقص و غیر مربوط

–          ارائه مدارک نامعتبر و فیک

–          برخورد نامناسب و رعایت نکردن نظم در هنگام درخواست وقت سفارت فرانسه

–          هدفتان از سفر به شکل کامل و واضح بیان نشود

–          داشتن هرگونه سوء پیشینه

–          داشتن تعقیب های قانونی و حکم خروج ممنوع

بیشترین علل رد شدن درخواست وقت سفارت به خاطر کوتاهی در ارائه مدارک به شکل کامل می باشد که در این صورت مشکلات بسیار زیادی برای افراد متقاضی به وجود می آید به همین جهت توصیه می شود که حتما با نهایت دقت و توجه مدارک مورد ارائه را تهیه و آماده نمایید.

وقت سفارت فرانسه

ویزای فرانسه

کشور فرانسه یکی از دیدنی ترین و زیباترین کشورهای جهان و قاره اروپا می باشد که با داشتن جاذبه های بی نظیر و فوق العاده خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را به سوی خود جذب کند. توجه داشته باشید که بیشتر مسافرانی که به سوی این کشور مسافرت می کنند به خاطر بازدید از جاذبه های گردشگری این کشور نمی باشد بلکه کشور فرانسه با داشتن جشنواره های بسیار مختلف، دانشگاه های برتر و صنعت بسیار پیشرفته خود توانسته است توجه سایر افراد را نیز به سوی خود جلب کند.

توجه داشته باشید که برای سفر به کشور فرانسه بایستی ویزای شینگن این کشور را از قبل تهیه و اخذ نمایید تا بتوانید با خیال راحت به سفر خود بپردازید. کشور فرانسه یکی از اعضا شینگن بوده و برای سفر به این کشور حتما ویزای شینگن را باید دریافت کرد که با در دست داشتن ویزای شینگن فرانسه می توان به بازدید از سایر کشورهای همسایه نیز پرداخت. شما می توانید انواع ویزای فرانسه را مشاهده کنید که از مهم ترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          ویزای گردشگری کشور فرانسه

–          ویزای سرمایه گذاری کشور فرانسه

–          ویزای تحصیلی کشور فرانسه

–          ویزای کار کشور فرانسه

–          ویزای بازدید از خویشاوندان کشور فرانسه

افراد می توانند با توجه به هدف سفر خود به کشور فرانسه یکی از ویزاهای مذکور را درخواست داده و اقدام به دریافت آن ها داشته باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مراحل اخذ ویزای فرانسه، وقت سفارت فرانسه، هزینه های مربوط به اخذ وقت سفارت این کشور و بهترین زمان اخذ آن توضیحاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع ارائه دهیم لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر ما را تا آخر این مقاله همراهی کنید.

وقت سفارت فرانسه

مراحل اخذ ویزای فرانسه

برای اخذ و دریافت ویزای فرانسه بایستی یک سری مراحل را طی نمایید که از مهم ترین این مراحل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–          مشخص کردن هدف خود از سفرتان به کشور فرانسه

–          تهیه کردن مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای مورد نظرتان

–          گرفتن و اخذ وقت سفارت این کشور

–          ارائه تمام مدارک مورد نیاز به کنسولگری کشور فرانسه

–          منتظر شدن برای دریافت پاسخ از کنسولگری این کشور

–          دعوت به مصاحبه

–          صدور و اخذ ویزای مورد نظر

توجه داشته باشید که اگر بتوانید تمام مراحل فوق را به ترتیب طی نمایید می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن ویزای مورد نظر خود را دریافت و اخذ نمایید. هر کدام از این مراحل از حساس ترین مراحل برای صدور ویزای این کشور می باشد چرا که هر گونه اشتباه و نقصی در این مراحل می تواند منجر به رد درخواست شما و یا به تاخیر افتادن زمان صدور ویزای درخواستی باشد.

به همین جهت به تمام متقاضیانی که قصد دارند در آینده نزدیک به کشور فرانسه سفر خود را شکل دهند توصیه می شود که قبل از درخواست خود در مورد مراحل اخذ ویزای مورد نظرتان اطلاعاتی را به دست آورده و سپس اقدام به درخواست صدور ویزای این کشور داشته باشد. یکی از مهم ترین و حتی زمان برترین مراحل برای اخذ ویزای مورد نظرتان، گرفتن وقت سفارت فرانسه می باشد. توجه داشته باشید که این مرحله از مراحل اولیه برای درخواست شما بوده و بایستی تمام نکات مورد توجه به گرفتن وقت سفارت فرانسه را در نظر بگیرید.

۰۸ تیر ۹۸ ، ۲۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش

به دلایل مختلف سالانه افراد زیادی اقدام به اخذ ویزای اتریش و سفر به این کشور می نمایند که در این بین یکی از مهمترین مراحل، تعیین وقت سفارت اتریش می باشد. با این حال در ادامه ما توضیحات بیشتری در مورد وقت سفارت این کشور خواهیم داد تا افرادی که قصد سفر به این کشور بی نظیر را دارند راحت تر بتوانند اقدام نمایند.

وقت سفارت اتریش به چه معناست؟

سفر به کشورهای خارجی از جمله کشور اتریش نیاز به طی کردن مراحلی دارد که با طی شدن این مراحل است که امکان ورود به کشورهای خارجی برای متقاضیان به وجود می آید. در این بین لازم است تمامی افراد جهت ورود به کشورهای خارجی از جمله اتریش ویزای معتبری متناسب با هدف سفر خود داشته باشند. توجه داشته باشید اولین قدم برای اخذ ویزای کشورهای خارجی تعیین وقت سفارت می باشد به طوری که اگر شما بخواهید ویزای اتریش را دریافت کنید ابتدا باید اقدام به گرفتن وقت سفارت اتریش نمایید و مدارک مورد نیاز را تحویل دهید و پس از انجام مصاحبه ای که با شما می شود مراحل انگشت ‌نگاری را انجام دهید.

وقت سفارت اتریش

گرفتن وقت سفارت کشور اتریش

با وجود اهمیت گرفتن وقت سفارت اتریش لازم است افراد قبل از اقدام به اخذ ویزای این کشور اطلاعات کاملی از نحوه تعیین وقت سفارت داشته باشند تا به راحتی این امور را انجام دهند. توجه داشته باشید افرادی که دارای تعهد نامه الکترونیکی هستند و قصد اقامت در این کشور را دارند فقط می توانند با مراجعه به سفارت اتریش در تهران وقت ارائه درخواست خود را تعیین کنند و به هیچ عنوان امکان رزرو وقت سفارت اتریش به صورت آنلاین تورسط ما برای این افراد وجود ندارد.

اما دیگر متقاضیان که قصد سفر کوتاه مدت را دارند می توانند از روزهای شنبه تا پنجشنبه در ساعت ۹ تا ۱۷ از طریق درخواست آنلاین در سایت خدمات ویزا وقت مصاحبه رزرو نماید. دقت داشته باشید مدت زمان گرفتن وقت سفارت اتریش بسته به اینکه مدت اعتبار ویزای مورد نیاز شما چقدر است متفاوت می باشد و طبیعتا زمانی که برای ویزاهای بلند مدت نیاز است بیشتر از ویزاهای  کوتاه مدت است.

وقت سفارت اتریش

مراحل اخذ ویزای اتریش و وقت سفارت اتریش

اگر به طور کلی بخواهیم مراحل اخذ ویزای اتریش را بررسی کنیم باید بدانید که قبل از هر گونه اقدامی برای دریافت ویزا این کشور لازم است هدف سفر خود را معین نمایید و سپس ویزای درخواستی خود را انتخاب کنید. هنگامی که هدف شما از سفر به این کشور مشخص می شود و معلوم می شود که افراد برای کار، تحصیل، سرمایه ‌گذاری، تفریح و موارد دیگر قصد سفر به اتریش را دارند به راحتی می توانند ویزای مختص خود را دریافت نمایند. دقت داشته باشید این مرحله بسیار مهم است زیرا مدارک خواسته شده از سوی سفارت اتریش از شما با توجه به نوع ویزای درخواستی متفاوت خواهد بود.

مرحله بعد تعیین وقت سفارت این کشور می باشد که همانطور که گفته شد یکی از مراحل بسیار ضروری و حائز اهمیت است و در این گام باید اقدام به دریافت و پر کردن فرم آنلاین در این سایت نمایید و به دلیل اینکه این کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است کوچکترین اشتباهی در آن می‌ تواند در روند درخواست ویزای شما اختلال ایجاد نماید. با این حال بهتر است حتما این فرم توسط خود فرد پر شود و جالب است بدانید در حال حاضر در وب سایت خدمات ویزا این امور به صورت کاملا راحت و آسان صورت می ‌گیرد.

وقت سفارت اتریش

مراحل گرفتن وقت سفارت اتریش

برای گرفتن وقت سفارت اتریش لازم است در اولین قدم درخواست خود را برای تعیین وقت سفارت اتریش به مارشناسان ما ارسال نمایید. در این مرحله باید فرم درخواست اولیه را پر کنید و به همراه اطلاعات هویتی خود و اسکن گذرنامه و در صورت وجود، دعوتنامه ای که دارید به صورت غیر حضوری و اینترنتی در سایت ارسال کنید.

پس از این امر نیاز به پرداخت هزینه های لازم جهت بررسی درخواست وقت سفارت اتریش می باشد که در اینجا سایت به شما یک لیست پیشنهادی از وقت های خالی را ارائه می دهد و شما می توانید هر کدام از زمان‌ های خالی که مد نظر دارید برای وقت سفارت انتخاب نمایید که باید بدانید حضور به موقع در این زمان ضروری است.

در مرحله بعد که حیاتی ترین گام در اخذ ویزای اتریش است این می باشد که شما باید منتظر بمانید مدارکی که ارائه داده اید توسط تیم رزرواسیون ما بررسی شود و سپس نتیجه اعلام گردد. حال در این مرحله اگر با درخواست شما موافقت شد شما باید در وقت سفارت تعیین شده جهت انجام ادامه کارها در سفارت حضور پیدا کنید. دقت داشته باشید اگر در تاریخ مقرر به سفارت مراجعه نکنید علاوه بر اینکه درخواست شما رد می‌ شود، هزینه ای هم که جهت انجام امور پرداخت کردید به شما بازگردانده نخواهد شد.

وقت سفارت اتریش

راحت ترین روش برای گرفتن وقت سفارت اتریش

با وجود حساسیت و مهم بودن مرحله اخذ ویزای اتریش و تعیین وقت سفارت اتریش مشاهده می‌شود در حال حاضر بسیاری از افراد دغدغه زیادی برای طی کردن این مرحله دارند. اما جالب است بدانید که در حال حاضر وب سایت خدمات ویزا، خدمات مختلف از جمله تعیین وقت سفارت، ارائه فرم درخواست ویزا، پر کردن فرم درخواست ویزا، ارائه مشاوره رایگان، ارائه بیمه مسافرتی معتبر، بررسی مدارک لازم برای اخذ ویزا، رزرو بلیط، رزرو هتل در اتریش و بسیاری از کارهای اداری در این زمینه را انجام می دهد و به شما کمک می کند که به آسانی بتوانید ویزای اتریش را دریافت نمایید

توجه داشته باشید با مراجعه به مشاوران این سایت می توانید در سریعترین زمان ممکن وقت سفارت اتریش را دریافت کنید و جهت مصاحبه به این سفارت مراجعه نمایید. همچنین متخصصین این سایت با تجربه کافی که در این زمینه دارند شما را به خوبی در مورد مراحل این امر یاری می کنند.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت کشور اتریش برای اخذ ویزای تحصیلی

شرایط تحصیلی بسیار عالی در دانشگاه های پیشرفته کشور اتریش موجب شده است تا افراد زیادی قصد ادامه تحصیل در این کشور را داشته باشد که برای این امر نیاز به اخذ ویزای دانشجویی و یا ویزای تحصیلی کشور اتریش می باشد. دقت داشته باشید یکی از اصول گرفتن ویزای تحصیلی از سوی دولت این کشور اخذ پذیرش در دانشگاه های معتبر اتریش می باشد که برای این امر نیاز است دانشجویان رشته مورد نظر خود را انتخاب کنند و در کشور اتریش در یکی از دانشگاه های آن پذیرش شوند.

همچنین لازم است متقاضیان برای ثبت درخواست ویزای خود به سفارت اتریش مراجعه نمایند که برای مصاحبه ابتدا نیاز به وقت سفارت اتریش می باشد. در این بین باید بدانید از جمله مهمترین مدارکی که در هنگام مصاحبه در سفارت اتریش باید تحویل دهید، فرم درخواست ویزا است که به صورت کامل و خوانا باید پر شده باشد.

شرایط وقت سفارت اتریش جهت تحصیل

گذرنامه با مدت اعتبار کافی، گواهی صادره از دانشگاه و ریز نمرات مهر و موم شده نیز از دیگر مدارک برای ارائه می باشد. همچنین لازم است بدانید بعضی از دانشگاه های این کشور جهت پذیرش دانشجو امتحان ورودی که شامل امتحان کتبی و مصاحبه حضوری می شود نیز برگزار می کنند که برای پذیرش باید در این امتحان ورودی شرکت نمایید و نمره قبولی بگیرید. از طرفی باید بدانید دانشجویان خارجی پس از ثبت نام در دانشگاه های اتریش باید به یادگیری زبان آلمانی بپردازند و اگر نمرات آنها پایین بود ۴ سال را باید در دبیرستان در دروس اصلی و مرتبط با رشته تحصیلی خود تحصیل کنند.

نکته بسیار حائز اهمیتی که وجود دارد این است که افرادی که در حال حاضر مشغول به تحصیل در دانشگاه های آزاد و سراسری هستند و هنوز فارغ التحصیل نشده اند فرصت بسیار خوبی برای تحصیل در دانشگاه های اتریش دارند به صورتی که می توانند اقدام به اخذ انتقالی از دانشگاه خود به یکی از دانشگاه‌ های کشور اتریش نمایند.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش برای اخذ ویزای پزشکی

یکی از مهمترین رشته های تحصیلی که در کشور اتریش متقاضی دارد رشته های پزشکی و دندانپزشکی می باشد زیرا دانشگاه های اتریش از نظر علمی، اعتبار بین المللی دارند و مدارک آنها در سراسر دنیا قابل قبول است و البته هزینه های کمی که در برابر امکانات و آموزش های با کیفیت بسیار بالا این کشور وجود دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده است. حال باید بدانید برای اخذ ویزای پزشکی اتریش نیز نیاز به گرفتن وقت سفارت اتریش می باشد و طی کردن مراحل اخذ ویزای پزشکی نیز تقریبا مانند دیگر ویزاها است.

حال دقت داشته باشید مهم ترین دانشگاه‌های علوم پزشکی مورد تایید وزارت علوم ایران در کشور اتریش شامل دانشگاه وین، دانشگاه اینسبروک، دانشگاه علوم پزشکی وین و دانشگاه گراتس می شود که افراد می‌ توانند جهت انتخاب بهترین دانشگاه و دریافت راحت ویزای پزشکی این کشور با مشاوران ما در سایت خدمات ویزا به صورت حضوری و رایگان در ارتباط باشند تا به راحتی بتوانند جهت دریافت ویزای این کشور و اخذ وقت سفارت اتریش اقدام نمایند.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش برای ویزای تجاری

یکی از مهمترین اهداف مراجعه کنندگان به سفارت اتریش گرفتن ویزای تجاری اتریش می باشد زیرا این کشور گزینه ای مناسب برای انجام امور تجاری است. در این بین لازم است بدانید علاوه بر نیاز به تعیین وقت سفارت اتریش متقاضیان باید انواع مدارک را تهیه کنند و مراحل مختلف اداری را نیز طی نمایند با وجود اینکه در حال حاضر افراد زیادی از کشورهای مختلف از جمله کشور ایران اقدام به اخذ ویزای تجاری اتریش نموده اند و مشغول به کسب و کار در این کشور هستند بهتر است افراد از متخصصین با تجربه در این زمینه کمک بگیرند تا روند دریافت ویزای تجاری آنها راحت تر انجام گیرد.

دقت داشته باشید مهمترین امر برای انجام فعالیت‌ های تجاری در اتریش گرفتن ویزای تجاری این کشور می ‌باشد که این امر نیاز به انجام کارهای اداری دارد. لازم است به دلیل زمانبر بودن دریافت ویزای تجاری اتریش، افراد حداقل ۲ تا ۳ هفته قبل از سفر اقدام به تعیین وقت سفارت اتریش و اخذ ویزای تجاری این کشور نمایند تا در این زمینه با مشکل مواجه نشوند.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش برای اخذ ویزای توریستی

کشور اتریش با وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی متعددی که دارد سالانه مقصد گردشگران متعددی از جهان قرار می گیرد. با این حال لازم است بدانید ویزای توریستی اتریش برای گردشگرانی که قصد سفر به این کشور را دارند الزامی می باشد و افراد نمی توانند بدون داشتن این ویزا وارد کشور اتریش شوند. حال لازم است بدانید برای اخذ این ویزای توریستی اتریش نیز نیاز به تعیین وقت سفارت اتریش می باشد تا متقاضی به این سفارت مراجعه کند و مدارک مورد نیاز خود را ارائه دهد.

لازم است بدانید برای اخذ ویزای توریستی اتریش، مصاحبه و گرفتن وقت سفارت اتریش الزامی است. برای این امر لازم است گردشگران قبل از تاریخ سفر اقدام به اخذ ویزا نمایند تا به موقع این ویزا به دست آنها برسد و از سفر خود باز نمانند. لازم است بدانید این ویزا حدود یک ماه اعتبار دارد که متقاضیان باید زودتر از اتمام شدن ویزا کشور اتریش را ترک نمایند. در صورتی که افراد قصد سفر به صورت خانوادگی به کشور اتریش را داشته باشند، باید برای تک تک افراد فرم های جداگانه پر شود و در زمان مراجعه به سفارت اتریش نیز تمامی افراد به صورت حضوری مراجعه کنند.

وقت سفارت اتریش

وقت سفارت اتریش برای اقامت دائم این کشور

کشور اتریش علاوه بر آنچه بیان شد از نظر فرهنگی و اقتصادی یک کشور مرفه و غنی است با این حال طبیعتا افراد زیادی قصد اخذ اقامت دائم این کشور را دارند. دقت باشید با وجود اینکه امکان کار و زندگی به بهترین نحو ممکن در کشور اتریش وجود دارد طبیعی است که افراد اقامت دائم این کشور را برمی گزینند. همچنین لازم است بدانید با داشتن ویزای اتریش افراد می توانند در دیگر کشورهای اروپایی که عضو حوزه شینگن هستند نیز زندگی نمایید. حال لازم است بدانید یکی از بهترین روش های دریافت اقامت دائم این کشور، از طریق سرمایه‌ گذاری می باشد زیرا این کشور به دلیل دارا بودن نیروی کار ماهر و توانا، زیرساخت ‌های قوی و مدیریت عمومی کارآمدی دارد که بستری مناسب برای تاسیس دفترهای مرکزی شرکت ها می باشد.

با این حال افراد می توانند با ثبت شرکت در این کشور اقامت دائم بگیرند. اقامت اتریش از طریق ازدواج نیز روش دیگری است که افراد آن را انجام می دهند. به طوری که افراد می ‌توانند با ازدواج با یک شخص اتریشی پس از گذشت ۶ سال از زندگی مشترک، درخواست کسب تابعیت این کشور را ارائه دهند. برای این امر لازم است افراد تسلط کامل به زبان آلمانی داشته باشند و با درآمد مناسب و همچنین عدم سوء پیشینه به راحتی اقامت این کشور را دریافت کنند. لازم به ذکر است که برای تمامی این موارد لازم است در گام اول متقاضیان اقدام به گرفتن وقت سفارت اتریش نمایند و سپس مراحل دیگر را انجام دهند.

وقت سفارت اتریش

مدارک لازم برای وقت سفارت اتریش

با وجود آنچه بیان شد در می یابیم که لازم است در قدم اول افراد نوع ویزای مورد نظر خود را انتخاب کنند و پس از تعیین وقت سفارت اتریش، مدارک مورد نیاز را تهیه نمایند تا در روز مصاحبه به همراه فرم تکمیل شده به سفارت ارائه دهند.

در این بین مهمترین مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزاهای مختلف اتریش شامل فرم درخواست ویزا کامل شده، اصل پاسپورت با امضا، عکس پرسنلی تمام رخ با زمینه سفید، ترجمه شناسنامه و کپی از تمام صفحات آن، گذرنامه های  قبلی، گواهی حساب بانکی به زبان انگلیسی، حساب های جاری، سپرده ‌های بانکی، ترجمه سند مالکیت، ترجمه مدارک شغلی، پروانه وکالت برای وکلا، پروانه مطب و کارت نظام پزشکی برای پزشکان، ارائه کارت بازنشستگی و ارائه آخرین فیش حقوقی برای بازنشسته ها، اصل نامه اشتغال به تحصیل یا اشتغال به کار برای دانشجویان، دانش‌آموزان، معلمان و اساتید، مدارک مربوط به مدت زمان سفر و اقامت در هتل، بیمه نامه معتبر، پرداخت هزینه های مذکور برای اخذ ویزا و غیره می باشد.

وقت سفارت اتریش

مصاحبه در سفارت اتریش

انجام مصاحبه برای اخذ ویزای اتریش یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه داشته باشید زیرا در تایید ویزای شما بسیار تاثیرگذار است. دقت داشته باشید هنگامی که تاریخ و ساعت مشخصی از سفارت اتریش برای شما تعیین شد باید جهت انجام مصاحبه به سفارت این کشور مراجعه نمایید. لازم است بدانید درست و غلط بودن انجام دادن این مصاحبه می تواند در روند اخذ ویزای شما بسیار اهمیت داشته باشد.

حال با وجود اینکه بیشتر افراد به دلیل اهمیت وقت مصاحبه ویزای اتریش آگاهی دارند، استرس زیادی در این باره داشته که بهتر است از تجربه دیگران در وقت مصاحبه استفاده کنند و اشتباهات آنها را تکرار نکنند. لازم است بدانید هنگامی که شما برای اخذ وقت سفارت اتریش اقدام می ‌کنید باید در تاریخ و زمان دقیق برای مصاحبه حضور یابید. همچنین دقت داشته باشید اگر به سوالات مصاحبه اتریش آشنایی بیشتری داشته باشید به راحتی خواهید توانست پاسخ های درست و مناسب ارائه دهید که برای این امر می توانید با مشاوران ما در سایت خدمات ویزا در ارتباط باشید.

وقت سفارت اتریش

حضور شخص متقاضی در سفارت اتریش

در هنگامی که زمان معینی برای حضور شما در سفارت اتریش تعیین شد، لازم است که افراد متقاضی به صورت فردی در روز مصاحبه حضور داشته باشند زیرا مصاحبه انجام شده برای اخذ ویزا برای هر کس به صورت مجزا انجام می شود و مراحل انگشت نگاری نیز باید توسط هر فرد انجام شود. همچنین دقت داشته باشید اگر سفارت اتریش مدارک بیشتری را علاوه بر مدارک ذکر شده از شما درخواست کند باید هر متقاضی به صورت شخصی برای انجام مصاحبه مجدد و تکمیلی به سفارت مراجعه نمایید.

وقت سفارت اتریش

هزینه وقت سفارت اتریش و اخذ ویزای

رای اخذ ویزای هر کشوری از جمله کشور اتریش هزینه‌ هایی وجود دارد که این هزینه ها می تواند با توجه به نوع ویزای شما متفاوت باشد. به طور کلی می توان گفت هزینه برای کودکان ۶ تا ۱۲ سال حدود نصف هزینه برای ویزای بزرگسالان می باشد و از طرفی کودکان زیر ۶ سال نیز به صورت رایگان این ویزا را دریافت می کنند. از طرفی باید بدانید برای تعیین وقت سفارت اتریش و بررسی و تایید مدارک نیز هزینه ای نیاز است که آن را باید در سفارت پرداخت کنید. حال در این باره باید توجه داشته باشید که همه هزینه ها باید به یورو پرداخت شوند پس لازم است پیش از اقدام به انجام این کار هزینه های مورد نظر خود را تامین نموده تا دچار مشکل نشوید.

وقت سفارت اتریش

آدرس سفارت اتریش در تهران

حال با وجود آنچه در مورد اخذ ویزای اتریش بیان شد، تعیین وقت سفارت اتریش و حضور در این سفارت برای افراد متقاضی ویزای این کشور الزامی می باشد. توجه داشته باشید اتریش نیز مانند دیگر کشورهای اروپایی بزرگ در کشور ایران دارای سفارت می باشد که نشانه آن در شهر تهران، نیاوران، خیابان باهنر، خیابان مقدسی، خیابان احمدی زمانی، کوچه میرولی، پلاک ۸ است.

وقت سفارت اتریش

کشور اتریش

کشور اتریش یکی از کشورهایی است که عضو اتحادیه شینگن است و جزو کشورهای اروپای مرکزی است. اتریش یکی از کشورهای بسیار پیشرفته و زیبا در قاره اروپا می باشد که امروزه در سراسر جهان به کوه های آلپ، دریاچه های شیشه ای و جنگل های بسیار وسیعی که دارد مشهور می باشد. این کشور که یکی از ثروتمندترین کشورهای اروپا است. ساکنان آن با استانداردهای بسیار بالایی زندگی می کنند.

در این بین لازم است بدانید ساله افراد زیادی با اهداف مختلف قصد سفر به اتریش را دارند که برای این امر اولین قدم انجام شده گرفتن وقت سفارت اتریش و اخذ ویزای این کشور می باشد. لازم است بدانید که مهمترین مواردی که موجب جذابیت این کشور برای خارجی ها شده است شامل آموزش عالی، ثبات سیاسی، مراقبت ‌های بهداشتی استاندارد، آب و هوای متعادل، جاذبه های توریستی، شرایط زندگی عالی، فرهنگ بی‌نظیر مردم و غیره می باشد. حال با این وجود اگر شما هم قصد سفر به کشور اتریش را دارید لازم است در مورد نحوه گرفتن ویزا و وقت سفارت این کشور اطلاعات جامعی به دست آورید.

۰۸ تیر ۹۸ ، ۱۷:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
خدمات ویزا