سفر به کشور ایتالیا مقدماتی دارد و مانند تمام سفرهای خارجی نیاز به اخذ ویزای از سوی کشور مقصد دارد، سایت ما یکی از کارگزاران و مشاورین درخواست ویزای ایتالیا است و در این مقاله سعی شده راهنمایی جامعی راجع به ویزای ایتالیا شود ما برترین مجری صدور ویزای ایتالیا هستیم  که در کوتاهترین زمان ممکن زمینه ساز صدور انواع ویزای توریستی، تحصیلی، پزشکی، کار، تجاری و .. ایتالیا برای گردشگران و مسافرینی هستیم که قصد سفر و یا اقامت به این کشور زیبا صنعتی و شگفت انگیز را دارند. مشاوران آژانس ما بی وقفه آماده خدمت رسانی و راهنمایی راجع به مراحل صدور ویزا تا دریافت ویزا به هموطنان عزیز می باشند. ایتالیا یکی از بی نظیر ترین مقاصد گردشگری دنیا و جز هفت کشور صنعتی برتر جهان می باشد در این جا تمام مواردی که برای دریافت ویزای ایتالیا مورد نیازتان می باشد را ارائه می کنیم.

سایت خدمات ویزا ارائه دهنده کلیه خدمات مربوط به صدور انواع ویزای ایتالیا در خدمت هموطنان عزیز است این سایت بزرگترین و معتبرترین سایت سرویس دهی خدمات ویزای ایتالیا به هموطنان عزیز می باشد. 

ویزای ایتالیا

ویزای ایتالیا نیز مانند سایر کشورها برای متقاضیان ایرانی و سفر به این کشور صادر می شود و بسته به نوع سفر و انگیزه و هدف شما از سفر این ویزا متفاوت است انواع ویزای کوتاه مدت و بلند مدت ایتالیا وجود دارد که می توانید با ارسال مدارک و پر کردن فرم تقاضا، درخواست دهید.

تضمینی وجود ندارد که شما با در خواست ویزای ایتالیا به سفارت این کشور موفق به اخذ ویزای ایتالیا شوید اما با مراجعه به وب سایت خدمات ویزا به گونه ای مراحل را برای متقاضیان پیش می بریم که تمام احتمالات رد تقاضای ویزا برطرف شود یکی از مهمترین مسایلی که در صدور ویزای ایتالیا مد نظر افسران قرار می گیرد تمکن مالی است که در صورتی که معامله ای انجام داده اید و یا سند خرید و فروش دارید می توانید با ارائه ترجمه آن درصد صدور ویزای ایتالیا را بالا ببرید

اگر می خواهید روند دریافت ویزایتان سریعتر و بدون دوندگی انجام شود می توانید به ما که خدمات ارزنده ای در این خصوص می دهیم مراجعه نمایید این شرکت مشاوره های تخصصی در خصوص خدمات مربوط به انواع ویزای ایتالیا، تنظیم دعوت نامه رسمی و تکمیل تقاضانامه به صورت آنلاین و تعیین وقت سفارت و راهنمایی ضروری و مفیدی جهت انجام مصاحبه به شما می دهد.

ویزای ایتالیا

انواع ویزای ایتالیا

ویزا از سوی کشور مقصد صادر می شود و شروع و پایان آن یعنی تاریخ اعتبار ویزا و شما با توجه به آن تاریخ مجاز به حضور در این کشور خواهید بود. ایتالیا نیز مانند سایر کشورهای عضو شنگن براساس هدف سفر متقاضی، انواع مختلف ویزا صادر می کند برخی از این موارد که بیشترین میزان صدور برای متقاضیان ایرانی داشته است شامل ویزای سرمایه گذاری، ویزای تحصیلی، می باشد اما ویزا های دیگری نیز وجود دارد که بسته به مدت زمان به ویزای بلند مدت و کوتاه مدت ایتالیا تقسیم می شود.

این دسته بندی ها شامل ویزای تحصیلی ایتالیا، ویزای توریستی؛ ویزای تجاری، ویزای پزشکی، ویزای کار و ویزای کنفرانس و ویزای خانوادگی و…می باشد که هر کدام در دسته بندی کوتاه مدت و بلند مدت قرار می گیرد. صدور ویزا در شرکت ما با بهره مندی از مدیران متخصص و مجرب می تواند به راحتی امکان دریافت ویزای ایتالیا را در کوتاهترین مدت برایتان مهیا نماید همچنین خدماتی از قبیل پکیج های تورهای مسافرتی تفریحی، خانوادگی و گروهی و انفرادی با تایید رسمی آژانس مسافرتی ایتالیا جهت ارائه به سفارتها و اخذ ویزای تورهای توریستی، تجاری و نمایشگاهی و تفریحی این شرکت در سراسر دنیا را در اختیارتان قرار می دهیم. که می توانید اطلاعات مفیدی به صورت تلفنی و حضوری به شما اعطا کند.

ویزای ایتالیا

ویزای کوتاه مدت و ویزای بلند مدت ایتالیا

ویزای ایتالیا مانند سایر ویزا ها نشان می دهد شما واجد شرایط ورود به خاک ایتالیا هستید هدفتان از سفر نوع ویزای صادره برای شما را تعیین می کند و ضمیمه گذرنامه و پاسپورت برای ورود به کشور مقصد می شود.ویزای مولتی ایتالیا طبق قوانین کشورهای عضو شنگن تا ۵ سال اعتبار دارد و در این مدت دارنده این ویزا می تواند بدون محدودیت در حوزه شنگن وارد شده و یا از آن خارج شود ویزاها و هدف شما از سفر زمان اقامت و زمان تقاضا ی ویزا، اخرین زمان حضورتان در کشور ایتالیا را مشخص می کند.

تاریخ اعتبار ویزا ها تعیین می کند شما چه مدت مجاز به اقامت در ایتالیا هستید و تنها در همین مدت اجازه حضور در این کشور را دارید. در ویزای های کوتاه مدت ایتالیا جهت حضور در فرودگاه و یا گذر از این سرزمین صادر می شود. ویزای ترانزیت یکی از ویزاهای کوتاه مدتی است که متقاضی حق خروج از فرودگاه را نداشته وتنها می تواند پرواز هوایی خود را جابجا کند ویا در ویزای دیگری که برای متقاضی صادر می شود مسافر تنها حق دارد به صورت زمینی از خاک ایتالیا عبور کند در این ویزا مدت حضورتان در ایتالیا بسیار کوتاه خواهد بود. سایر ویزاهای کوتاه مدت ایتالیا زمانی ۹۰ روزه را به متقاضی می دهند که در این بازه زمانی می تواند در خاک این کشور حضور داشته باشد، ویزای بلند مدت ایتالیا به متقاضیان اقامت موقت داده می شود.

ویزای ایتالیا

ویزای تحصیلی ایتالیا

اولین کشور اروپایی در جهان برای سهولت ورود به دانشگاه ایتالیا است دانشگاههای ممتاز و بی نظیرش با رتبه های جهانی یکی از بهترین انتخاب ها برای ادامه تحصیل است مشهورترین دانشگاه های ایتالیا ساپینزا، بولونیا، پلی تکنیک وتورین است. برای اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا وب سایت خدمات ویزا گام به گام با شما همراه است شما باید برای تحصیل در ایتالیا به زبان ایتالیایی یا انگلیسی مسلط باشید. قبل از درخواست ویزای تحصیلی ایتالیا باید دوره های زبان ایتالیایی را گذرانده باشید و موفق به دریافت نمره قبولی در آزمون استیرنی شده باشید وب سایت ما همواره متقاضیان زیادی را جهت پروسه اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا و اقدام برای ویزای دانشجویی ایتالیا و بورسیه تحصیلی ایتالیا راهنمایی نموده اند

ویزای ایتالیا

اعزام دانشجو و دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا

در ایتالیا یکی از مهمترین موارد برای دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا ارائه دعوت نامه تحصیلی می باشد این دعوتنامه فرایند اخذ ویزای تحصیلی ایتالیا را سرعت می بخشد. مقاطعی که بیشترین متقاضی تحصیل در ایتالیا را دارد مقاطع کارشناسی ارشد و پزشکی است. داشتن معدل خوب و نمرات بالا در پذیرش دانشگاههای ایتالیا تاثیر زیادی دارد در سطوح دکترا با توجه به ارزیابی مدارک کار راحت تر خواهد بود سطح بالای علمی دانشگاهها، هزینه مناسب تحصیل، می تواند سکوی پرتاب بسیاری از متقاضیان تحصیل در ایتالیا باشد. اگر شما هم جز متقاضیان تحصیل در ایتالیا هستید می توانید با مشاوران خدمات ویزای ایتالیا تماس بگیرید مشاوران ما در خصوص دریافت ویزای تحصیلی ایتالیا شما را راهنمایی خواهند کرد.

ویزای ایتالیا

ویزای کار ایتالیا

یکی از ویزا های معتبر ایتالیا ویزای کار است که دارندگان این ویزا بعد از چهار سال کار در ایتالیا می توانند با پرداخت مالیات و حق بیمه درخواست اقامت دائم این کشور را بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر و تقاضا برای ویزای کار ایتالیا با وب سایت خدمات ویزای ایتالیا در ارتباط باشید. مهاجرت به ایتالیا از طریق ویزای کار شرایط ویژه ای دارد، تخصص و تجربه یکی از موارد مهم درخواست ویزای کار ایتالیا است.

در این نوع ویزا کارفرما باید برای شما پیشنهاد کاری ارسال کند البته این کارفرما باید به مدت سه ماه در روزنامه و اینترنت آگهی استخدام خود را منتشر کرده باشد در صورتی که فردی مناسب پیدا نکرد می تواند این پیشنهاد کاری را به اتباعی خارج از حوزه شنگن بدهد این پیشنهاد کاری می تواند موقت باشد. روال اخذ این ویزای ایتالیا پیچیده است ولی غیر ممکن نیست به همین جهت پیشنهاد می شود برای رسیدن به نتیجه مطلوب با وب سایت خدمات ویزا در ارتباط باشید.

ویزای ایتالیا

مدارک مورد نیاز برای ویزای کار ایتالیا

تاییدیه قراردادکار و داشتن گذرنامه معتبر، دو قطعه عکس و گواهی عدم سو پیشینه، فرم درخواست ویزای بلند مدت ( که برای این فرمها وب سایت خدمات ویزای ایتالیا شما را راهنمایی می کند) تکمیل شده به زبان ایتالیایی و یا انگلیسی. گذرنامه با اعتبار ۳ ماهه و دارای صفحات سفید؛ گواهی تاییدیه سلامت جسمی کامل، هزینه ها، هزینه درخواست ویزای ایتالیا حدودا ۱۹ یورو است و حداکثر زمانی که باید شما منتظر باشید برای صدور ویزای کار اگر از طریق وب سایت ما اقدام کرده باشید یک ماه است.

ویزای ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

ایتالیا یکی از مقاصد نخست گردشگری در جهان محسوب می شود. شرکت ما مشاوره تخصصی ویزای ایتالیا با تنظیم دعوتنامه رسمی و ترانسفر فرودگاهی بعلاوه هزینه سفارت کوتاهترین راه برای دریافت ویزا توریستی ایتالیا پیش رویتان قرار می دهد.  این وب سایت کلیه خدمات اخذ ویزای ایتالیا را انجام می دهد و مشاورین با تجربه ما متخصص در صنعت توریسم در خدمت هموطنان، انواع ویزا توریستی را از ابتدا تا انتها انجام می دهد.

ویزا توریستی مخصوص تور ایتالیا یا دیدار اعضای خانواده است. تاریخ و مدت اعتبار ویزای توریستی ایتالیا بسته به تصمیم کنسولگری و نوع درخواستتان دارد که برای این که روند کارتان صحیح انجام شود و در مسیر درستی قرار بگیرد می توانید از مشاوران ما مشاوره های تخصصی در این زمینه بگیرید همچنین جهت مصاحبه و سایر امور همراه شما هستیم. برای سفر به ایتالیا برای ویزای توریستی حداقل سه ماه قبل از سفر باید اقدام نمایید

ویزای ایتالیا

مدارک لازم جهت دریافت ویزای توریستی ایتالیا

فُرم پر شده درخواست ویزای ایتالیا، دو قطعه عکس با اندازه ۳*۴ و پاسپورت با حداقل دو برگه سفید یا آزاد که دارای حداقل سه ماه اعتبار باقی‌مانده، پرداخت هزینه صدور ویزای ایتالیا که بصورت نقد، دعوت‌نامه، اصل و تصویر شناسنامه متقاضی ویزای ایتالیا، ترجمه به زبان ایتالیایی یا انگلیسی، اصل و تصویر از مدارک شغلی متقاضی ویزای ایتالیا به همراه ترجمه رسمی به زبان ایتالیایی یا انگلیسی، اصل و تصویر مدارک مالی متقاضی که نشان‌دهندهٔ تمکن مالی متقاضی و توانایی او برای تأمین مالی سفر به همراه ترجمه‌های آن به زبان ایتالیایی یا انگلیسی، پرینت صورت‌حساب و گردش مالی سه ماهه آخر متقاضی که توسط بانک مربوطه مُهر و امضاء شده باشد، اصل و تصویر بیمه مسافرتی با پوشش حداقل ۳۰ هزار یورو که کل دوره اقامت، اصل و تصویر بلیت هواپیما یا رزرو بلیت هواپیما.

ویزای ایتالیا

اخذ ویزای پزشکی ایتالیا

ته ویزای پزشکی ایتالیا متقاضی کمی دارد اما ویزای پزشکی ایتالیا جز ویزا های فوری ایتالیا محسوب می شود. ویزای پزشکی ایتالیا نیز تقریبا شرایط یکسانی با قوانین اتحادیه اروپا دارد یکی از شرایط دریافت ویزای پزشکی ایتالیا این است که بیماری فرد مسری و واگیردار نباشد زیرا سلامت جامعه ممکن است به خطر بیفتد، فرد تمکن مالی جهت هزینه های درمانی را داشته باشد.

تنها یک همراه می تواند همراه بیمار متقاضی ویزای ویزای پزشکی ایتالیا باشد، همراه بیمار یک نفر از اقوام درجه یک مثل پدر و مادر و فرزند و یا خواهر و برادر می تواند متقاضی ویزای پزشکی باشد شما می توانید برای اطلاعات و دریافت راهنمایی با مشاوران خدمات ویزای ایتالیا تماس بگیرید. مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای پزشکی ایتالیا شامل نامه تاییدیه از سوی پزشک و مدارک و پرونده پزشکی به طور کامل برای دریافت این ویزا لازم است  تمامی مدارک برای هماهنگی با بیمارستان و تیم پزشکی به تایید پزشک متخصص کشور مقصد باید رسیده باشد. پرینت حساب شش ماه گذشته فرد از سوی بانک و اثبات توان مالی برای هزینه درمان؛ فتوکپی از صفحات گذرنامه، مدارک مربوط به تمکن مالی و ادرس محل اقامتی که در طول حضور در ایتالیا خواهید داشت.

ویزای ایتالیا

ویزای ازدواج ایتالیا

در اکثر کشورها این مطلب را پذیرفته اند که شخصی که با قصد ازدواج با یک تبعه کشور مقصد را دارد می تواند علاوه بر این که متقاضی ویزای نامزدی و ازدواج باشد بعد از انجام ازدواج و طی شرایط معینی و بعد از گذشت حداقل سه سال از تاریخ ازدواج تقاضای تابعیت و اقامت دائم کشور مقصد را داشته باشد. ویزای ازدواج ایتالیا برای افرادی صادر می شود که قصد ازدواج یا نامزدی با یک تبعه ایتالیایی را دارند، البته بستگان نزدیک دو طرف باید شهادت دهند که ازدواج این دو سوری نیست.

عدم ثبت ازدواج در این کشور می تواند عواقب جدی در بر داشته باشد فرایند ازدواج در ایتالیا وقت گیر و ازدواج در کلیسا الزامی و اجباری است. برای این که از شرایط اخذ ویزا برای ازدواج با یک تبعه ایتالیایی مطلع شوید می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید، مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای ازدواج، باید بدانید ازدواج در تالار شهر و یا دادگاه منطقه برگزار می شود اخذ این ویزا شامل پاسپورت، مدارکی دال بر مجرد بودن شما قبل از ازدواج یا مدارک رسمی طلاق و یا فوت همسر سابق با تاییدیه افسران سفارت؛ مشخص کردن محل اقامت بعد از ازدواج و نامه ای مبنی بر برنامه تان برای اقامت بعد از ازدواج و کپی آن برای صدور ویزا لازم است.

ویزای ایتالیا

مدارک  جهت انواع ویزای ایتالیا

مدارک متعددی برای درخواست هر کدام از ویزاهای ایتالیا مورد نیاز است که برخی عمومی و برخی اختصاصی محسوب می شود مدارکی مانند عکس، ترجمه شناسنامه، کپی از تمام صفحات شناسنامه، استعلام تمکن مالی و کلیه مدارک هویتی برای همه یکسان است اما مدارکی چون پرونده پزشکی برای ویزای پزشکی، دعوتنامه کارفرما برای ویزای کار، و مدارک تحصیلی و نامه پذیرش یک موسسه عالی، مرتبط با هدف شما از سفر خواهد بود، که می توانید جهت صدور انواع ویزای ایتالیا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

تعداد دفعاتی که فرد با یک ویزا می تواند وارد خاک ایتالیا شود متفاوت و به دو دسته به ویزای ایتالیا سینگل و ویزای ایتالیا مالتی تقسیم می شود با ویزای سینگل تنها یک بار می توانید وارد خاک ایتالیا شوید و با ویزای مولتی چندین بار اجازه ورود به این کشور را دارید این ویزا برای تجار صادر می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مشاوران ما مراجعه نمایید برای درخواست ویزا باید حتما مشخص نمایید که ورود و خروج شما از خاک ایتالیا چند بار خواهد بود.

ویزای ایتالیا

ایتالیا و شهر رم

شهر رم پایتخت ایتالیا و جزیره سیسیل و ساردنی و شبه جزیره ایتالیا، کشور زیبا و تاریخی و مشهور ایتالیای کنونی را تشکیل می دهند. این کشور با نقشه ای شبیه به چکمه جز پیشرفته ترین کشورهای صنعتی جهان محسوب می شود. فرهنگ و تاریخ ایتالیا به همراه جاذبه های طبیعی و آثار تاریخی مشهورش این کشور را در زمره بهترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است. ایتالیای ۶۱ میلیون نفری مساحتی حدود ۳۰۲ هزار کیلومتر دارد. این کشور با فرانسه و اتریش، واتیکان هم مرز است و سوئیس یکی از کشور های همسایه ایتالیا محسوب می شود. جمهوری ایتالیا توسط رئیس جمهور و نخست وزیر اداره می شود و واحد پولی این کشور یورو است آب و هوای آن در مناطق شمالی به دلیل همجواری با رشته کوههای آلپ سرد و کوهستانی و در جنوب آب و هوایی خشک و در سایر بخش ها آب و هوای گرم دارد.

ویزای ایتالیا

وبسایت خدمات ویزای ایتالیا

یکی از خدماتی که وبسایت خدمات ویزا می دهد انجام و مشاوره در زمینه صدور ویزای شنگن است. ویزای شنگن برای مناطقی اروپایی صادر می شود تقریبا بیش از ۲۶ کشور، عضو شنگن هستند که محدودیت مرزی برای اتباع این کشورها برداشته شده است البته برای افرادی غیر از اتباع خود که قصد ورود به این محدوده را دارند سختگیر می باشند، ایتالیا یکی از کشورهای عضو شنگن است. وب سایت ما مجری ویزای شنگن و ویزای ایتالیا می باشد تا تمام مراحل از همان ابتدا تا سفر به ایتالیا با شما همراه باشد. شنگن بزرگترین منطقه ای است که بدون نیاز به پاسپورت می توان در آن سفر کرد.

ما به شما در چند مرحله مهم کمک می کنیم: نوع درخواست ویزای ایتالیا، چگونه و چطور درخواست بدهید، وقت سفارت بگیرید، مشاوره مصاحبه و… وب سایت ما مرجعی برای تسهیل درخواست ویزای ایتالیا است که علاوه بر این که اطلاعات کامل و مورد نیاز پروسه درخواست ویزا را در اختیارتان قرار می دهد. در زمینه صدور ویزا و سفر واقامت در ایتالیا اطلاعات مفید ارائه می کند که مورد تایید رسمی سفارت ایتالیا است.

ویزای ایتالیا

سفر به ایتالیا

سفر به ایتالیا سفر به سرزمینی با آثار معماری بی نظیر است تاریخ غنی و جاذبه های گردشگری خیره کننده اش و پیشرفت چشمگیرش در صنعت و مد و زمینه های متعدد دیگر این کشور را در زمره محبوب ترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است کمتر کسی ست که راجع به زیبایی های طبیعی و معماری محسور کننده ایتالیا چیزی نشنیده باشد. این کشور از لحاظ فرهنگی، در دنیا زبانزد است.

گردشگران زیادی برای دیدن جشنهای فراوان و غذاهای لذیذ و دیدن آثار تاریخی بی نظیرش به این کشور سفر می کنند. آثار و جاذبه های دیدنی و تاریخی زیادی از ایتالیا در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است و همین موضوع باعث شده گردشگران همواره مشتاق سفر به این کشور بی نظیر اروپایی باشند. زادگاه رنسانس و مرکز امپراطوری روم که هنوز آثار باستانی و تاریخی آن با شکوه و پا برجا است. سرزمینی که زادگاه بسیاری از هنرمندان بزرگ است کشوری پیشرفته در صنعت مد همراه با جشن های فراوان این کشور را به نام سرزمین جشن های تمام نشدنی مشهور کرده است.

ویزای ایتالیا

سفری آسان به ایتالیا

شرکت ما تمامی خدمات مربوط به سفر به ایتالیا این کشور زیبا و خارق العاده را از مراحل مقدماتی مانند گرفتن وقت سفارت ایتالیا تا دریافت ویزا برایتان فراهم می کند شما برای سفر به ایتالیا مانند تمام سفرهای خارجی نیاز به اخذ ویزای از سوی کشور مقصد دارید، وب سایت ما یکی از مجریان صدور ویزای ایتالیاست و اگر تمایل دارید به ایتالیا سفر کنید و نمی دانید چگونه و از کجا اقدام کنید تا در کوتاهترین زمان به نتیجه برسید و یا پرسه درخواست ویزا برایتان سخت است و یا نمی دانید چگونه و چه نوع درخواستی باید برای ویزای ایتالیا بدهید با مشاورین ما تماس بگیرید ما همواره آماده خدمت رسانی در زمینه کلیه امور مربوط به ویزای ایتالیا به هموطنان عزیز هستیم

ویزای ایتالیا

چرا وب سایت خدمات ویزای ایتالیا را انتخاب کنیم

چرا وبسایت خدمات ویزا را برای امور مربوط به ویزای خود انتخاب نمایید؟ خدمات وب سایت ما تضمینی و دقیق و تخصصی است و احتمال این که تقاضای ویزای شما به هر دلیلی رد شود بسیار پایین می آید. متخصصینی متبحر تمام امور مربوط به ویزا را برایتان از صفر تا صد انجام می دهند همچنین خدمات مشاوره ای در زمینه اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت، دریافت وقت سفارت بدون دریافت پیش پرداخت کارمزد و دریافت کارمزد پس از تایید امور مربوطه، تحویل وقت به متقاضی و تحویل اکانت پس از واریز، پیگیری و ارائه خدمات صفر تا صدور نهایی ویزا به متقاضی تا زمان سفر، مشاوره در زمینه تهیه مدارک مورد نیاز برای ارائه به سفارت همراهیتان خواهیم کرد.