وقت سفارت یونان

وقت سفارت چیست و چگونه باید وقت سفارت یونان بگیرند؟ چه مدارکی جهت ویزای یونان مورد نیاز است؟ برای بسیاری افرادی که قصد سفر و مهاجرت به یونان و سایر کشورهای منطقه را دارند این سوال پیش می آید چگونه این مراحل را طی کنند اخذ وقت سفارت یونان برای افرادی که تصمیم دارند به این کشور سفر کنند الزامی است دریافت ویزا یکی از پیش نیازهای سفر به یونان است برای این کار باید مراحلی را طی نمایید.

طی این مراحل گرچه سخت و زمان بر است اما الزامی است. وب سایت خدمات ویزا ارائه کننده خدمات ویزا و مرکز معتبر و مورد تایید سفارت یونان است که علاوه به مشاوره دادن به شما، جهت دریافت وقت سفارت یونان وکیل و همراه شما برای طی کردن این مراحل باشد. همچنین مشاوره های تخصصی و خصوصی قبل از دریافت وقت سفارت یونان برای تمام مراجعین و افرادی می دهد که قصد سفر به یونان را دارند. با شما همراه و همگام از ابتدا تا انتهای راه دریافت ویزای یونان و اخذ وقت سفارت یونان خواهیم بود تا در این راه به بهترین شکل عمل نموده و زمان دریافت وقت سفارت و دریافت ویزا را برایتان کوتاه و سریع و آسان کنیم.

وقت سفارت یونان

وب سایت خدمات ویزا همراه شما برای سفر به یونان

سفر به یونان این کشور اروپایی عضو شنگن می تواند به یک تجربه بی نظیر در زندگیتان تبدیل شود. برای اینکه سفری آسان به این کشور زیبا داشته باشید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. از جمله خدماتی که وبسایت ما می دهد انجام و مشاوره در زمینه صدور ویزای شنگن است. ویزای شنگن برای بیش از ۲۶ کشور اروپایی که تفاهم نامه ای مبنی بر اینکه محدودیت مرزی برای اتباع خود قائل نباشند صادرمی شود. البته برای افراد و اتباع خارجی این قوانین سختگیرانه خواهد بود.

وب سایت ما مجری ویزای شنگن و ویزای یونان است تا تمام مراحل از همان ابتدا تا سفر به یونان با شما همراه باشد. شنگن بزرگترین منطقه ای است که بدون نیاز به پاسپورت می توان در آن سفر کرد. ما به شما در چند مرحله مهم کمک می کنیم: نوع در خواست ویزای یونان، چگونه و چطور در خواست بدهید و وقت سفارت یونان را بگیرید، مشاوره مصاحبه خود را چگونه انجام دهید و … . وب سایت ما مرجعی برای تسهیل درخواست ویزای یونان است که اطلاعات کاملی راجع به پروسه درخواست ویزا را در اختیارتان قرار می دهد، در زمینه صدور ویزا و سفر و اقامت در یونان اطلاعات مفید در اختیارتان قرار می دهد.

وقت سفارت یونان

وقت سفارت یونان

گرفتن وقت سفارت یونان پروسه ای طولانی و پیچیده دارد و زمان انتظار آن کمی زیاد است این امر به دلیل حجم بالای تقاضا است. وقت سفارت یونان  چیست و چرا باید وقت سفارت بگیریم؟ تمام گردشگران و مهاجرینی که قصد ورود به خاک یونان را دارند موظف اند اقدام به دریافت ویزا نمایند. برای این امر سفارت یونان پس از دریافت مدارک روز معینی را برای حضور شما جهت مصاحبه و انگشت نگاری مشخص می کنند. دریافت وقت سفارت یونان و تکمیل فرم های درخواست ویزا یکی از موارد ضروری درخواست دریافت ویزا است که می توانید این موارد را به وب سایت خدمات ویزا بسپارید تا به بهترین شکل و در کوتاهترین زمان تمام مراحل را بدون این که لازم به دوندگی و صرف زمان زیاد باشد انجام دهیم. تعیین وقت سفارت یونان در صورتی که فرد مدارک ناقصی ارائه داده باشد و یا فرم خود را بدرستی پر نکرده باشد و یا در زمان مشخص شده در سفارت حضور بهم نرساند، سه ماه به تاخیر می افتد. هر اشتباهی در این زمینه باعث می شود تاخیری چند ماهه در روند صدور ویزای تان ایجاد شود اما با واگذار کردن این امور به ما در کلیه امور مربوط به صدور ویزا راهنمایتان خواهیم بود تا در کوتاهترین زمان ممکن بتوانید علاوه بر دریافت وقت سفارت یونان، ویزای شنگن را برای سفر به این کشور دریافت نمایید.

وقت سفارت یونان

مراحل دریافت وقت سفارت یونان

 برای این که بتوانید وقت سفارت یونان را بگیرید باید در سایت سفارت درخواست ویزا نمایید این روند با مراجعه به سایت خدمات ویزا و تکمیل فرم در خواست انجام می گیرد. پس از اینکه در فرم مشخصات و اطلاعات تماس و هدف از سفرتان را مشخص نمودین یک کد رهگیری همراه با یک تاریخ مشخص به اطلاعات تماس شما ارسال خواهد شد. کد ارسال شده شناسه مشخصات و پرونده تکمیل شده شما در سفارت است که با آن کد شما را در سیستم تعیین وقت سفارت می شناسند و زمان مشخص شده همان وقت سفارت یونان است که در آن تاریخ باید در سفارت برای مصاحبه و بررسی پرونده و انگشت نگاری حضور داشته باشید. وب سایت خدمات ویزا مجری صدور ویزای یونان فرآیند دریافت وقت سفارت یونان را به صورت اینترنتی برای متقاضیان عزیز انجام می دهد.

اگر فرم به صورت صحیح تکمیل شود برای شما یک کد رهگیری مشخص خواهد شد و براساس همین کد زمانی برای حضورتان در سفارت تعیین می شود که به وسیله ی اطلاعات تماسی که خودتان به سایت داده اید از آن مطلع خواهید شد. وقت سفارت یونان به صورت تلفنی داده نمی شود و برای این که مراحل را به شکل صحیحی طی نمایید می توانید به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. با سپردن تمامی امور مربوط به صدور ویزا به وبسایت خدمات ویزا هم در هزینه و هم در زمان خود تا حد زیادی صرفه جویی کرده اید.

وقت سفارت یونان

موارد مهم گرفتن وقت سفارت یونان

جهت راهنمایی در زمینه مصاحبه، مشاوران ما راهنمای شما خواهند بود دقت نمایید، پس از دریافت کد رهگیری دیگر هیچگونه ویرایش و اصلاحاتی نمی توان روی فرم انجام دادو بدون داشتن کد رهگیری نمی توانید وقت سفارت یونان دریافت نمایید. باید در ثبت اطلاعات دقت لازم داشته باشید زیرا هرگونه مغایرتی در نام ها و اطلاعات وارد شده در فرم بخش پذیرش ویزا از مصاحبه با فرم امتناع خواهد کرد. داشتن دو کپی یا پرینت اینترنتی فرم در وقت تعیین شده برای مصاحبه الزامی است برای این که روند دریافت ویزایتان خیلی سریع و بدون اشتباه پیش روددرصورت تمایل به این که کلیه امور مربوط به دریافت وقت سفارت یونان  و دریافت ویزا طبق روال و در مدت زمان کوتاه پیش رود ویا هر اطلاعات و خدمات مربوطی قبل از سفر به یونان برای دریافت اطلاعاتی راجع به هتل ها و تورهای لحظه اخری یونان به وبسایت خدمات ویزا مراجعه نمایید این شرکت راهنمای سفر به یونان برای اطلاع مهاجرین ومشاورانی متبحر برای راهنمایی مسافرین عزیز به مقصد این کشور دارد که اطلاعاتی مفید در این زمینه را در  اختیار شما قرار می دهد.

وقت سفارت یونان

توصیه هایی از وب سایت خدمات ویزا مربوط به ویزای یونان و گرفتن وقت سفارت یونان

در زمانی که برای وقت سفارت برایتان تعیین شده حتما ده دقیقه قبل در محل حضور داشته باشید. حضور متقاضی صدور ویزا الزامی است و وقت تعیین شده قابل انتقال به غیر نمی باشد. در صورتی که وقت مشخص شده را از دست بدهید وقت تعیین شده لغو شده و شما باید مجددا اقدام به پر کردن فرم و درخواست تعیین وقت سفارت یونان را بدهید، کد رهگیری جدیدی به شما داده می شود که البته این بار باید مدت زمان بیشتری منتظر بمانید تا برایتان وقت سفارت جدیدی تعیین شود. هنگام مراجعه در زمان وقت سفارت یونان پاسپورت تان را همراه داشته باشید زیرا اطلاعاتتان به دقت مورد بررسی قرا می گیرد و سپس به شما اجازه ورود به بخش ویزای سفارت را خواهند داد. به جز کودکانی که به سن قانونی نرسیده اند سایرین نمی توانند همراه داشته باشند. برای اطلاع دقیق از روند مصاحبه و نحوه حضور در سفارت و شرایط صدور ویزا  برای آسودگی خاطر خود به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. ما به شما کمک خواهیم کرد این مراحل را به صحیح ترین شکل و در کوتاهترین زمان ممکن طی کنید.

وقت سفارت یونان

ویزای یونان

وب سایت ما نه تنها در زمینه صدور ویزا همراه شما است بلکه پکیج های تورهای مسافرتی تفریحی، خانوادگی و گروهی و انفرادی با تایید رسمی آژانس مسافرتی یونان جهت ارائه به سفارت ها و اخذ ویزای تورهای توریستی، تجاری و نمایشگاهی و تفریحی این شرکت در سراسر دنیا را  ارائه می دهد. اطلاعات مفیدی هم به صورت تلفنی و حضوری دریافت نمایید. همچنین این شرکت برای پیشگیری از هزینه های غیر ضروری و مشکلات عدم صدور ویزا، بررسی و پیگیری وضعیت متقاضی برای اخذ ویزا تکمیل پرونده امکان مشورت با کارشناسان با تجربه و متخصص این شرکت را به صورت تماس تلفنی و ایمیلی فراهم آورده است. ویزا برگه ی اجازه ورود شما به یونان است و مفهوم جداگانه ای با پاسپورت و گذرنامه دارد. ویزای یونان، ویزای شنگن است و این ویزا برای متقاضیان ایرانی سفر به این کشور صادر می شود و بسته به نوع سفر و انگیزه و هدف شما از سفر انواع ویزا متفاوت است. انواع ویزای کوتاه مدت و بلند مدت یونان وجود دارد که می توانید با ارسال مدارک و پر کردن فرم تقاضا، درخواست دهید. اما اگر می خواهید روند دریافت ویزایتان سریعتر و بدون دوندگی انجام شود می توانید به ما که خدمات تخصصی در این خصوص می دهیم مراجعه نمایید. شرکت ما، مشاوره های تخصصی در خصوص خدمات مربوط به انواع ویزای یونان، تنظیم انواع دعوت نامه رسمی و تکمیل تقاضا نامه به صورت آنلاین و تعیین وقت سفارت یونان و راهنمایی ضروری و مفیدی جهت انجام مصاحبه به شما می دهد.

وقت سفارت یونان

سایر وقت سفارت های کشور های اروپایی

  • وقت سفارت نروژ
  • وقت سفارت لهستان
  • وقت سفارت پرتغال
  • وقت سفارت فنلاند
  • وقت سفارت استونی
  • وقت سفارت لیتوانی
  • وقت سفارت لوکزامبورگ
  • وقت سفارت اسلواکی
  • وقت سفارت اسلوونی
  • وقت سفارت لاتویا
  • وقت سفارت مالت
  • وقت سفارت چک
  • وقت سفارت دانمارک

اخذ ویزای یونان  با وبسایت خدمات ویزا

 صدور ویزا در دسته بندی های کوتاه مدت و بلند مدت با توجه به نوع در خواست و هدفتان از سفر تعیین می شود. ویزای یونان برای افراد متقاضی برای ورود به خاک این کشور و یا گذر از آن صادر می شود و به صورت برچسب همراه با مهر مخصوص در صفحات مربوط در گذرنامه شخصی متقاضی الصاق می شود. شرکت ما مجری ویزا و خدمات ویزا است. تمام امور مربوط به انواع ویزای یونان ووقت سفارت یونان را در کوتاهترین زمان برای شما انجام می دهد. مدارک هویتی، مدارک تحصیلی و مدارک شغلیتان را با مراجعه به این شرکت می توانید جهت پیگیری امور ویزا نزد ما بگذارید و با عقد قرارداد کلیه امور مربوط به دریافت ویزا را به شرکت ما محول کنید. صدور ویزا در شرکت ما با بهره مندی از مدیران متخصص و مجرب می تواند به راحتی امکان  دریافت وقت سفارت یونان را در کوتاهترین مدت برایتان مهیا نماید. ویزا نوعی اجازه ورود از سوی کشور به فرد متقاضی است و شروع و پایان آن یعنی تاریخ اعتبار ویزا است و شما با توجه به آن تاریخ مجاز به حضور با مدت مشخص در این کشور خواهید بود. انواع ویزای یونان با دسته بندی ها مختلف شامل ویزای تحصیلی یونان، ویزای توریستی؛ ویزای تجاری، ویزای پزشکی، ویزای کار و ویزای کنفرانس و ویزای خانوادگی و…می باشد.

وقت سفارت یونان

انواع ویزا و وقت سفارت یونان

ویزا ها و هدف شما از سفر زمان اقامت و زمان تقاضا ی ویزا، اخرین زمان حضور تان در کشور یونان را مشخص می کند. تاریخ اعتبار ویزا ها تعیین می کند شما چه مدت مجاز به حضور و اقامت در یونان هستید و تنها در همین مدت اجازه حضور در این کشور را دارید. ویزای یونان مانند سایر ویزا ها نشان می دهد شما واجد شرایط ورود به خاک یونان هستید هدفتان از سفر نوع ویزای صادره برای شما را تعیین می کند و ضمیمه گذرنامه و پاسپورت برای ورود به کشور مقصد می شود. ویزای مولتی یونان یکی از ویزاهایی است که طبق قوانین کشورهای عضو شنگن تا ۵ سال اعتبار دارد و در این مدت دارنده این ویزا می تواند بدون محدودیت در حوزه شنگن وارد شده و یا از آن خارج شود.

ویزاهایی که جهت گردشگری، دیدار وابستگان و کنفرانس و برخی ویزاهای تحصیلی در زمره ویزای کوتاه مدت یونان قرار دارد و مابقی ویزای بلند مدت محسوب می شود به طور معمول مدت زمان ویزا های کوتاه مدت و بلند مدت از یک تا ۹۰ روز است ولی شما تنها سی روز اجازه حضور در یونان را خواهید داشت که  از زمان صدور ویزا در تایم نود روزه، خودتان می توانید انتخاب کنید به چه شکل حضور از این زمان استفاده نمایید. وب سایت خدمات ویزا مطمئن ترین گزینه برای دریافت ویزای یونان و دریافت وقت سفارت یونان می باشد.

وقت سفارت یونان

ویزای تحصیلی یونان

دانشگاه های یونان در سطح بالایی قرار دارند و از شناخته شده ترین دانشگاه در سطح اروپا می باشند این کشور را با عنوان پایتخت فرهنگ اروپا می شناسند و یکی از برترین کشورها برای ادامه تحصیل و بورسیه و زندگی به حساب می آید. برای اطلاع از شرایط تحصیل در یونان و دریافت ویزای یونان جهت تحصیل و نحوه تنظیم دعوت نامه های رسمی دانشگاه و موسسات عالی یونان و نحوه تکمیل پرونده آموزشی به وب سایت خدمات ویزا مراجعه نمایید. مدارک آموزشی برای تحصیل و دریافت این ویزای یونان به زبان یونانی و یا انگلیسی باید ترجمه باشند در این کشور امتیازات زیادی برای دانشجویان در نظر گرفته می شود و سطح بالای دانشگاه ها موجب شده افراد زیادی متقاضی ادامه تحصیل در یونان باشند.

اگر شما هم تصمیم دارید با تکمیل مدارک تحصیلی از یکی از موسسات و دانشگاه های یونان پذیرش بگیرید، می توانید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. مشاوران متبحر ما در خصوص دریافت ویزای تحصیلی یونان شما را راهنمایی خواهند کرد جالب است بدانید تحصیل در یونان برای هر فردی با شرایط سنی ممکن است فقط  برای جلوگیری از بروز مشکل در مراحل دریافت ویزای تحصیلی یونان باید با مشاوران خبره در ارتباط باشید تا بتوانید این مسیر را به درستی طی کنید.

وقت سفارت یونان

ویزای کار یونان

افزایش و تغییرات صنعتی که در یونان صورت پذیرفته باعث شده این کشور در زمینه کشاورزی، صنایع دریایی و گردشگری که بخش های مهم صنعت یونان را تشکیل می دهد. سیاست های متفاوتی را برای جذب و به کار گیری نیرو پیش بگیرد. خدماتی از قبیل فروش و خدمات کاری شخصی همواره در حال پیشرفت و زمینه جذب نیرو دارد. برای دریافت ویزای کار یونان و نحوه اقدام برای این در خواست ویزا قبل از دریافت وقت سفارت یونان باید دعوت نامه رسمی از سوی یک کارفرما از یونان داشته باشید.

می توانید به مشاوران وبسایت خدمات ویزا تماس بگیرید و از شرایط دقیق دریافت ویزای کار مطلع شوید. این شرکت در انجام تمام امور مربوط به ویزای کار یونان با شما همراه است. متقاضیان ویزای کار لازم است سلامت جسمی و توانایی تامین هزینه برگشت باید دعوتنامه معتبر از یک کارفرما در یونان داشته باشند اگر هم بعد از اتمام قرار داد کاری خود تمایل به تمدید ویزای یونان خود دارید می توانید مجدد وب سایت خدمات ویزا کمک بگیرید. دقت داشته باشید در خواست ویزای کار با توجه به مدت آن دارای هزینه های متفاوتی است بالاخص برای مهاجرین و متقاضیان کار از سایر کشور های اروپایی این روند متفاوت خواهد بود.

وقت سفارت یونان

ویزای توریستی یونان

وب سایت خدمات ویزای یونان مشاوره تخصصی ویزای یونان با تنظیم دعوتنامه رسمی و ترانسفر فرودگاهی بعلاوه هزینه سفارت کوتاهترین راه برای دریافت ویزا توریستی یونان و اخذ وقت سفارت یونان پیش رویتان قرار می دهد. این سایت کلیه خدمات اخذ ویزای یونان را انجام می دهد و مشاورین با تجربه ما متخصص در صنعت توریسم در خدمت هموطنان، انواع ویزا توریستی را از ابتدا تا انتها انجام می دهد.

ویزا توریستی مخصوص تور یونان یا دیدار اعضای خانواده است. تاریخ و مدت اعتبار ویزای توریستی یونان بسته به تصمیم کنسولگری و نوع درخواست تان دارد که برای این که روند کارتان صحیح انجام شود و در مسیر درستی قرار بگیرد. می توانید از مشاوران وب سایت خدمات ویزا مشاوره های تخصصی در این زمینه بگیرید همچنین جهت مصاحبه و سایر امور همراه شما هستیم. برای سفر به یونان برای ویزای توریستی حداقل سه ماه قبل از سفر باید اقدام نمایید.

وقت سفارت یونان

ویزای پزشکی یونان

ویزای پزشکی یونان نیز تقریبا شرایط یکسانی با قوانین اتحادیه اروپا دارد یکی از شرایط دریافت ویزای پزشکی یونان این است که بیماری فرد مسری و واگیردار نباشد. طول درمان نباید طولانی باشد زیرا به سلامت جامعه لطمه وارد می شود. تمکن مالی جهت هزینه های درمانی از الزامات است. ویزای پزشکی از ویزاهای فوری است که برای اطلاعات و دریافت راهنمایی می توانید با وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید. در این ویزا بیمار باید اثبات کند در پایان دوره درمان به کشور خود باز خواهد گشت.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای پزشکی یونان شامل نامه تاییدیه از سوی پزشک و مدارک و پرونده پزشکی به طور کامل برای دریافت این ویزای یونان لازم است.  تمامی مدارک برای هماهنگی با بیمارستان و تیم پزشکی به تایید پزشک متخصص کشور مقصد باید رسیده باشد. پرینت حساب شش ماه گذشته فرد از سوی بانک و اثبات توان مالی برای هزینه درمان؛ مدارک مربوط به تمکن مالی و آدرس محل اقامتی که در طول حضور در یونان خواهید داشت.

وقت سفارت یونان

ویزای ازدواج یونان

ویزای یونان مانند سایر ویزاها کوتاه مدت است. برای این که از شرایط اخذ ویزا برای ازدواج با یک تبعه یونانی مطلع شوید می توانید با وب سایت خدمات ویزا تماس بگیرید برای تقاضای این ویزا باید قبل از تعیین وقت سفات یونان مشخص نمایید هدف از سفرتان چیست، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ازدواج و اخذ این ویزا شامل پاسپورت، مدارکی دال بر مجرد بودن شما قبل از ازدواج یا مدارک رسمی طلاق و یا فوت همسر سابق با تاییدیه افسران سفارت؛ مشخص کردن محل اقامت بعد از ازدواج و نامه ای مبنی بر برنامه تان برای اقامت بعد از ازدواج، اعلامیه ازدواج باید در یکی از نشریات محلی(روزنامه )با زبان یونانی منتشر شود و کپی آن برای صدور ویزا لازم است.

وقت سفارت یونان

سایر ویزاهای یونان

ویزا های دیگری هم وجود دارد که بر اساس تعداد دفعات ورود و خروج به این کشور مشخص می شود که این امر ویزای یونان را به ویزای محدود شده، ویزای عادی شنگن و ویزای یو اس وی، تقسیم می کند. ویزای ترانزیت نیز برای افرادی صادر می شود که شخص نمی تواند از فرودگاه خارج شود و تنها می تواند پرواز خود را به یک مقصد دیگر تعویض نماید. با ویزای وی ال تی شخص می تواند بدون ارائه مدارک معتبر به عنوان پناهنده به کشورهای عضو شنگن وارد شود که این ویزا برای مواقع ضروری است.

وقت سفارت یونان

مدارک مورد نیاز برای وقت سفارت یونان

برخی مدارک برای اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت یونان عمومی است. مدارکی مانند عکس، ترجمه شناسنامه، کپی از تمام صفحات شناسنامه، استعلام تمکن مالی و کلیه مدارک هویتی برای همه یکسان است اما مدارکی چون پرونده پزشکی برای ویزای پزشکی، دعوتنامه کارفرما برای ویزای کار، و مدارک تحصیلی و نامه پذیرش یک موسسه عالی، مرتبط با هدف شما از سفر خواهد بود. که می توانید جهت صدور انواع ویزا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

وقت سفارت یونان

وبسایت خدمات ویزا

چرا وبسایت ما را برای امور مربوط به ویزای خود انتخاب نمایید؟ خدمات وبسایت ما تضمینی و دقیق است و متخصصینی متبحر تمام امور مربوط به ویزا را برایتان از صفر تا صد انجام می دهند. همچنین خدمات مشاوره ای در زمینه اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت، دریافت وقت سفارت یونان بدون دریافت پیش پرداخت کارمزد و دریافت کارمزد پس از تایید امور مربوطه، تحویل وقت به متقاضی و تحویل اکانت پس از واریز، پیگیری و ارائه خدمات صفر تا صدور نهایی ویزا به متقاضی تا زمان سفر، مشاوره در زمینه تهیه مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت و تعیین وقت سفارت یونان در کوتاه ترین زمان از امتیازات مراجعه به این وب سایت خواهد بود.

درباره یونان

زادگاه تمدن اروپا، یونان است این کشور یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری دنیاست درجنوب شرق اروپا و در بخش جنوبی شبه جزیره بالکان مهد تمدن اروپا”یونان” قرار دارد. زادگاه دموکراسی غرب است و جزء مقاصد اول گردشگری در جهان است. همسایه شرقی یونان، ترکیه که مرزی مشترک با این کشور دارد دریای اژه در شرق یونان و در غرب آن، دریای یونان قرار دارد. یونان به صورت پلی زمینی از هر جهت میان سه قاره قرار گرفته است و نقطه اتصال آفریقا، اروپا و آسیا به یکدیگر است و بیش از ۱۰ میلیون جمعیت دارد. کشوری با سه هزار شبه جزیره که ۳۰۰ جزیره آن مسکونی است بزرگترین شهر یونان آتن پایتخت سراسر زیبایی و فرهنگ است.

واحد پول یونان یورو است. کشوری با تمدن چند هزار ساله هم اکنون یکی از مدرن ترین کشور های جهان و مملوء از آثار تاریخی و جاذبه های گردشگری به جای مانده از سزارها و گلادیاتورهای افسانه ای است. یونان عضو اتحادیه اروپا ست و برای سفر بدان به ویزای شنگن نیاز دارید برای اطلاع دقیق از زمان سفر به این کشور و برای برنامه ریزی جهت دریافت ویزا و وقت سفارت یونان می توانید با مشاوران وب سایت خدمات ویزا ما تماس بگیرید.